OBSERWATORZY

poniedziałek, 23 marca 2015

Czapeczki :))

Witam Was Serdecznie :)


Postanowilam jak co roku zrobic jakies male prezenciki na swieta dla moich dzieci i dzieci od rodzenstwa :)

Tym razem padlo na czapeczki dla jajek :))

Produkcja sie rozpoczela wczoraj :) W planie mam dzisiaj wieczorek filmowy i dalsza produkcje :)) 
Mam nadzieje,ze sie spodobaja :) 

:)


Pierwsza czapeczka jest malenka ,poniewaz w domu same malenkie jajka mi zostaly :)) 
Nastepne juz odrobinke wieksze :) 

Moze i dzisiaj tak z 3 sztuki uda mi sie zrobic nowe :)) 














Nie wiem jak u Was ,ale u mnie weekend baardzo szybko minal. 
W sobote moja siostra wyprawiala swoje urodziny :)
Zrobilam dla niej torcik :)


Przykro mi ,ale znowu zdjecie mi sie obrocilo :( 

Chcialam zrobic torcik zolty w biale kropki ,ale niestety nie wyszlo. No najwazniejsze ,ze smakowal wszystkim :)) 

















W prezencie siostra dostala od nas nowe poduszki :)



Siostra zadowolona ,a to najwazniejsze :)) 
Podusie kupilam w bardzo fajnym sklepiku :))



Mysle ,ze kazdy znalazlby tam cos dla siebie :) 














Dla kolezanki ,poniewaz na pewno ja odwiedzimy na urlopie jak zawsze :) 
Znalazlam kubeczki ,ktore sie jej spodobaly :) 
Zapewne niektore z Was juz widzialy te sloiko -kubeczki :))


:)  Mam nadzieje,ze posluza dlugo :)) 

I juz na koniec:) u nas dzisiaj byla Piekna Sloneczna pogoda :)
I wybralam sie z Tobim na mala wycieczke rowerowa :)


:)

Odwiedzilismy rowniez dziadka ,a u niego przywitaly nas przy wejsciu takie Slicznosci :))


:)) 

Emilie w tym czasie miala drzemke :) Padla po przedszkolu :))
Niedawno dostala od mojej bratowej zamek z konikami :))
To jej teraz najukochansza plus koniki pluszowe zabawka :))



Dziecinstwo jest Piekne :))) 



















Zycze Wam Moje Drogie Udanego Tygodnia !!! :)
Czas naszykowac dzieci do lozek i mozna znowu zaczac dziubac :))


Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Agnieszka 

32 komentarze:

  1. same wspaniałości dziś pokazujesz, udanego tygodnia dla Ciebie także

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne czapeczki, sama planuje tez zrobić na szydełku:) Te słoiczki są urocze, sama chciałabym mieć takie. Może uda mi się zdobyć podobne u mnie w mieście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko superanckie az dech zapiera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko superanckie az dech zapiera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te czapeczki :) Jajkom glowki nie zmarzna :) Uwielbiam takie sklepy :) Podusie tez ladne .) A dzeiciaczki zadowolone i szczesliwe i o to chodzi! Pozdrowienia dla was!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobietko to u Ciebie się dzieje, ja to pikuś przy Tobie :**
    Em... cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze te czapeczki!
    a ten sklep super, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapeczki są cudne!!! A w takim sklepie przepadłabym na bank;) Tort bez kropek, ale wyszedł naprawdę bardzo ładnie i najważniejsze, że z sercem robiony :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga fantastyczny pomysł z czapeczkami, smakowity tort i jaki wspaniały prezent a te chłopki na rowerze pierwszy raz takie cuda widzę;) dobrego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne czapeczki : ). Tort wyglądał smakowicie,a takich kubeczków jeszcze nigdzie nie widziałam-świetne są : ). No i sklep bardzo fajny,że o domku dla kucyków nie wspomnę : ). Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkie są te czapeczki :) Śliczności ♥ Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapeczki świetne :) kubeczki ze słomką też super sprawa, bardzo oryginalne, a koniki pony też uwielbiam :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na niebanalną ozdobę wielkanocnego stołu :-) Śliczne ubranka na jaja :-)
    Tort wygląda bardzo smakowicie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama chętnie pobawiłabym się takim domkiem:) Podusie śliczne, ale szyjesz równie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam o listach ;)))) super ze poszło to dalej :))) a czapeczki jak zwykle wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jaja Aguś :)) moje jaja z wymalowanymi buźkami i w czapkach od tygodnia siedzą na oknie, nawet zdjęcia zrobione, tylko do blogowania weny brak :))))
    Buziaki Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te czapeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudne czapy na jaja :-)
    a Córcia cudna :-))0

    OdpowiedzUsuń
  19. Czapki są uroczę,ja zawsze u Was piękna pogoda pyszne ciasto żyć nie umierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapeczki słodkie. Hania by oszalała z radości z takim zamkiem pod nosem, a w tym sklepie oszalałabym ja :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapeczki pierwsza klasa...a zamek marzenie kaxdej dziewczynki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne te czapeczki , strasznie słodkie :) Masz rację dzieciństwo jest piękne i oby trwało jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale śmieszne maleństwa :)))
    super Ci wyszły !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjne czapki a poduchy cudowne

    OdpowiedzUsuń
  25. Slodkie te czapunie. Poduchy totalnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne te czapeczki! Dużo u Ciebie nowości Aguś- SUPER :) Ja przez nową pracę stoję w miejscu nie mam póki co kiedy. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czapeczki są po prostu przeurocze. Jesteś prawdziwą kopalnią pomysłów. Tak kreatywnej osoby naprawdę nie znam :). Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  28. Radosnych, spokojnych, rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  29. Aguś czapki prześliczne ☺
    Życzę zdrowych i pogodnych Świąt ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Aguś czapki prześliczne ☺
    Życzę zdrowych i pogodnych Świąt ☺

    OdpowiedzUsuń
  31. Małe jest piękne :))
    Zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt życzę :))

    OdpowiedzUsuń