OBSERWATORZY

niedziela, 10 stycznia 2016

Minionkowa podusia :) I Zapraszam na Ciacho :) Linkowe party z Diana Art :)

Witam Was Serdecznie Weekendowo :)

Czas najwyzszy skonczyc stary rok :) 
Ostatnia praca starego roku byla Podusia Minionkowa :)
Robilam wczesniej podobna ,miala byc taka sama,ale jak widac nizej 
Niby takie same ,a jednak troszke inne :)


:) 
Kolezanka poprosila o Minionka dla synka i praktycznie dzien przed Wigilia jeszcze odwiozlam podusie do Nowej Wlascicielki :) 
Uff Dalam rade :)) A kolezanka Zadowolona i to wlasnie jest Najwazniejsze :))



Oczka malowane farbkami do tkanin, jak i buzka :)
Imie z tylu chlopca :) Autka wyszyte z tylu rowniez ,ale niestety nie zrobilam lepszego zdjecia ,tak na szybko kilka fotek pstryknelam :) 

A teraz male porownanie Minionkow :)


Zdjecie znowu sie obrucilo samo. 
Inny material spodenek , inaczej uszyte oczka :) 
Tak to juz jest z pracami ,ze nastepna zawsze o drobine inaczej ,czasem lepiej wyjdzie :)

Po raz pierwszy pragne sie przylaczyc do Linkowego Party u Diany :)
Wlasnie z moim Minionkiem :)



:)) 

I juz na koniec 
Zapraszam Was Serdecznie na ciacho :)
Wkoncu niedziela i do kawki jak najbardziej mysle odrobine slodkosci :)) 


:)) 

Kawke rowniez zrobie ,a wiec czekam :)) 

Dziekuje Serdecznie za Wasze odwiedziny pod ostatnim postem :)) 
Duzo pracy mialam przed Swietami to prawda ,ale sie udalo na szczescie :) 
Niestety :) ,ale uwielbiam sprawiac innym niespodzianki :)

Pozdrawiam Was Serdecznie :))
Agnieszka

32 komentarze:

  1. Poduszka świetna! Obdarowany na pewno przeszczęśliwy! :)
    A na takie ciacho to chętnie bym wpadła ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :))) Ciesze sie ,ze Ci sie spodobala podusia :) Z przyjemnoscia ugoscilabym Cie :)) Ja po jednym kawaleczku mam dosc ,a wiec potrzebuje pomocy by zniklo kulturalnie to ciacho :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. O, jaki uroczy ten minionek z łapkami!:)

    A co to za tajemnicze ciacho? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) hihi Rocher :)) chyba tak to sie nazywa :) Z tym ,ze mialam czesc bitej smietany dac w przekrojony biszkopt ,a ja dalam wszystko na gore :) Moja droga to jest tak : biszkopt ,na to rozsmarowana nuttela , pozniej bita smietana czesc , nastepnie bita smietana z rozdrobnionymi rocher :) Na gore pare sztuk do dekoracji i dalam troszke posypki i wszystko :) Polecam Pyyycha :) aaa do bitej smietany nie dawalam cukru :) I wyszlo idealnie :) Buziaki :)

      Usuń
  3. Ciacho to prawdziwa bomba kaloryczna- więc przepyszna ha ha , poducha świetna pozdrawiam Agnieszko ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Dusiu to bomba kaloryczna ,na szczescie mi po jednym kawaleczku juz za slodko noo i tak tym sie pocieszam ,ze wiecej nie rusze hihi :) Dziekuje Dusiu za mile odwiedzinki :))) Buuziaki :))

      Usuń
  4. Super poducha!!! Ja też mam zamówienie na podobną podusię, ale jeszcze się za nią nie zabrałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Na pewno Twoja bedzie Piekna :))) Ja na razie minionkow mam na jakis czas dosc :))Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Świetna poducha.
    wiem że już wieczór ale poczęstuję się ciastem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Czestuj sie ,czestuj :)))) Dziekuje Slicznie :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  6. poducha rewelacyjna, oj zdolna z Ciebie kobieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Edytko :)) Staram sie :)Pozdrawiam :))

      Usuń
  7. Minionek jest po prostu rewelacyjny, łapki ma mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Slicznie :)) Ciesze sie ,ze i Wam sie spodobal:)) Lapki ma do przytulania :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Świetna poducha,ja tam się na Minionkach kompletnie nie znam bo to już nie moja bajka,hi hi ale poducha i tak mi się podoba. Za to ciasto to już jak najbardziej moja bajka i chętnie bym się do niego dosadziła ale dziś to już raczej na pewno jest ono zaledwie mglistym wspomnieniem,ech ja to zawsze musztarda po obiedzie ; ) Buziaczki : )*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))Dziekuje Monis :))) Zapraszam na babeczki :))) Buuziaki :))

      Usuń
  9. Jaki extra minion :) A ciachem kusisz bardzo oj kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Slicznie :) A ja dzisiaj zamiast na ciasto ,to na babeczki zapraszam :)))
      Buziaki :))

      Usuń
  10. Świetne te twoje minionki. Podglądam je już od dawna i chyba w końcu dla moich fanów uszyję na urodziny. Zaryzykuję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Slicznie :)) Peewno szyj szyj :)) Na pewno sie fani uciesza :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Rany,co jest z tymi Minionkami? Istny szał ;p
    Poducha wyszła odlotowa!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajoma dla synka chciala :)) Na szczescie na jakis czas robie sobie przerwe od nich hihi :)) Dziekuje :))

      Usuń