OBSERWATORZY

niedziela, 24 stycznia 2016

Barwniki spozywcze zelowe : Testowalam troszenku :)

Witam Was Serdecznie Niedzielnie :)) 

Na wstepie Dziekuje Pieknie za kazda Wasza obecnosc u mnie !!! :) 
Ciesze sie ,ze karteczki Wam sie spodobaly :) 
Jak i ze spodobalo sie Wam nowe zastosowanie lyzki cedzakowej ( za zadne skarby nie umialam sobie przypomniec tej nazwy haha :)) 
A wiec tylko robic ciastka i ozdabiac do woli mozecie :)) 

Od kilku dni intensywnie ogladam ,szukam inspiracji na torty z masy cukrowej :) 
Moj Tata w lutym wyprawia swoje 60 urodziny i zostalam poproszona o zrobienia torcika :)
Osob bedzie jakos 40 ,a wiec bedzie co robic :))

I tak wyszlo ,ze mam zapotrzebowanie na nowe kolorki spozywcze. 
I tak znalazlam inne niz Dr. Oetker i szczerze z tych nowych jestem bardzo zadowolona !!! :) 
Same zobaczcie jakie Piekne kolorki wyszly :)


Prawda ,ze Piekne ?? :)




W zaleznosci od tego ile sie doda ,kolor natychmiast sie zmienia :)) 
Kolorkow bylo wiecej do probowania ,ale dzisiaj tylko te co widac sprobowalam :)

Wczesniej kupowalam tylko te 


Zielony ,niebieski ,zolty wychodza na prawde Pieknie :) Jasne kolorki ,ale Piekne :)
Czerwony no wlasnie ,niby jest ,ale i jego tam nie ma. 
Z czerwonego zawsze wychodzil mi rozowy. 
Dowod na torciku od mojego synka ,a dodalam dwie cale tubki barwnika i nadal byl rozowy. 


Kolorek moze i nie wyszedl ,ale Tobi i tak byl bardzo zadowolony ,a to bylo najwazniejsze dla mnie :) 

Przy okazji testowania ,powstal torcik ,a wiec Moje Drogie Zapraszam !!!! :)))



Jeszcze jest spoooro ,wiec starczy dla kazdego :)))

Ogolnie z tych barwnikow jestem bardzo zadowolona :)
Slyszalam ,ze te w proszku ,rowniez sa bardzo dobre i ponoc na dluzej starczaja ,a wieec :)) :
Jak te sie skoncza ,to nastepne kupie w proszku :)
Jak testowac ,to wszystkie aa co :)
Ale to juz za jakis czas :)

I na koniec
U Was Piekna Zima ,a u mnie odrobinka Wiosny :) 


Zycze Wam Pieknego Nowego Tygodnia !!!! 

Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Agnieszka 

24 komentarze:

  1. Z tymi barwnikami to można bardzo się oszukać :) kiedyś chlapnęłam troszkę do kremu i miałam szalono różowy barbie kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie Aniu tak bylo z autkiem :)) Piekny roz ,zamiast czerwonego wyszedl mi :))) Fajnie ,ze Jestes :)) Buuziaki :))

      Usuń
  2. Pieczesz wspaniałe torty! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :))) Lubie sie bawic w wycinanie biszkoptu ,to prawie jak wycinanie materialu :))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Czy jest cos czego nie potrafisz???? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :)) Pewno ,ze jest Kasiu :))) Mysle ,ze nawet niezla lista moglaby powstac hihi :))) Buziaki :))

      Usuń
  4. Rewelacja :)Ciągle nas czymś zaskakujesz :) Piękna inspiracja z tymi barwnikami, wygląda wszystko smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Aniu :)) Trzymaj kciuki Kochana ,bo przede mna jeszcze to wieelkie wyzwanie :)) Buuziaki :))

      Usuń
  5. Fajne te barwniki, chociaż szkoda, że ten czerwony nie wyszedł. A takiego torcika chętnie bym spróbowała! :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Ja robie torciki z bita smietana i brzoskwiniami :) Zapraszam milo :)) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  6. Apetycznie wyglądają torty.Piękne je zrobiłaś. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Apetycznie wyglądają torty.Piękne je zrobiłaś. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :))) Pozdrawiam Cie rowniez Serdecznie :))

      Usuń
  8. No tak,nie dość,że narobiłaś pierogów dla całej okolicy to jeszcze miałaś czas na tęczowe eksperymenty i jeszcze torcik machnęłaś,Ty to jednak atomówka jesteś : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :)) Dziekuje Slicznie Monis :)) Torcik to taki eksperyment kolorkow :)) Trzeba sie pomalu przygotowywac do tego wlasciwego :)) Buuziaki :)

      Usuń
  9. Proszkowe faktycznie sa wydajne. Chociaz nie wszystkie kolory. Ale przynajmniej nie zmieniają smaku potraw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko ja dodaja juz od kilku dobrych lat barwniki zelowe do bitej smietany i nie zmieniaja smaku. A przynajmniej ja tego nie dostrzegam ,ani nikt u mnie :)) A proszkowe jak te sie skoncza ,to jako nastepne sprobuje :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  10. Jaki torcik śliczny kolorowy :) Ja też kupuje Dr. Oetkera barwniki, żeby był czerwony kolor to dodawałam żółty. A skąd masz te nowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu kupilam u nas na ebayu.de . Bardzo sa fajnie ,duzo fajniejsze od Dr.Oetkera. Wiec baardzo polecam :))

      Usuń
  11. Ja kiedys kupiłam w płynie dr Oetkera, to to była totalna porażka... jakiś czas temu w sklepach pojawiły się w żelu tej firmy. Nie próbowałam, ale intrygują mnie, więc może kiedyś wypróbuję.
    Z Wiltona nie miałam barwników, ale wszędzie słyszałam na ich temat tylko pochlebne opinie ;)
    ja używam barwników w proszku i są świetne - nadają intensywny kolor, są bardzo wydajne i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zelowe z Oetkera nie sa zle ,tylko tak jak pisalam zielony ,niebieski ,zolty to sa piekne kolorki ,nie za ciemne. A czerwony to rozowy wychodzi ,ale jak wyzej Ela napisala moze zoltego dodac. No takie z Wiltona akurat znalazlam u nas w necie. Jak sie skoncza ,to wyprobuje w proszku rowniez :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  12. Wow extra, jestes wielka... wszystkiego czego sie nie dorkniesz wyglada pieknie!

    OdpowiedzUsuń