OBSERWATORZY

sobota, 18 listopada 2017

Komplecik Tobiego !!! :) Pokoj dzieci :)

Witajcie Moje Drogie :) 

Niestety zimno powoduje to ,ze wiecej ,przyjemniej siedzi sie przy szydelku :) 
Mozna zawsze schowac nozki pod kocykiem i dalej dziubac :) 

Emilie juz swoj komplecik ma ,to teraz czas Tobiego :) 
Tobi bardzo lubi od niedawna zielony kolorek :)


Bez pompona ,tak Tobi zdecydowal :)) Wloczka jest na prawde cieepla i gruba , komin wysoki ,zeby buzie chronil :)


Chcialam gore komina wykonczyc czarna wloczka. ale jednak tak zostawilam :) 
Schemacik na czapke jest dostepny filmik tutaj :) 
Bardzo Polecam na prawde prooosta i o dziwo ,wychodzi hihi :) 
Jedno zastrzezenie laczenie zielonej wloczki ze sciagaczem ,nastepnym razem zrobilabym najpierw jeden lub dwa rzadki tym samym kolorkiem co sciagacz. 
A taak poza tym to spodobala mi sie ta czapeczka :) 

Tobi juz w swoim kompleciku chodzi ,a to mnie cieszy ,ma cieplutko :)
A Wam jak sie podoba taki komplecik ? :) 
Rozkrecam sie z nimi :P haha 

Noo aa teraz :) 
Od jakiegos juz czasu wspominalam Wam o remoncie u dzieci. Niestety zdjec sprzeed nie mam. 
Ale juz teraz mimo ,ze szafe jeszcze kupimy ,to kilka ujec zrobilam :)  
Zapraszam do pokoju dzieci :)) 


Kacik Tobiego :)
Polki dwa dni temu zawisly nad lozkiem Tobiego ,Emilie i nad komodami :) Jeszcze na razie przestawiam ,ciaaagle przestawiam :) 




Na razie zostawilam posciel na gorze ,niestety chlodno jest i czesciej ,szybciej Tobi wskakuje pod koldre :) 
Lampy baardzo mi sie podobaja :)) Beda wieksze zarowki ,jak odpowiednie znajdziemy :)
Tobi ma z zielonym kablem ,Emilie z czerwonym :))) 

Na zdjeciu nizej widac biurko Tobiego i stol od Emilie :) Kable tez beda schowane ,ale i na to przyjdzie ten odpowiedni moment :P 


W komodach jestem zaaakochana ,sa duuuze ,glebokie :)) 
Duuuzo pomiescily rzeczy dzieci ,ale jednak troszenku zabraklo miejsca . 
Bedzie szafa , znalezlismy juz ta jedyna , innej nie chce :))
Ale to za chwilke ,nie wszystko na raz. 
Jak sie dobrze przygladnac za stolem stoi regal z wnekami. 
Z 49 E zostal przeceniony na 39 E a to jak za darmo.Chcielismy go powiesic nad komodami ,ale za ciezki . Wolelismy nie ryzykowac. 
I jakims cuuudem wstawilismy go za stol ,a to byl strzal w dziesiatke :))) 
Polki sa rowne ze stolem. 
Naadal duzo swiatla mamy na stole , na prawde to strzal :))) 
Poniewaz przy oknie ciezko postawic cokolwiek,zeby okna nie zaslonic. A teraz mala ma polki na swoje rzeczy i nadal jest jasno :)) 
Jedyny minus to taki ,ze do mycia okien bede musiala wszystko odstawic ,ale to nic Daaam rade :P 

Kacik Emilie :)













Kooooniki i Koooniki i jeszcze raz koooniki :P hahahah 
Koniki mamy od Izy :)) Linka dodam obiecuje :)) 
Domki z motylkiem kupilam juz jakis czas temu po przecenie w Kiku ,chyba jakos po 0,10 centow. 
Oplacalo sie i doczekaly sie wkoncu swojego miejsca :)) 

Nad lozkiem na poleczce mam zamiar kupic dwa haczyki takie do przyklejenia i bedzie powieszone oswietlenie :) 
Beda jeszcze obrazki ,ale to za jakas chwilke :) 
Ciocia Kasia przygotowala pieknego jednorozca obrazek , ale przywieziemy go po swietach juz :) 
Dla Tobiego tez cos przygotowala :))) 
Ojj Kochana ta nasza Ciocia Kasia :)) 

Bedzie oswietlenie swiateczne ,wiec zapewne jeszcze Was pomecze tym pokoikiem :)) 
Lozko od Emilie chcialam wyrzucic ,alee przemyslalam to ,ze wzgledu na ilosc zabawek . 
Na razie czesc pochowana jest w szufladach ,a lozko mamy juz nowe od znajomej jak nowe :)) 
Ale bedzie zmienione za jakis czas ,jak ilosc zabawek sie zmniejszy :P 

Tapeta mi sie spodobala , wyglada jak taki material szary :) 
Tak w przyblizeniu jak wczesniej bylo , to lozko Tobiego stalo na przeciw lozka Emilie . 
Czesc krotsza wychodzila na srodek pokoju ,co zwezylo pokoj. Natomiast w tym miejscu gdzie teeeraz stoi lozko Tobiego stala przeeeogromna szafa , musze poszukac zdjecia ,moze jakies znajde. 
Szkoda bylo wyrzucac ta szafe ,ale szczerze za duzo miejsca zajmowala. 
Teraz jest sie gdzie wkoncu ruszyc :) 

Nooo dobrze nie bede Was juz zanudzac dzisiaj :))) 
Mam nadzieje ,ze udalo sie Wam dobrnac do konca :) 
Na sam konieec juz obiecuje dla tych co nie widzieli poprzedniego posta Komplecik Emilie :) 



:))

I to juz tyyle na dzisiaj :) 
Za kilka dni bedzie u mnie tutek na ptaszki :)) 
Moze kogos nim zainteresuje :) 

Pozdrawiam Was Cieplutko !!! :)) 
Uwazajcie na siebie w te chlooodne juz dni !!! 
Agnieszka :) 

wtorek, 14 listopada 2017

Czapka Komin Mitenki :)) Komplecik Emilie :)

Witajcie Moje Drogie :))) 

Caaly czas cos robie ,aa ze czesc juz szykuje na wymianki to ciezko mi cos pokazac. 
Aleee ,ale ze zrobilo sie zimno to czas byl najwyzszy na nowy komplecik dla Emilie na zime :)
Jeden komplecik skonczony ,to teraz dla Tobiego moge zaczac :) 

A wyszlo tak :) 
Zaczelam od mitenek ,ktore sama uwielbiam nosic :))



Niuni sie spodobaly jak widac :)) Jeszcze dorobie jej zaslonki na paluszki ,zeby w zimie posluzyly dluzej :)
Nastepnie zrobilam komin ,a na koncu czapke :) 



:)))) Moja bandytka :))) hihi 



:)

Korzystalam z kilku wzorow :
Mitenki znajdziecie tutaj filmik :)   Tutaj ,choc moje sa calkiem inne mozna powiedziec :) 
Komin to byla moja kombinacja :) 
A czapke filmik znajdziecie na nia tutaj:))

I jak Wam sie podoba taki komplecik ??? :) 
Wloczke kupilam niedawno u mnie w Penny Markcie ,szkoda ,ze juz takiej nie ma. 
Jest to akryl z welna , cieplusienka i do tego Sliczne kolorki :)

Dziekuje Wam za przemile komentarze pod ostatnim postem:) 
Ciesze sie ,ze spodobala sie Wam podusia z Maja :)) 

U Was juz tez tak zimno ?? 
Najchetniej siedzialoby sie ciagle pod kocykiem z szydelkiem :)) 
A dupka od tego rosnie :P hihi 

Noo nic byyyyyle do lata :))) 

Pozdrawiam Was Cieplutko Jesiennie :))) 
Agnieszka :) 

czwartek, 2 listopada 2017

Maja i Gucio :)) Pamietacie ?? :) I Zapraszam na maly spacerek :)

Witajcie Moje Drogie :)

Mysle ,ze kazdy ma jakas swoja ulubiona bajke z dziecinstwa :) 
Zostalam poproszona o namalowanie: Maje i Gucia :) 
Ja uwielbiam do dzisiaj ogladac bajki z dziecmi to i Maja na czasie nadal :) 

Zdjecia na szybko ,bo i malowana i szyta podczas remontu ,alee jakos sie udalo :) 


Na poczatku Maja i Gucio byli bez tla ,pozniej to tlo niebieskie domalowywalam. Ojjj nie bylo latwo :P cala niebieska bylam :))


Mala Sliczna Fanka Maji zadowolona to i ja sie ciesze :))
I jeszcze ujecia podczas tworzenia. 



Troszke zabawy bylo . Mam w moich farbach piekny zolty kolorek to na wlosy idealny byl :)
Ale juz z cialkiem to byla kombinacja mieszania kolorkow :)
Najpierw lososiowy mi wychodzil ,ale sie nie poddalam i dalej mieszalam i wyszlo tak jak widac :))

Mam nadzieje ,ze posluzy poszewka obdarowanej dluuugo :))) 

Prezenciki z candy rowniez dotarly na miejsce :)
Taki maly podarunek na swieta juz :) 


:) 
Dowiedzialam sie ,ze serduszka zawisna na choince :)) Pieknie :)) 

I na koniec kilka ujec ze spacerku i takie tam :)
Bylismy w pobliskim parku na pokazie swiatel :) 













Zdjecia znowu poobracalo mi . 

I takie tam :) 




Jeszcze kilka dni temu byla u nas taka Piekna pogoda ,ze mozna bylo w bluzach biegac po dworze :) 
Dzisiaj bylo chlodniej ,ale to i tak zapewne nie tak zimno jak wPolsce. 

Ja nadal bombki ,gwiazdki dziubie :)
Pokoj pomalu wykanczamy ,pokaze Wam jak wyszlo ,ale to juz jak wszystko bedzie :)

I czeka mnie szycie paru rzeczy :) Jak i malowanie :)
A wiec zapowiada sie ciekawy ,pracowity czas :)

Pozdrawiam Was Cieplutko !!! 
Agnieszka :)