OBSERWATORZY

środa, 20 stycznia 2016

Zaproszenia na komunie ! :) Ciastka i prosty domowy sposob na dodanie ciastku uroku :))

Witam Was Serdecznie :)) 

Juz na wstepie pragne podkreslic ,ze ja nie jestem kartkowa :)) 
A wiec prosze ,badzcie laskawe dla mnie :)) hihi 

Wiem wiem tak szybko zaproszenia :) U nas komunia jest na samym poczatku kwietnia, zaproszenia beda rozwiezione w lutym ,mysle ,ze to taki odpowiedni czas o powiadomieniu rodzinki co i jak :) 

Moja siostra pomalu dokupywala jakies ozdobki ,ja swoich nie ukrywam mam duzo ,az za duzo ,wiec i swoje powyciagalam :) 
Zaczelysmy razem pierwsza kartke ,pozniej ja robilam jedna,siostra z corcia robila nastepna i to by bylo tyle jak robilysmy razem haha :) 

Mialam tak wielki balagan na lawie w stolowym ,a tu jadamy obiady ,a wiec no coz pomoglam siostrze i tak wieczorkiem a pozniej jeszcze w dzien usiadlam i troszke pokleilam :) 
I tak wyszlo ,ze karteczki gotowe a i porzadeczek na lawie sie zrobil :) 


W planie bylo zrobienie 8 zaproszen . 
Smiac mi sie chce ,bo jedno jest dla mnie hahahah :))) 
Moze pomozecie mi wybrac ,ktore mam sobie zostawic ? :)) hihi 

Karteczki nie sa typowo biale i biale komunijne :) 
Hmm chyba takie bardziej juz wiosenne wyszly :) 
Grafike z kielichem znalazlam w necie. 
Papierki ,wstazeczki ,perelki ,to wszystko nasze zbiory :))  









:) 
Zamowilysmy napis 
Zaproszenie na Komunie 
Dojdzie ,dokleimy :) Srebne naklejki. 

I jak ? Siostrzenica przeszczesliwa :))

W tym samym dniu moja rowniez bratanica ma komunie :) 
A ze ciocia nie chce ,by dziecko sie zle poczulo , to na dniach bedzie nastepna partia do klejenia :) 

Mam nadzieje ,ze sie nadaja na tak wazna okazje w zyciu. 
Staralam sie !!! :) 
I nadal podkreslam ja nie jestem  kartkowa :) 
Jednak wole szycie i szydelko i malowanie aa i czasem pieczenie :)) haha 

I tak wlasnie o pieczeniu teraz :) 
Ostatnio jedna nasza kolezanka blogowa Justys :) ,pisala u siebie na blogu o ciastkach z tego przepisu tutaj !!! 
Zapowiedziala sie wczoraj znajoma ,ze nas odwiedzi dzisiaj i tak byla okazja na wyprobowanie nowego przepisu :) 
Zapraszam Moje Drogie na ciasteczka :))


:) Sa rzeczywiscie Pyyycha :) Polecam :))) 
A jezeli chodzi o dekoracje ciasteczek ,tak sie dzisiaj zastanawialam jak,czym moglabym je troszke upiekszyc :) 
I wkoncu padlo naaa lyzki do wyciagania klusek ugotowanych hihi :)) 
Mysle ,ze kazda z Was ma taka w domu ,lub podobna :) 
Jak widac na zdjeciach nizej ,nie sluzy ta lyzka tylko do wyciagania klusek :) 


 Tutaj natomiast najpierw wycielam kwiatuszek ,a pozniej wzielam gwiazdka delikatnie w srodku zrobilam wzorek :)

Prawda ,ze Prosty i zapewniam Was szybki sposob na ozdobienie ciastek ?? :)))



















I jeszcze mala ciekawostka :)) 
Jezeli macie blaty bardzo wrazliwe na wyrabianie ciasta to Baardzo Polecam Wam 
tak od siebie taka Mate sylikonowa !!! 
Ta ,ktora widzicie na zdjeciu rozowa ( akurat taki kolorek byl :) rozmiar xl ) 

Niestety jak kupowalismy blat do kuchni ,moze i Piekny ,ale nie sadzilam ,ze taki hmm niepraktyczny ? Trzeba na prawde uwazac by nozem nie przejechac ,bo zaraz slady widac. 
A teraz moge juz spokojnie i ciasta i pierogi robic :)) 

Alee Wam dzisiaj znowu pomarudzilam :) 

Dla tych co jeszcze nie widzieli mojego ostatniego posta o nowych komplecikach :) 




I dla tych co nie maja czasu skakac po wszystkich postach kilka zdjec :)) 

To juz by bylo na tyle dzisiaj :)) 
Nie bede Was juz meczyc :) 

Dziekuje Wam za to ,ze Jestescie !!! :)

Pozdrawiam Was Serdecznie !!! :)
Agnieszka

Ps :)

Wszysttkim Babciom i Dziadkom :)
Zycze Wszystkiego Najlepszego !!! Duuuuuzo Zdrowka moi Kochani i Usmiechu !!!!
Bez Was zycie nie byloby tak Kolorowe ,a czasem do porzadku poustawiane !!! :)
Dziekuje Wam za to ,ze Jestescie !!!




:)))

31 komentarzy:

  1. :) zaproszenia przeurocze wyszły...nietuzinkowe dzięki kolorkom...ale bardzo ładne!
    Zostaw sobie tą pierwszą :)
    Ciasteczka pięknie upiększyłaś :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku samych wspaniałości tego świata dla Ciebie Agnieszko, zaproszenia są super, z jednym wyjątkiem, koloru, czerwony na komunie stanowczo Nie [ moje zdanie]wszystkie delikatne niebieskości, róże, lila, beże, a nie intensywne, wykonanie jest świetne, a ciach kuszą pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Danusiu :)) Bede pamietac na przyszlosc ,tzn na sobote :))) Ja za bardzo kartkowa nie jestem i tak szok ,ze cos wyszlo :) Dziekuje za rade ,przyda sie :)) Buuziaki :))

      Usuń
  3. ciastka świetnie wyszły, oj prezentują się rewelacyjnie, pycha pewnie są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Edytko :)) Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  4. Piękne kartki i wcale po nich nie widać,że Ty nie kartkowa jesteś : ) A pomysł na ozdobienie ciastek jest w dechę : ) Buźka : )*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)))A to ,ze mowie ,ze ja nie kartkowa jestem : Sa osoby co robia to z pasja ,ja robie je tak od serca ,ale jednak moja pasja to malowac materialami na tkaninach :)) Buuziaki :))

      Usuń
  5. Piękne te zaproszenia, co jedno to lepsze:)
    A ten pomysł na ozdobienie ciastek - genialny! Świetnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) A ciastka, bardzo polecam porozgladac sie w domu co sie przyda :)) Na pewno cos sie znajdzie do dekorowania :)) Poozdrawiam :))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Zaproszenia są bardzo ładne;) Fajnie, że zrobiłyście je same.
    Śliczne szyjątka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :))) To przyjemnosc dla mnie,taki komplement dostac od kogos ,kto tworzy same kartkowe Cudenka :))) Dziekuje Slicznie :))

      Usuń
  7. fajne te zaproszenia Ci wyszły takie nietypowe :D
    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Martus :)) Pozdrawiam Cie cieplo ! :) Buziaki :)

      Usuń
  8. urzekło mnie wykorzystanie łychy cedzakowej do ciastek ! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo wkoncu ktos mi przypomnial jak to sie nazywa ahhahaha :)) Dziekuje :)))

      Usuń
  9. Piękne karteczki pomysłowe ciastka skorzystam :) Dzięki Aguś pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Kochana i Korzystaj jak najbardziej :))) Buuziaki :)))

      Usuń
  10. Zaproszenia super!Wg mnie te ręcznie robione zawsze mają większą wartość niż kupne. A ten patent z łyżką cedzakową - rewelacja! Takie proste, a taki świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Slicznie :)) No moze troszke nie te kolorki do tej okolicznosci ,no ale coz korzystalam z tego co mialam ,a bialych ,szarych praktycznie brak u mnie. Korzystaj z patentu :P hihi Bardzo Polecam :)))

      Usuń
  11. Aga na kolorowo i na wesoło super, liczy się oryginalność;)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Aniu :)) Wiem wiem za kolorowo ,no ale coz chyba tez wazne ,ze wogole cosik wyszlo :)) Buuziaki :)))

      Usuń
  12. Karteczki śliczne, a ciasteczka chciałoby się schrupać.
    Oba komplety bardzo fajne. ten osiołek (?) bardzo mi się spodobał.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) I no to mial byc kon :)) Maz powiedzial ,ze krowa haha ,a corcia ze to osiolek ,a wiec mysle mozna wybrac samemu co sie tylko zechce :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  13. Kartki są super! Myślę, że świetnie bawiłyście się przy ich tworzeniu :))
    Komplety cudne. Szczególnie ten kotkowy :)
    A Twoje wypieki, jak zawsze kuszą...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kartki Moja Droga to taka odskocznia :)) Raz mi starczy na jakis czas :)) Dziekuje Pieknie :)) i na ciacho zapraszam dzisiaj :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  14. Kartki są świetna. Podziwiam zawsze Twoją kreatywność. Co ty kobietko jeszcze wymyślisz? Duża buźka dla Ciebie kochana, miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Aniu :)) Moja wyobraznia chyba nie ma ogranicznikow :))) hihi I tak co chwilke jakis nowy pomysl wkrada sie w moje mysli :)) Buuziaki :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Aniu :))

      Usuń