OBSERWATORZY

niedziela, 17 maja 2020

Latawiec !!!

 Witajcie Kochane !!! 

Na FB u Krissa Wieliczko ,w  grupie : Rysuj z Krissem ukazal sie post z wyzwaniem. 
Tak sobie pomyslalam ,ze moze sie przylacze. 
Tematem byl Latawiec taki do zdmuchniecia. 
W swojej urodzie delikatny ,ulotny !!! 

Szkicownik zakupilam juz jakis czas temu , ołówki jeszcze wczesniej i takie tam potrzebne rzeczy. 

Po malych probach , w koncu cos tam wyszlo . 
A wyszlo tak : 



Nie jest to jakies nadzwyczajne dzielo :)) 

Tak pzy rysowaniu tego Latawca wczoraj cos do mnie dotarlo. 

Smierc mojej mamy :(( Problemy ,ktore spadly na mnie w ostatnim czasie sprawily ,ze poczulam sie pusta wewnatrz :(( 

Nie chodzi o uzalanie sie nad soba tu. 
Chyba chcialabym zrozumiec siebie sama lepiej, a gdzie indziej jak nie tu !!! 

Tak mnie przytloczyly te przykre okolicznosci ,ze zapomnialam jak to jest czuc w sobie ta lekkosc , serce do tworzenia roznosci . 

Wczoraj jak tak probowalam ,rysowalam tak to na mnie spadlo uderzeniem prosto we mnie,ze az przykro mi sie zrobilo :(( Ale pomimo to wstawilam zdjecie tego wymeczonego z bolem Latawca pod postem ,gdzie i inni dodawali swoje prace. 

Zaskoczyla mnie odpowiedz Krissa :
Noo Naareszcie !!! 

On wierzy w kazdego , ze w koncu sie podniesie ,pozbiera do kupy !!! 
Za to Dziekuje jemu ,jak i Wam moje Kochane ,ze nie dajecie mi sie poddac!!! 

Tak sobie wtedy pomyslalam ,ze moze jednak Warto Zawalczyc o siebie sama dla siebie samej !!! 

Nie wiem czy zrozumiecie mnie o co mi chodzi, takie te moje mysli rozbiegane probuja sobie to wszystko uporzadkowac w glowie. 

Jestem osoba co uczucia okazuje dotykiem ,przytuleniem ,dobrym slowem !! 
W swoje prace wkladam cala siebie : swoja pasje , uczucia ,serce !!! Nie ma przy nich strachu , obojetnosci tylko samo niewymuszone serce ,cala Ja !!!  

I szczerze nigdy nie przypuszczalam ,ze dojde do momentu kiedy strace to serce do prac co robie :( 

Nie jest mi latwo ,dopiero co wczoraj ten problem odkrylam w sobie . Mozna powiedziec ,ze przejzalam na oczy.  
Ale i postanowilam o siebie zawalczyc , abym mogla choc w polowie byc jak wczesniej !!! 

Chyba nazwa ,ktora wybralam juz taak wiele lat do tylu ,chyba nadal pasuje do mnie :

Moje Nowe Ja : caly czas ,na nowo Nowe Ja !!! 

 Nie uznajcie Prosze mojego posta za uzalanie sie nad soba !!! 

Mam nadzieje ,ze kiedys wroce do tego posta i powiem sama do siebie : ze ciesze sie ,ze mam to juz za soba !!! 

A tymczasem musze sie zebrac w sobie do kupy i Zawalczyc !!! 

Sciskam Was Mocno Kochane !!! 

Dziekuje z calego serca ,ze Jestescie ,ze pamietacie ,zagladacie do mnie jeszcze !!! 

Agnieszka

6 komentarzy:

  1. Agnieszko z każdego z nas kiedyś wyleją się te myśli, które bolą i cały czas nie dają iść do przodu. Myślę, że to dobrze bo potem już jest lepiej a rękodzieło poczeka a może i z czasem wrócą nowe pomysły i znowu powstanie coś ładnego. Więc trzymaj się ciepło :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest latwo,tak jakos zabolalo mnie to co we mnie sie zmienilo :(( Ale sie nie poddam , staram sie brnac dalej przed siebie na codzien bo dzieci mam . Ale i musze sobie samej wewnatrz mnie chyba pozwolic isc dalej. Dziekuje Kochana z calego serca za slowa wsparcia !!! Dziekuje Pieknie !!!

      Usuń
  2. Agnieszko, jestem tu pierwszy raz, a już mam chęć na kolejną wizytę. Czytając Twoje słowa czuję, że masz w sobie wielką siłę i moc. Potrzebujesz tylko dać sobie czas na jej odkrycie. Strata bliskiej osoby nawet po upływie dłuższego czasu może zaboleć. To nie jest miłe uczucie, ale warto wówczas pomyśleć o tych dobrych wspominkach i uczuciach, które również zagościły w sercu.

    Pozdrawiam ciepło i życzę Ci wielu wspaniałych dni i rysunków. Ten zaprezentowany dziś bardzo mi się podoba ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Monis !!! Nie jest latwo czuje to niestety :( Ale i postaram sie nie poddawac i brnac dalej jakos przed siebie. Tak wogole Witaj Kochana u mnie !!! Widze ,ze trafilas do mnie ,akurat w czasie kiedy ja wrocilam :))) Ciesze sie ,ze zostalas na dluzej i mam nadzieje ,ze nadal bedzie Ci sie u mnie podobac :)))Sciskam i Dziekuje Pieknie za mile slowa !!!

      Usuń
  3. no ja trzymam kciuki, niezmiennie... każdy ma swoje trudności w zyciu, które dla niego są całym światem... tu i teraz... ważne, że idziesz dalej, dasz radę! ściskam Cie mooocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Serce Moje !!! Ciezko jest czasem ,ciesze sie ze rysowanie znowu sprawia ,ze chce wiecej ,ze tak milo moge znowu spedzac czas tworzac !!! Brakowalo mi tego !! Sciskam Cie Mocno Kochana !!!

      Usuń