OBSERWATORZY

niedziela, 20 grudnia 2015

Wyniki Candy :)) Nasze Przygotowania ciag dalszy i Zyczenia :))

Witam Was Serdecznie Niedzielnie :)

W ostatnim czasie za duzo sie u mnie dzieje i takie opoznienie z wynikami 
Bardzo Was za to Przepraszam !!! 
Nie zapomnialam o tym ,po prostu caly czas cos innego bylo,no ale wkoncu sie zmobilizowalam i sa :)) 

Na poczatek by troszke Wam wynagrodzic to czekanie :)) 
Slodkosci troszke :))


A wiec poszeweczki pojada doooo 
:



Naswietlone ,ale mysle ze widac :)))

 I poniewaz taaak dlugo musialyscie czekac ,postanowilam zrobic dodatkowo dwie niespodzianki dla dodatkowo dwoch osobek ,a sa nimi :) :


Baaaardzo Dziekuje Wszystkim za udzial w mojej zabawie !!! 
Pierwszy raz takie opoznienie u mnie ,alee jak by nie bylo ja dotrzymuje slowa !!! :) 

 Serdecznie Gratuluje Wygranym i Prosze o adresy do wysylki na moja poczte 
agaaaa1981@interia.pl

:)

ufff jedno odchaczone :)) 
a wiec teraz nasze przygotowania ciag dalszy :)
Pierwsza partia pierniczkow juz za nami :)



 Kupilam w tym roku nowe foremki :) I tak uczylam sie troszke sniezynek :)





Skusilam sie w tym roku na mazaki do malowania na lukrze :) 
Dzieci zadowolone ,mialy okazje pomalowac troszke :))
















:)) 
Nusseken pierwsza partia rowniez gotowa :))


:) Druga we wtorek bedzie sie robic ,ale to juz na wyjazd :))
Jak i krokieciki zrobione :)) 
W tym roku bedziemy mieli duza Wigilie z moim rodzenstwem :) 
Zaluje tylko ,ze moja najmlodsza siostra nie moze przyjechac , moze za rok sie uda !!! 


I dokladnie tego dnia jak dusilam pieczarki jeden palnik mi sie zepsol :(( 
Byl Pan ,popatrzyl i powiedzial ,ze wroci po nowym roku. I tak walcze z mniejszymi trzema. 
No nic Dam rade !!! Bo wkoncu to ma byc nasz Piekny ,Szczesliwy czas :))

Przygotowalam jeszcze dwie dekoracje do domu :)) 
Ech no musialam :))) 



 Ta gwiazda stoi u mnie w stolowym na parapecie ,mamy baardzo szerokie duze okno ,i tak ze swiatelkami sobie stoi :)

Znowu kolednicy :)) 
Kawaleczek drewienka przemalowane na bialo ,lancuch z choinki i moi kolednicy :)))

Na nasza wspolna Wigilie do mojej siostry przygotowalam choineczki z foremek na babeczki :))


 Tutaj w towarzystwie naszego stroza choinki :))
Tylko oczka zaginely ,aleee bede malowac oczka pewnym osobnikom :)) To i on przejzy znowu na oczy :))
Uszylam go juz dawno i szczerze zadowolona jestem ,ze nadal w takim dobrym stanie jest :)) Dobrym bo stoi nadal hihi :)

Uwielbiam te choineczki :))
Na wigili beda na stole ,poo jedna zostanie u siostry ,druga bedzie u mnie :)
I jeszcze kilka zdjec :))
Podaje dalej inspiracje z ktorej korzystalam :) 
Ja oczywiscie musialam po mojemu zrobic i tak dodalam troszke zielonego :)) 
Bardzo Wam Polecam ,bo latwe i Pieknie sie prezentuja w domu :)))






Nie mialam stozka styropianowego i zrobilam z twardego papieru stozek , a w srodku tak jak widzicie dokleilam rolke po papierze toaletowym ,troszke stabilniejsze jest teraz. Do srodka wlozylam troszke papieru i wklad z poduszki. 
:))

Mam nadzieje ,ze udalo sie Wam dobrnac do konca :))
Znowu zazucilam Was zdjeciami, ale to taki ostatni post przed Swietami ,pozniej wyjezdzam i wroce po Nowym Roku. 

Moje Drogie Pragne Wam Pozyczyc 
Pieknych Rodzinnych Swiat !!!
 Niech ten czas bedzie przedewszystkim Rodzinnym , bo wkoncu Rodzina Najwazniejsza jest!!! 


Wesolych Swiat !!! :)))

Pozdrawiam Was Serdecznie 
Agnieszka :)

21 komentarzy:

  1. Dzięki za zabawę :)
    Świetne te choinki ! aż sobie zapisałam jeszcze troszkę czasu jest więc może zrobię...
    Smakowitości u Ciebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choineczki na prawde baardzo polecam :))) Na pewno wyjda :))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Gratuluję :))
    Wspaniałe słodkości i bardzo pomysłowe choinki.
    U mnie też już świątecznie. Dziś poświęciłam sporo czasu na dekoracje...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak na dekoracje duzo czasu potrzeba ,ale wkoncu to Swieta to przyjemnie sie je szykuje :))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Ale u Ciebie wesoło , smacznie i dekoracyjnie , pomysłowe choineczki , a dzieciaki super pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kasiu :)) Dla Ciebie tez cos mam :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. o rany udało mi się , dziękuję, jest mi przemiło cudna niespodzianka na święta, bardzo bardzo dziękuję,
    poza tym podziwiam Twój czas jaki poświęcasz dzieciaczkom, wspaniałe chwile piękne wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Mam nadzieje ,ze niespodzianka Ci sie spodoba :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

      Usuń
  6. gratuluje i dziekuje za zabawe , cudowbosci torzysz/cie
    Wesołych zdrowych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej i życzę Ci właśnie pięknych spokojnych rodzinnych świąt :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje i dzięki za zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ozdoby dzieciaki wykonały:)
    Ja co prawda, nie widzę kto wygrał,ale gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja !!! kochana ale mnie zaskoczyłaś. Pierwszy raz mi się udało. I to jeszcze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agusiu!!! Ależ się cieszę :))) Super niespodzianka!
    Wszystkiego dobrego Kochana, pięknych i spokojnych Świąt dla Ciebie i całej Twojej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych i pogodnych Świat Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Aguś u Ciebie :)Wesolutkich i magicznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agusiu! Paczuszka dotarła! Dziękuję Ci za te wszystkie cudowności! :))) Niesamowita jesteś :* Jeszcze raz dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń