OBSERWATORZY

piątek, 15 grudnia 2017

Gwiazdki Sniezynki !!! :)

Witam Was Milo wieczorowa pora !!! :) 

Najwyzszy czas ,aby i u mnie cos Swiatecznego sie pojawilo :) 
Jezeli chodzi o bombki i sniezynki czy gwiazdki zawsze w nich bylam zakochana :)
Nawet juz mialam plan ,aby je u kogos zamowic:)) 

Ale jak to los bywa , mialam kordonek w domu ( juz mialyscie okazje zobaczyc bombki male ,ale o nich juz za chwilke :)) i tak postanowilam sama sprobowac :)

Wydaja sie nieeesamowicie trudne ,a tu prosze jak fajnie poszlo i nawet latwo :) 

Nawet usztywnianie ich ,szczerze robilam z przyjemnoscia :) 
 No ale dobrze pokaze Wam wkooncu o co mi chodzi :) 


Sniezynki zostaly zrobione dzieki pomocy Oli :) Cykliczne szydelko znajdziecie tutaj :) 
Dziekuje Pieknie za suuper tutka :)) Dziekuje za Sniezynki :)) 

I gwiazdki :) 


:)) Na gwiazdki mam zdjecie jednej Pani z jednej grupy fb. 
Wstawie ,bo sama udostepnila dla innych . Mam nadzieje ,ze nikt sie nie pogniewa !!!



I razem 



Jak odnajde ta Pania ,to dodam namiary !!! 

:)) 

I tak w chwil kilka mam ja i siostra pare dodatkow na choinke :)

Bombki sa prawie gotowe i to calkiem takie spooore :)

Juz za chwilke Wam pokaze wszystkie jakie zrobilam :)) ,obiecuje :))

Dzisiaj tak krociutko . 

Na koniec jezeli jestescie na fb to Polecam Baardzo ta kolede !!!
Na prawde Piekna !!! 


Jeszcze mamy czas zabiegany ,pelen pracy. Ale jeszcze troszke i wkoncu bedziemy mogli zwolnic !!! 
Kochani Trzymajcie sie Dzielnie !!! 
Damy Rade !!! 

Pozdrawiam Was Cieplutko !!! 
Agnieszka :) 

31 komentarzy:

  1. śliczne są, takie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

      Usuń
  2. Gwiazdki wyszły super. Bardzo mi się podobają. Szczególnie ta na pierwszym zdjęciu. Piękna i super usztywniona.
    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Pieknie Kochana :))) Noo usztywnianie nie jest zle pod warunkiem ,ze po kilka sztuk sie usztywnia ,a nie kilkanascie na raz :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  3. Wow, ale piękne zdjęcia! Na miniaturce myślałam ,że to prawdziwy śnieg pod mikroskopem ;P Geniane śnieżynki! :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :)) Dziekuje Pieknie Kochana :))) Staram sie korzystac z aparatu ,bo maz powiedzial ,ze jak nie bede go uzywac to sprzeda :P To korzystam ,ucze sie :))) Buuuziaki :))

      Usuń
  4. Prześliczne śnieżynki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :))) Pozdrawiam Cie rowniez Cieplutko :))))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Elu :))) To moje pierwsze i rowniez ciesze sie ,ze cos z nich wyszlo :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  6. Piękne są :) Ja w tym roku zrobiłam masę śnieżynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Podziwiam :)) Ja sprobowalam :) To za rok zrobie wiecej :))) Dziekuje Pieknie :)))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

      Usuń
  8. Ślicznie Ci wyszły! Tę pierwsza też mam w planach :-) Może przez Święta uda się troszkę "poszydełkować" :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Trzymam kciuki za Twoje :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

      Usuń
  9. Aga! Ja się po raz kolejny nie zgadzam i tupię nogą! Nie można mieć tyle zdolności i żeby tak wszystko wychodziło :-P
    A tak serio - śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhaha :))) Nooo wiesz Ty tez masz duuuuzo Talentow ,ja to wieem :)) Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Buuuuziaki :))))

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Monis :)) Takie jak Twoje :))) Buuziaki :))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Reniu :))) PozdrawiamCie cieplutko :))

      Usuń
  12. Piękne te gwiazdeczki są! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Pozdrawiam Cie rowniez Cieplutko :)))

      Usuń
  13. Uwielbiam zaglądać tu do ciebie bo zawsze moge nacieszyć oczy czymś pięknym :) Ja w tym roku też trochę gwiazdek naprodukowałam... ale oje nie są tak perfekcyjnie usztywnione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Twoje gwiazdki na pewno tez Piekne sa :))) Ja zrobilam tylko pare i juz rozdalam haha :) Moze na przyszly rok dla siebie zrobie :)) Dziekuje Pieknie Kochana za przemile slowa !!! :)) Dzieki Wam tutaj nadal jestem :))) Buuuuuuziaki :)))

      Usuń
  14. Bardzo ładne śnieżynki. Piękności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Mam nadzieje ,ze za rok bedzie ich wiecej :)) Buuziaki :))

      Usuń
  15. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń