OBSERWATORZY

środa, 20 grudnia 2017

Bombkowe Zyczenia !!! :))

Witajcie Moje Kochane !!! :)) 

Czas tak niesamowicie ucieka ,ze szczerze boje sie ,ze nie zdaze Wam zyczen zlozyc.
✫✫✱✱✱✫✫ 
A to jest dla mnie bardzo wazne ,poniewaz jestescie ,towarzyszycie mi juz tyle lat !!!  
Za co Baardzo Wam Dziekuje z calego serca !!! 
Dzieki Wam wlasnie, nadal tutaj jestem !!! 
Dziekuje !!! 

Moze i potrafie roznosci robic ,ale nie potrafie zyczen pisac ,ojj na prawde niee potrafie !!! 
A wiec napisze od tak po prostu od siebie !!! :)


Swieta to dla mnie przedewszystkim czas Rodzinny !!! 
Czas wyciszenia po calym roku jaki minal . 
Czas ,aby wkoncu na chwilke zwolnic i spedzic ten wlasnie czas razem !!!


Moje Kochane Zycze Wam ,aby ta Magiczna Noc Wigilijna ,,byla Wyjatkowa !!! 
Abysmy mogly sie cieszyc ta Noca jak male dzieci !!! 
Ta szczera ,zyczliwa ,moze i naiwna, ale szczera Radoscia !!! 

Aby zapach pierniczkow ,wypiekow roznosil sie po mieszkaniach !!! 




Bombki powstaly dla mojego rodzenstwa :) Tzn szara juz u znajomych , biala i jeszcze trzy biale beda dla rodzenstwa i mojego taty :)  

Takie to poczatki moje z kordonkiem :) 

Dla tych co nie miali okazji zobaczyc sniezynke ,gwiazdke :)



Zdrowka Kochane Wam Przedewszystkim Zycze !!!

I rowniez Szczesliwego Nowego Roku !!!  
Aby byl dla Nas jeszcze lepszy jak ten ,ktory bedziemy zegnac !!! 

Dziekuje po raz tysieczny !!!
Dziekuje za to ,ze Jestescie !!! 

Pozdrawiam Was Cieplutko Kochane !!! 
Agnieszka 

11 komentarzy:

  1. zdrówka i wzajemnie PIĘKNYCH ŚWIĄT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękujemy i wzajemnie Magicznych i przede wszystkim Zdrowych Świąt w rodzinnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownych i rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś bombki są przecudne!
    Dla Ciebie też życzenia wspaniałych Świąt!

    P.S. Zapytaj Iwony, czy przesyłka doleciała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiałam i podziwiam - cuuuuudne!!
    moje życzenia mam nadzieję, czekają w Kluczborku Aguś!!!
    Sciskam moooocno!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bombki sa rewelacyjne! piękne :)

    Spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga piękne te Twoje bombeczki , podziwiam !

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń