OBSERWATORZY

piątek, 12 lutego 2021

Zima !!! :)

 Witajcie Kochane !!! 

Mam nadzieje ,ze ktos mnie jeszcze tutaj pamieta !!!  

Dni miesiace uciekaja , chcialabym czasem zatrzymac czas ,ale to nie jest proste! 

 Pamietam jak tworzylam tak duzo ,czesto i nigdy by mi nie przyszlo do glowy ,ze zatrace sie ,ze gdzies po drodze strace do tego serce :(  

Szczerze tesknie za soba taka pelna pasji , checi tworzenia :( 

Nie obiecuje ,ze wroce teraz na stale , ale prawda jest ,ze Tesknie za Wami i chcialam sie odezwac . 

W ostatnim czasie zrobilam szkic na malpke olowkiem. 

Wszystko byloby dobrze ,gdyby nie to ,ze nie zmiesci mi sie na pomimo duzej kartce ,poniewaz A3 cala tak jak bym chciala. To troszke zniechecilo mnie , ale zobacze co z tego jeszcze wyjdzie. 

Nie znam dnia ,ani godziny kiedy mnie natchnie ,aby sie zatracic ponownie w moich robotkach.

Mam tylko szczera nadzieje ,ze wroce !!! 

Pozdrawiam Was Kochane z odrobinka tworczosci , wiosenki i duza iloscia Zimy !!! 

Takiej prawdziwej Zimy :)) 

Uwazajcie prosze w tym czasie na siebie na drogach !!! 






Sciskam Was Mocno !!! 

Agnieszka !!! 

11 komentarzy:

  1. Mnie tez opuściła wena, coś tam robię, ale bez zapału. Wróć na bloga, miło cię znów widzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana !!! :))) Postaram sie wrocic ,postaram odzyskac w sobie to co tak bardzo uwielbiam !!! Sciskam Cie Elu Monco i Tobie weeny Kochana Zycze !!!

      Usuń
  2. witaj w klubie braku weny! byle do wiosny

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że i u Ciebie narcyzy się pojawiły :)
    Z tymi powrotami, to czasem jest ciężko...
    Co roku obiecuję sobie 1 post na tydzień, a jak przychodzi co do czego, to z każdym rokiem tych postów jest jednak mniej...
    Życzę Ci, aby wena Cię nie opuszczała i abyś znalazła czas na takie drobne przyjemności, jak pisanie bloga.
    Ściskam mocno :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogę weny pożyczyć, ba! Nawet za darmo oddam byle czas się znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj, twórz bo to pomaga na trudne chwile. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Your Site is very nice, and it's very helping us this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information. and visit our blog site also.
    ប្រដាល់ថៃអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bardzo wiem co Ci napisać, bo sama ostatnio rzadko zaglądam na blogi, ale jakby co to wiesz gdzie mnie znaleźć. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń