OBSERWATORZY

czwartek, 7 stycznia 2016

Witam Was Serdecznie w tym Nowym 2016 Roku !!! :)

Witam Was Serdecznie :) 

Straasznie jestem w tyle ,wybaczcie mi to prosze. 
W ostatnim czasie dzialo sie duzo ,a nawet zaa duzo u mnie :) 

Mam nadzieje ,ze zaczelyscie dobrze Nowy Rok :)
Co do starego roku ,minal mysle dobrze ,a nawet bardzo dobrze sie skonczyl :) 
Ciesze sie z tego ,ze nadal szyje ,ze nadal prowadze bloga i najbardziej ciesze sie z tego , 
ze Jestescie Nadal ze mna :)) 

Najwieksza przyjemnosc sprawia mi obdarowywanie innych :) 
Juz tak mam i chyba to sie nie zmieni ,a przynajmniej na razie nie zapowiada sie na zmiany :) 

Poslalam w Polsce poszeweczki z Candy ,ciesze sie bardzo ,ze dotarly bez problemow :) 
Jak i rowniez poslalam kilka niespodzianek :) 

Ogolnie pokazuje wszystko razem ,czasu braklo na jakies dodatkowe zdjecia. 
Poszeweczki znacie ,a teraz pragne Wam pokazac inne prace z podobnych materialow :)


Takie serduszka uszylam rowniez na prezenty dla rodzinki :)
Dokladnie wyszlo mi 29 serduszek :)) 
Sama sie zdziwilam ,ze tak duzo wyszlo :)

I oprocz serduszek powstaly na zamowienie choineczki :) 



 ojj troszke tego bylo :)))
Nizej choineczka ze sznureczkiem ,troszke pokombinowalam :))

To tak jezeli chodzi o serduszka ,choineczki :))
Mam nadzieje ,ze obdarowanym posluza dluugo moje niespodzianki :))) 

Widzialam u naszej jednej kolezanki blogowej Piekne etui na sztucce :))
Monis Twoje sa Cudne i postanowilam sama sprobowac jakies zrobic :)) 

Juz u nowej wlascicielki sa ,wiec moge pokazac :) 


Pierwszy byl probny to i bez wstazeczki jest ,ale mysle tez pasuje do reszty :))

Doszylam wstazeczke i obszylam wzorkiem ozdobnym gorna czesc :) 
Edytko mam nadzieje ,ze posluza Ci dluugo te moje pierwsze Etui :)) 

A teraz Trzy Misie :)
Zainspirowana pracami Pieknymi Eli z bloga Czary mary z materialu :)
Uszylam misie za pozwoleniem Eli :) 

Misie byly podarunkami :) 
Niestety tak wszystko na szybko przed swietami robilam ,ze nie zrobilam zdjecia z buzkami namalowanymi . 
Jedno jedyne jakie mam to z bratanica .


I nawet to bylo tak w biegu ,szybciutko robione :) 



Tak jak widac uszylam trzy misie :) Niby takie same ,a jednak kazdy wyszedl troszke inny :)
Obdarowane zadowolone ,a i ja zadowolona ,ze wogole udalo mi sie je uszyc :)) 
Szablon do nich sama rysowalam. 

Mam jeszcze cos do pokazania ,ale to juz nastepnym razem :) 
Mam nadzieje ,ze Was nie zanudzilam :)) 

Moje Drogie w tym Nowym 2016 Roku Zycze Wam Przedewszystkim Duuuzo Szczescia ,Zdrowia ,Usmiechu !!!! 

I tak na koniec 
W ostatnim czasie juz kilka moich ulubionych blogow zniknelo ,od tak. 
Moje Kochane Zycze Wam ,abyscie mimo czasem zlego samopoczucia , mimo czasem nieuczciwych osobek ,abyscie nadal pisaly swoje blogi !!!! 

Pamietajcie Prosze :
Piszemy blogi ,poniewaz chcemy pokazac nasze prace ! 
Piszemy ,poniewaz mysle uwielbiamy to robic !  

Moj blog juz mam ponad trzy lata ,roznie bywalo ,ale nadal pragne go prowadzic . 
Ciesze sie Baardzo ,ze dzieki wlasnie temu miejscu mialam okazje poznac Was !!! 
Was Niesamowite ,Zdolne Kobietki !!!  

I za kazdym razem jak jakis blog,osobka znika to sprawia mi to na prawde Przykrosc. 
Zwlaszcza jak dziewczyny zostaja zniechecone do pisania przez sytuacje ,ktorych wogole nie powinno byc. 

Zycze Wam Moje Drogie ,abysmy i za rok razem swietowaly Nowy Rok !!! :) 

Juz obiecuje nie bede Wam marudzic ,ale potrzebowalam to napisac,abyscie wiedzialy ,ze Kazda z Was jest Wyjatkowa i Kazda z Was Doceniam Baardzo !!!! 
i Ciesze sie Baardzo ,ze Jestescie !!!! :) 

Pozdrawiam Was Serdecznie w tym 2016 Roku :) 

Agnieszka




24 komentarze:

  1. Wow, ależ u Ciebie intensywnie! Te serduszka wyszły Ci prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda bylo baardzo intensywnie , poniewaz oprocz szycia byly jeszcze przygotowania do Swiat ,ale uff dalam rade ,a wiec nie jest zle :))) Ciesze sie ,ze serduszka Ci sie spodobaly :))) Dziekuje :)

      Usuń
  2. Piękne serduszka i śliczne choinki. Podziwiam ogrom i różnorodność Twoich prac.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Pieknie :))) Ja chyba nie umiem sie zatrzymac tylko na jednych wybranych pracach i tak caly czas cos nowego sobie wymyslam dla urozmaicenia :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

      Usuń
  3. Ależ się napracowałaś wszystko piękne a etui na sztućce genialne :) - wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Justys :))) Staralam sie :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Witaj, Agusko w Nowym Roku:)
    Wszystkiego dobrego, samych słonecznych dni oraz nieustannej weny twórczej!
    Choineczki sliczne i misie takie przytulaśne, serduszek tyle naszyłaś,że chyba chcesz całą armię koleżanek obdarować;-)
    Działaj, działaj z pasją!
    Buzziaki:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Pieknie Martus :))) Serduszka rozeszly sie jak swieze buleczki hihi :))) I jak bym tak chciala wszystkie kolezanki obdarowac to jeszcze tak z trzy razy tyle musialabym uszyc :)) hihi Buuuziaki :)) Dziekuje za piekne zyczenia :))

      Usuń
  5. pięknie napisałaś masz rację niekiedy aż żal że blogi "się zamykają", za etui bardzo bardzo dziękuję a pweno posłużą, już służa, są cudne dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak Edytko zal jest duzy jak dziewczyny przestaja pisac.
      Ciesze sie Bardzo ,ze sluza i sie podobaja etui :)) Buuziaki :)

      Usuń
  6. Przepiękne serducha i choineczki, zakochałam się w nich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Pieknie :))) Takie niby proste ,zwykle aa jednak swoj malenki urok maja :))) Buziaki :))

      Usuń
  7. Ale pracuś z Ciebie. Wszystkiego najlepszego w 2016!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Manitko :)) A pracus ,no czasami :) Teraz jednak zmeczenie wyszlo i walcze z nim !! :)

      Usuń
  8. Wszystkego dobrego kochana... ja tez planuje serduzka, ale nei wiem, co z tych planów wyjdzie... Ja tez nei raz dostaalm w tym blogowym świecie po głowie, sama wiesz... ale jakoś jeszcze nie mam zamiaru zniknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoje serduszka Elu :))) Co do Twojego bloga ii caaale szczescie ,ze Jestes i ze prowadzisz go dalej :)))) I tak pragne by zostalo !!! :))) Buziaki :)

      Usuń
  9. A ja mam takie serduszka : )Dostałam w prezencie od takiej jednej zakręconej pozytywnie Aguśki,może ją znasz ? A do kompletu były pierniczki-smaczne jak jasny piernik,wpierniczyliśmy co do okruszka : ) Buziaki : )*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :)) ojj chyba jej nie znam ,ona chyba jakas postrzelona tyyyle serduszek szyc masakra hahahaha :))) Buuuuziaki Monis :)))

      Usuń
  10. Cudowne te Twoje małe twory :) Podoba mi się ta choinka ze sznurkiem ! Ma coś takiego co przyciąga :) A poszewka doszła i służy dzielnie na kanapie w towarzystwie tych uszytych przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie :))) Ciesze sie ,ze podusia sluzy Ci :))) Buuziaki :)

      Usuń
  11. Agusiu, tak zapracowana a jeszcze o niespodziankach pomyslałaś :) I to jakich!!! :)) Cudowne są te serduszka i choineczka i pierniki też :D Dziękujemy Kochana i wszystkiego co najlepsze Ci życzymy w Nowym Roku! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie Kochana :))) Ciesze sie Baardzo ,ze prezencik spodobal Ci sie :)))) Dziekuje Aniu za zyczenia :)) Buuuuuziaki :)))

      Usuń
  12. Świetny pomysł z etui reszta pomysłowa jak zawsze pięknie ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń