OBSERWATORZY

środa, 13 maja 2020

Maseczka Maseczki :)

Witajcie Moje Kochane !!! 

Siadam do tego posta juz wiele dni,az wstyd .  
Malo sie tworzy u mnie ,ale czasem szyje maseczki ,jedno co mnie z tego cieszy to ,ze szyje :))
Ale same juz maseczki to jakos tak malo interesujace sa.
Ale poki co ,poki trzeba szyje i nosimy swoje w sklepach ,biurach. 

Staram sie wybierac jasne optymistyczne kolorki :)
Przynajmniej tyle dobrego z nich :))

Sama chodze z kwiatkami oo takimi :) 






:)) 

Mam nadzieje ,ze u Was wszystko wporzadku !!!
Czas mamy wyjatkowy , u nas szkola sie zaczela ,poki co raz w tygodniu dzieci ida. 
Dzisiaj po wielu tygodniach w domu , moja Emilie poszla do szkoly. 
Glowa mi peka od zadan i temperamentu malej ,no ale coz jakos damy rade :))

Kochane uwazajcie na siebie!!! 
Mam nadzieje ,ze jak juz teraz napisalam to ,ze uda mi sie czesciej odzywac!!! 

Pozdrawiam Was Cieplutko !!!! :))

Agnieszka 

5 komentarzy:

  1. Chciałabym żeby i u nas szkoła się zaczęła, chociaż 1-2 dni 🙂
    Maseczki bardzo twarzowe, choć bez nich zdecydowanie lepiej!
    Buziaki Aguś, trzymaj się cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne, radosne oczy. :) Maseczki świetne i wzory właśnie takie dodające radości. :) Życzę zdrówka i radości Tobie i Twoim bliskim. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne użyłaś materiały do tych maseczek. Podobają mi się takie kwiatuszki :) U nas szkoły jak na razie zamknięte do 24.05. Potem jeszcze nie wiadomo. Też bym wolała by szkoły były już otwarte. Moja córka się tak rozleniwiła,że wczoraj brała udział w lekcjach, w piżamie. Dobrze,że kamerę miała wyłączoną :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne materiały. Maseczki są wszędzie :))
    Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne maseczki uszyłaś! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń