OBSERWATORZY

wtorek, 3 marca 2015

Torby :)

Witam Was Serdecznie :) 

Mam nadzieje ,ze u Was jest slonko ,u mnie wlasnie pada i wieje strasznie :( 
No,ale to i okazja do posiedzenia w domu ,do poszycia troszke :)

Poniewaz jak dobrze pojdzie to za niecaly miesiac pojedziemy na urlop :) 
Baardzo juz sie stesknilam za rodzinka z Polski , taki wyjazd to dla mnie wyjatkowe chwile ,spedzone razem z najblizszymi i znajomymi. 

Jak zapewne wiecie ja nie pracuje ,ale postanowilam sobie zarobic na nowa firanke do stolowego :)) Potrzebne mi jakies hmm 15 m i chyba powinnam od razu zbierac na krawcowa haha :)) 
Ma byc biala ,prosta i tyle ,a wiec moze nie bedzie az taka droga ,noo taka mam nadzieje  :))  

Postanowilam uszyc kilka rzeczy. A czy Wam sie te moje szyjatka spodobaja ,zainteresuja Was to sie okaze :)
A wiec jezeli ktos bylby zainteresowany i od razu mowie ,ze majatkow z nikogo nie chce zdzierac ,to mozecie pisac smialo :)  
No chyba sprobowac mozna prawda ? :) 

Na pierwszy rzut uszylam dwie torby ,kazda inna :) 


Czarna z gwiazda :) Ma w srodku podszewke z kieszonka . 




Znowu mi zdjecia odwraca. 

Zolta torba ,to jedna z tych co kupilam i malowalam na nich. Mialam ochote sprobowac czegos nowego ,choc i mysle na dniach tez cos malowanego bedzie :) 
Juz mam pomysl ,a jak wyjdzie to sie okaze :)


 ech nawet kwiatka mi obrocilo ,szczerze mowiac nie wiem dlaczego tak mi zdjecia sie obracaja. Wstawiam jak zawsze ,pomniejszone.

Paseczki na dole sa roznych dlugosci i to bylo zamierzone od poczatku , moze Wam sie ten pomysl wydac dziwny ,ale mi tak wlasnie sie spodobalo :) 

Ja juz tak mam ,ze czasem te nierownosci ,krzywe linie ,to wlasnie one mi sie podobaja bardziej jak reszta . hmm aa moze ja jakas inna jestem ,ze mi sie to tak podoba :)))  

Jezeli ktos bylby zainteresowany to moze smialo pisac na moja poczte : Agaaaa1981@interia.pl
A jezeli nie jestescie zainteresowani to nic :) Jak nie sprzedam ,to torby stana sie prezentami ,nie zmarnuje sie nic :))

Bedzie mi milo jak powiecie co o torbach myslicie :) 

Nie bede szyla ozdob, toreb swiatecznych. Bardziej stoje na cos uniwersalnego z czego mozna korzystac caly rok. Tak ,aby nie trzeba bylo tego mojego szyjatka zaraz po swietach do szafy chowac :) 
Poza tym Wy tak Piekne prace Swiateczne tworzycie ,ze ja juz mysle nie musze :)) 

W poprzednim poscie pokazywalam komplecik dla Emilie ,jezeli ktos jeszcze nie widzial ,a ma chec zajzec to zapraszam tutaj :)


:) 

Milego popoludnia Wam Zycze :) 

Pozdrawiam Was Serdecznie :) 
Agnieszka 

27 komentarzy:

  1. powodzenia w zebraniu potrzebnej kwoty na firankę, trzymam kciuki a urlopu zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziekuje :)) Tak czy inaczej i tak wkoncu kupie sobie firanke nowa :))) Po 7 latach juz najwyzszy czas :)) Pozdrawiam i Zycze Ci Urlopu ,takiego ,abys byla z niego zadowolona i wypoczeta !!!

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że szybko zbierzesz potrzebną kwotę. Mi podoba się bardzo pierwsza. Druga jest fajna ale ja jestem z tych co lubią symetrię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje ,ciesze sie ,ze podoba Ci sie torba :)) Co do drugiej to ja czasem lubie takie nierownosci :)))

      Usuń
  3. Bardzo fajne torby, kto się jeszcze nie przekonał do materiałowej niech bierze i nosi w torebce:) Mi uszyła mama i noszę ją codziennie w torebce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Slicznie :))) Takie torby sa na prawde przydatne :))) I Super ,ze tez masz taka swoja :))

      Usuń
  4. ta z gwiazdami mój faworyt !

    OdpowiedzUsuń
  5. Torby są bardzo fajne ,a komplecik Emilie cudny , szczególnie na takiej modelce...ale o tym ,że jestem zauroczona Twoją córą to już nieraz pisałam :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewus :)) Ja mam nadzieje ,ze ktoregos dnia i Ty bedziesz miala taka swoja Emilie :)) Buziaki :)

      Usuń
    2. Nawet już niedługo :):) Prawdopodobnie w lipcu i prawdopodobnie będzie dziewczynka :):):)

      Usuń
    3. Baardzo sie ciesze :)))))) Mam nadzieje ,ze dobrze sie czujesz :))

      Usuń
  6. Od jakiegoś czasu (raczej dłuższego ;-) ) mam fioła na punkcie takich handmadowych toreb - tylko z takim chodzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :))) Takie torby sa najwajniejsze :))) Buziaki :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne torby, ja też lubię geometrię, wybrałabym tą z gwiazdą :) Miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Ci Slicznie :)) Do urlopu jeszcze prawie miesiac ,a wiec jeszcze poczekam troszke :) Przestalo wkoncu tak mocno wiac na dworze ,a to juz dobry znak :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne torby,moją faworytką jest ta z gwiazdką:) Mała modelka w kompleciku jest przeurocza:)):))

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas zima dziś napadało tyle śniegu,póżniej padał deszcz plucha że szok i już mam gluta.Poczekaj niech u nas pogoda się będzie bardziej wiosenna.
    Torby jak zawsze wesołe i kolorowe -super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Agusiu, pozwól, że w jednym komentarzu napisze o:
    - kuchni: Super jest! Pięknie to wszystko połączyłaś :)) Co prawda jestem zwolennikiem drewna ale u Ciebie wszystko gra idealnie, podłoga - rewelacja! :)
    - kompleciku Emili: cudny :)) A modelka jaka urocza :D
    - torby super, ta z gwiazdą podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torby super, z pewnością znajdą nabywców:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są obydwie,ale ta druga jest naprawdę wyjątkowa i bardzo kojarzy mi się z tradycyjnymi amerykańskimi uszytkami w stylu "prymitive" i "rug". Idealnie wstrzeliłaś się właśnie w te style : ). Też uwielbiam szyć torby i cała moja rodzinka z takimi pomyka ; ). Życzę Ci jak najszybciej wymarzonej firanki i pozdrawiam słonecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
  13. Córeczka w kompleciku wygląda ślicznie. Pasują jej takie kolorki :))
    Obydwie torebki są bardzo ładne.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. To kup te firanki i jak w Polsce będziesz to obszyjemy, zapraszam ;-) i herbatę wypijemy...albo coś;-). A tak serio, torby fajne ta z gwiazdką, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń