OBSERWATORZY

czwartek, 28 stycznia 2016

Komplecik Emilie :))

Witam Was Serdecznie Slonecznie :)

Poniewaz odnalazlam moje szydelka ,wkoooncu :)) 
I poniewaz ostatnie dni byly troszke pochmurne u nas momentami :)) 
Zapragnelam kolorkow i tak przy okazji zrobilam Komplecik wiosenny dla Emilie :) 

Jak to kolezanka blogowa Ania powiedziala : Teczowy :) 

Zapragnelam sie z Wami podzielic slonkiem i nasza tecza :)) 


I jak ?? Moze byc ?? :) 
I jeszcze kilka ujec :)



 Czapka wyszla taka troszke smerfetkowa :)) A to dlatego ,poniewaz tak pomiescimy kucyki ,warkocz bez problemu :))
Komin natomiast na poczatku robotki i na koncu zrobilam slupkami ,a srodek to dwa prawe ,dwa lewe oczka ( szydelko ) :)  Wydaje mi sie ,ze teraz jest cieplejszy i rowniez nigdzie nie ucieka na boki , jest tam gdzie powinien :)


Taki Komplecik - mozna nawet uzywac mysle w czasie przejsciowym z zimy na wione :)

Ogolnie jestem bardzo zadowolona z efektu koncowego :)
Zapragnelam kolorkow i tak troszke kolorowo wyszlo :)) 

Nam sie podoba ,a Wam ?? :) 

Zycze Wam Moje Drogie milego popoludnia :))
Duuuzo Slonka !!! I Dobrego samopoczucia !!! :) 

Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Agnieszka 

35 komentarzy:

  1. Wygląda super i ta czapa taka duża, fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Manitko :)) Ja sama czapki lubie nosic,ale bardzo mnie denerwoje jak przez kucyk sie one podnosza do gory. A wiec teraz malej powinno byc wygodniej :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Rewelacyjny komplecik! Mnie zauroczył! Lubię zabawę kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Ja uwielbiam kolorki ,a wiec u mnie ich przewaznie duzo :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Taki wiosenny, śliczny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Taki wiosenny wlasnie chcialam :)) Ciesze sie ,ze taki wlasnie wyszedl :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Aguś rewelacyjny :) Emilie już taaaaka duża :) I piękna :) Ściskam Was serdecznie, isz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi Twoja Izus corcia tez rosnie jak na drozdzach :))) Niestety czas leci ,dzieci rosna ,tylko my sie nie starzejemy haha :)) Dziekuje Kochana :)) Buuziaki :)

      Usuń
  5. Przesłodki, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Dusiu :)) Pozdrawiam Cie cieplutko ! :)

      Usuń
  6. Świetny kolorowy komplecik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Taki jak lubie ,koolorowy :)))

      Usuń
  7. Piękny kolorowy komplet. Od razu dodaje energii od samego patrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny komplecik :) Nam się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Slicznie :))) Bardzo mi milo ,zwlaszcza ,ze to Ty dla mnie Jestes niezla w tym szydelkowaniu :))

      Usuń
  9. Cudny,radosny i odjazdowy : )Jednym słowem komplecik w komplecie z modelką : miodzio : )*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Slicznie Monis :)) Buuziaki :)))

      Usuń
  10. Rewelacyjny! A czapa już w ogóle - super patent z tym miejscem na włosy ;)
    uwielbiam, jak jest tak kolorowo! Jest energia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Baardzo :))) Noo podstawa ,to : Ma byc wyygodnie :)) I wkoncu jest :)) I do tego kolorowo dla dobrego samopoczucie ,takie dwa w jednym hihi :))

      Usuń
  11. Zdolniacha z Ciebie. A modelka piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kasiu :)) Z Ciebie rowniez Zdolniacha :)))) Buuziaki :)

      Usuń
  12. wcale się nie dziwię, że jesteś zadowolona, bo i komplecik śliczny i modelka rewelacyjna więc jest powód do zadowolenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziekuje Edytko :) No ja niby szydelkiem umiem sie poslugiwac ,ale zawsze wszystko robie na oko i ciesze sie ,ze nie musialam nic pruc :P :))

      Usuń
  13. Śliczny komplet :-) Doskonała tęcza :-)
    Fantastyczna czapka i świetny komin - pięknie w nim wygląda Twoja córcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Slicznie Kasiu :)) To prawda Emilie bardzo mi sie podoba w tym kompleciku :)) i do tego jest wygodny ,wiec sie udalo jupi :)) Pozdrawiam Cie rowniez Serdecznie :)

      Usuń
  14. Śliczny, wiosenny komplet! Fajnie wygląda na modelce :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Taki wlasnie wiosenny wyszedl jak chcialam :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Na pochmurne dni jak znalazł - ogrzeje i rozweseli kolorkami! Zdolna Mamusia z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś cudny! piękne kolorki! Ja wpadłam teraz w szał szydełkowania nawet maskotki i lalkę wydziergałam i kocyk i karuzele szok ja i szydełko :D

    OdpowiedzUsuń