OBSERWATORZY

poniedziałek, 2 marca 2015

Komplecik Emilie :)) I prezenciki od Ewy :)))

Witam Was dzisiaj Slonecznie :))) 

Jak Wam minal Weekend ?? Mam nadzieje ,ze dobrze ,milo i slonecznie :)
Moj weekend zaczal sie smutno ,ale i spokojnie minal. 
Ale o tym dlaczego smutno ,to innym razem napisze.

Chcialam cos uszyc na hmm poprawe mojego nastoju ?! Tak to mozna nazwac. 
W sobote zaczelam szyc spodniczke dla Emilie ,dzisiaj natomiast ja skonczylam i dorobilam do niej bluzeczke :) 

A wyszlo tak :)






Tak sobie pomyslalam ,ze sama spodniczka to troszke malo. I tak sobie wymyslilam ,ze naszyje cos na bluzeczke od Emilie. Padlo na slonika ,najciekawsze okazalo sie oko z guziczka :)
Komplecik Emilie bardzo sie spodobal ,biega juz w nim po domu :) 

Tak mi sie spodobalo szycie tej spodniczki ,ze zapewne jeszcze kilka sztuk tego lata uszyje :)
Ale juz z bawelny :)

:) 

------------- 

Pragne Wam pokazac nasze prezenty od Ewy :) Mamy Sokole Oko :) 
Uwielbiam kociaki Ewy :) Ale i wiele innych Pieknych prezencikow dostalismy :))) 
Same zobaczcie :)



Znowu mi zdjecie samo sie odwrocilo ,no ale i nadal widac co na nim jest :)

Dostalismy maskotki :) Dzieciaczki bardzo zadowolone :)


:))

Ozdobki swiateczne ,ktore na pewno znajda sie na swiatecznym wianuszku :) Woreczki i poduszeczka na szpilki ,jeej Kochana Dziekuje Baardzo :) Szyje juz tyle czasu ,a jeszcze sama takiej poduszeczki dla siebie nie zrobilam :)) I girlande ,ktora juz wisi u dzieci :)) 

Baardzo Dziekujemy Ci Ewus za prezenciki :))) 

A na koniec mamy juz marzec :))


Coraz bardziej podoba mi sie ten pomysl z obrazkami z kalendarza :)))
 Zmiana obrazka duzo robi :)) 
Zaczynamy moje Drogie Wiosne :))) 

Zycze Wam Pieknego ,Milego bez smutkow Tygodnia !!! 
A teraz zmykam ciac,aa jest tego troszke :) 



:)

Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Agnieszka

Ps . :) Serdecznie Was Zapraszam na Zabawe do Ani tutaj :)) 

Mysle ,ze kazdy moze cos tam fajnego dla siebie znalezc :))



37 komentarzy:

  1. poprawy nastoju, komplecik super uszyłaś, a prezenciki do pozazdraszczania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny komplecik- juz taki wiosenny. Precenciki cuuudne! A bedzie juz lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elu !! Musi byc lepiej !!! Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo fajny komplecik uszyłaś, prezenciki też świetne, pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow, jaka zdolna mama!
    Jestem pod wrażeniem, komplecik jest BOSKI, szczególnie spódniczka - a teraz takie rozkloszowane są modne, sama dla siebie szukałam w podobnym stylu, hehe :D także spódniczka mi się najbardziej podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Slicznie :)) Ciesze sie ,ze spodniczka spodobala Ci sie :) Jest latwa do uszycia, a wiec sprobowalam :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu :)) Ja ogolnie nie lubie i nie umiem szyc rzeczy :)) Wiec wybralam cos latwego i jakos wyszlo :))

      Usuń
  6. Komplecik jest bardzo ładny i gratuluję upominków:) Są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)) Ciesze sie ,ze Ci sie podoba :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Dzieci kochają aplikacje , super pomysł , upominki jak cieszą to świetnie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Dusiu :)) To prawda dzieci uwielbiaja aplikacje :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. brawo :-) pomysłów masz moc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ja Emilie w nim wiosennie wygląda,super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Tak od razu milej ,jak sa ladne kolorki jasne :)) Dziekuje Agatko :))

      Usuń
  11. Twoja gwiazda wygląda wspaniale!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny komplet Emi i prezenciki i kuchnia pomału kolorów dostaje, czuc wiosnę Aga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu :)) Ojj tak juz pomalu wiosennie :)) Buziaki :)

      Usuń
  13. Aguś super spódniczka dla E. Słonik wyszedł przecudnie. Prezenty też superooowe :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu :) Mam nadzieje ,ze juz zdrowa jestes ?? Pozdrawiam Cie rowniez cieplo Buziaki :)

      Usuń
  14. Ale modeleczka w ślicznym kompleciku i jaka zadowolona ! :) Pozdrawiam Aguś całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo obawiam sie ,ze rosnie mi Princessin jak to ona mowi hahah :) Buziaki :)

      Usuń
  15. Ale zdolniacha, świetne ciuszki uszyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje :)) No spodniczka nie jest trudna do uszycia :)) A bluzeczka kupna ,tyle ,ze aplikacje zrobilam :) Ja nie lubie szyc rzeczy ,ale jak juz do tego usiade to fajnie ,ze cos mi wychodzi :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  16. Komplecik wyszedł Ci perfekcyjnie :-)
    Wszystkiego dobrego :-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aguś podziwiam Cię za pomysłowości i zdolności ☺
    buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też to słoniowe oko wpadło w oko ;-), śliczny komplet uszyłaś, a prezenty zawsze są urocze.

    OdpowiedzUsuń