OBSERWATORZY

niedziela, 24 grudnia 2017

Potrzebuje Waszej Pomocy !!!

Witajcie Moje Drogie !!!  

Normalnie miala byc juz Wigilia  Spokojna !!!  
I bedzie ,ale dla mnie juz nie tak calkiem spokojna czy wesola :((

Wczoraj sie dowiedzialam ,ze kolezance blogowej , co prowadzila bloga :Szminka w kurniku .
Mysle ,ze czesc z Was ja zna ,pamieta Szminke ! 
Madzia Potrzebuje pomocy :(( Nieszczescie sie stalo :((  
Przedwczoraj spalil sie ich Dom :((( Stracili wszystko :(( 

Madzia nie wie ,ze pisze posta . A ja tego nie robie dla pokazu !!! 
Sama pomoglam posylajac jej troszke pieniedzy. 

Co sie stalo ? Jak do tego doszlo ? 
Nie wiem ,nie pytalam , po prostu poprosilam ,a wrecz wyprosilam numer konta ,bym mogla jej pomoc. 
Co mnie dziwi , ze ta dziewczyna tak wielu chorym dzieciom pomogla !!! 
Teraz przed Swietami organizowala ze znajomymi kiermasz ,z ktorego pieniazki zostaly przeslane do szkoly . 
Napisala mi ,ze Głupio jej prosic mnie o pomoc !!! Dla siebie ,jest ciezej prosic :((((  

Czy wazne co sie stalo ??
Ja uwazam ze Najwazniejsze jest to ,ze ta rodzina : Madzia z mezem i dwojka maluszkow ZYJA !!! 
Dom mozna wszedzie znalezc ,nowy wybudowac ,ale takiej straty jak zycie , na to nikt ,nic nie pomoze !!! 


Nie zmuszam nikogo do niczego !!!
Przyslowiowa zlotowka sie liczy i jest bardzo wazna w tym ciezkim momencie !!!

Prosze Was o Pomoc , choc Szczerze nie bede miala nikomu za zle jak sie Wam nie uda. 
Rozumiem ,wiem ,ze nikt nie ma lekko. 

Ale Razem mozemy Pomoc ! Razem jest w Nas Sila i Dobro !!! 

Jezeli ktos zechce pomoc to prosze odezwijcie sie na moja poczte ,a ja podesle Wam numer konta i dane. Lub przez FB . 

Nie chce wstawiac danych tutaj, przepraszam. 

Moj skrzynka pocztowa to : 

agaaaa1981@interia.pl


Za kazda Pomoc bede na prawde Wam Baardzo Wdzieczna !!!  
Ma byc zorganizowana zbiorka , poki co nie ma ,a pomoc jest potrzebna teraz !!!  

Uwazajcie na Siebie !!!  
Trzymam w sercu kciuki mooocno ,aby juz zadnej tragedii nie bylo !!! 

Spokojnych Zdrowych Radosnych Swiat jeszcze raz Wam Zycze !!! 





12 komentarzy:

  1. Super postąpiłaś Agnieszko, a całą resztę blogową zachęcam do pomocy- W taki Dzień jak dziś nikt nie może być smutny...ściskam Dusia czy mogę tego posta udostepnić u siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana !!! Nie mozna ich samych zostawic , musimy sobie pomagac!! I tak bedzie mi baardzo milo Kochana jak udostepnisz u siebie !!! Dziekuje z calego serca Dusiu !!! Caluje !!!

      Usuń
  2. Ojej, smutno... Mam nadzieję, ze wszystko odwróci się na dobre...

    Życzę Tobie i całej Twojej rodzince wspaniałych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Elu !!! Pozdrawiam Cie cieplutko !!!

      Usuń
  3. Jeśli pozwolisz, to udostępnię Twój post na FB.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślę, że pozwolisz, więc od razu wrzucam :)

      Usuń
    2. Dziekuje Pieknie Kochana !!! Ja dzisiaj w nocy wyjezdzam , jutro bede bardziej dostepna ,to i ja udostepnie u siebie na fb Dziekuje !!! Buuziaki

      Usuń
  4. Białych myśli lekkich jak puch niech anioł przywieje z nieba, otworzy skrzydłem nadziei i niech kolędę zaśpiewa. Bo dzisiaj jest piękny dzień, wszystko się rodzi na nowo, więc w blasku tajemnych świąt żyj zdrowo i kolorowo. Życzy Anulek

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam Aguś na fb ... Nie każdy mógł mieć spokojne i dobre święta. Jak dobrze, że Magda się obudziła, aż strach pomyśleć co mogło się stać.
    Udostępniłam i sama postaram się pomóc.

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Kochana, dla Ciebie i Twojej całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, Aguś prześlij mi maila. też coś pomożemy w jakiś sposób.

    OdpowiedzUsuń
  7. KOchana! ja finansowo nie bardzo dam radę pomóc ale moze jakieś rzeczy by im się przydały? W jakim wieku są dzieci? może jakieś ubranka? zabawki? itp?

    OdpowiedzUsuń
  8. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń