OBSERWATORZY

poniedziałek, 25 maja 2020

Dzien Mamy !!! I oczko mojej Mamy !!!

Witajcie Kochane !!! 

Jutro dzien Mamy i tak pomyslalam o mojej :(( 

Ostatnio jak juz zauwazylyscie rysuje i tak dzisiaj postanowilam sprobowac. 
Szukalam zdjecia z moja mama ,ciezko bylo. 
Moja mama do zdjec ustawiala sie czesciej jak ja bylam mala ,niestety dobrych aparatow u nas nie mieli za bardzo. 

W koncu cos znalazlam i sprobowalam. 
A wyszlo tak :



Oczko nie do konca wyszlo jak chcialam , ale nie trace nadzieji ,ze kiedys uda mi sie tak jak tego wlasnie chcialabym. 

Moje Kochane Mamusie Wszystkiego Najlepszego z Okazji Waszego Naszego Swieta Wam Zycze !!
To taki wyjatkowy czas Miec Mame i Byc Mama !!! 

Sciskam Was Mocno !!! 

Agnieszka  








8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszło to oczko. Podziwiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana !! :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

      Usuń
  2. Masz talent i serce do tego, co robisz, cudownie Ci wyszło oczko i jego okolice, podziwiam. Uda Ci się kiedyś narysować tak, jak pragniesz, coś tak czuje. :) Pozdrawiam i życzę dnia pełnego radości. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ucze sie i ucze :) Na razie zaczelam sie przy tym fajnie bawic ,a to mnie cieszy ,ze poprawia mi to nastroj :)) Buuuuziaki :))

      Usuń
  3. Według mnie jest bardzo dobrze:) Ja ostatnio też ciut rysuję. "Rysuję"za duże słowo, raczej bazgrole..ale się dobrze z tym bawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Az mnie zaciekawilas co Ty tam rysujesz :))) I Najwazniejsze to to ,ze sie dobrze przy tym bawisz :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana Pieknie !!! W sumie samo tak wychodzi ,musisz tez sprobowac :)))

      Usuń