OBSERWATORZY

niedziela, 23 września 2018

Lisek :) I wyniki szybkiego Candy :)

Witajcie Moje Kochane :)

Lato niestety nas opuszcza i ostro startuje juz Jesien :) 
Aby przejsc przez nia bez chorob : ubralam Liska w cieplusienki sweterek i dostal szalik z czapka :) 
Teraz mu zadne chlody niegrozne :)) 

Wloczka kompleciku tzn: czapki ,szalika idealna Jesienna :)) 

A wiec przedstawiam Wam mojego Liska :)


Coraz bardziej podoba mi sie wyszywanie buzieniek :))) i te piegi szczerze sama jestem w nich zakochana :))) 
Przy sweterku ojj nadziubalam sie sporo :)
Ta mietowa wloczka to powinna sie nazywac : traf jak potrafisz :P 
Dodalam biala bawelne ,poniewaz przy samej mietowej to bym sie na calego pogubila:)) 




Lisek nogi ma jak modelka hahha :)) 
W torbie ma ksiazke ( taka gumke do mazania ) :) 

Korzystalam z tego schematu tutaj  :))  
Moze komus link sie przyda to prosze :) 

I tyle dzisiaj o lisku :)
A Wam jak sie podoba  Lisek ? :) 
Mi bardzo i mam nadzieje ,ze beda nastepne :))  


I juz na sam koniec :)

Wyniki mojego malego ,szybkiego Candy :)
Jeszcze raz Baardzo Dziekuje za zyczenia wszystkie :))
Trzymam Moooocno Kciuki ,aby sie wszystkie spelnily :) 

Komentarz napisalo 14 osobek :)
Poprosilam syna ,aby wybral liczbe od 1 do 14 :) 

Wybral 10 i padlo na : Monike z bloga Kijankowo - szydelkowy swiat !!! :) 

Baardzo mi Milo :)))  
Monis prosze podeslij Twoj adres do mnie na poczte tutaj : agaaaa1981@interia.pl
:)) 

To juz 6 lat jak jestem z Wami !!! :)  
Baardzo Wszystkim Dziekuje ,ze ze mna Jestescie ,ze jeszcze macie ochote do mnie zagladac ,ze zostawiacie czasem pare milych slow dla mnie :))
Kazdy komentarz jest dla mnie bardzo wazny i dzieki nim wiem ,ze chciecie bym nadal cos Wam pokazywala :))

Dziekuje Pieknie Kochane  !!! :))) 

No i juz na dzisiaj to wszystko :)) 

Kochani Milego Nowego Tygodnia Wam Zycze !!! :))
I trzymam kciuki ,abysmy wszyscy mieli Cuuudowna Polska Sloneczna Jesien !!!! :)) 

Pozdrawiam Was Cieplutko :)
Agnieszka :))  




piątek, 21 września 2018

Kuń :)))

Witajcie Moje Kochane :)) 

Mamy wkoncu Piatek Piateczek :) 
I aby wejsc Milo w ten Weekend pragne Wam Przedstawic Kunia :))

Taka sesja fryzurek :P ahaha
Postrzelony na kazda okazje :P hahah 








Taka sesja na poprawienie nastroju :)) 
Mam nadzieje ,ze spodoba sie Wam moj Kuń :)))
Czasem grzecznie ,czasem jak postrzelony ,aa czasem jak by go piorun strzelil hahaha :))  

Konik  jest prezentem dla znajomych corci :)) 
Ogolnie jest juz skonczony ,bo dostal jeszcze maly dodatek i dodatkowo jest dzokejka jeszcze ,ale to innym razem :) 

Udala sie sesja ??? :)) 

Moje Kochane chcialabym jeszcze Zaprosic Milo na szybka candy mala niespodzianke :)) 
W tym poscie wszystko jest napisane ,opisane tutaj :))))  

Zapraszam Milo :))) 

Pozdrawiam Was Cieplutko :))))
Agnieszka :))) 

sobota, 15 września 2018

Urodziny Bloga juz 6 :) I roznosci wakacyjne :)

Witajcie Kochani :) 

Szczerze nawet nie wiem od czego zaczac. 
Wakacje minely ,aa urodziny bloga juz 6 praktycznie wczoraj byly :) 

6 Lat prowadzenia bloga duuzo mnie nauczylo i szczerze ciesze sie z tego co wiem dzisiaj :) 
Poznalam Niesamowite osoby z tego Najbardziej sie ciesze :)) 
Bez Was to nie bylo by to samo miejsce !!! 

Nauczylam sie pare nowych robotek wykonywac :) 

I ii co weszlo mi w krew jak to mowi sie czasem :)
To to ,ze dzien bez robotkowania , jakis taki pusty byłby  !!!  

Nadal przeskakuje w technikach i szczerze tak chyba mi najlepiej jest :) 

W dalszym ciagu uwielbiam wyzwania i iii mam mysle wkooncu pomysl na Plan Zycia dla siebie :)  
Mam pomysl jak moge wykorzystac to co potrafie robic i co najwazniejsze ,to co sprawia mi przyjemnosc :) 

Ale o tym napisze mysle w przyszlym roku ,czas pokaze jak sie wszystko rozwinie . :) 

Nadal w ostatnim czasie szydelkiem sie bawie ,ale i rowniez juz za chwilke bedzie cos szyciowego :) 
Troszke nowosci :) 

Dzisiaj natomiast bedzie Slodko ,wkoncu to urodziny hihi :) 

Moja Niunia obchodzila na wakacjach swoje 7 urodziny :) 
No i byl Torcik taki pasujacy do niej :) 



aaa dopiero co taka malenka byla ,a teraz prosze jaka pannica :))
Pannica zakochana w slodkim :P 





:))) Moja Kochana 7 latka :)) 

Aa jezeli Wam zaa malo slodkiego tooo :)



To moze cos Slodko : kwasnego :))) 

Tak na szybciutko : biszkopt , bita smietana ,a na dole agrest w zalewie z : kompotu z agrestu zagotowanej z 1 budyniem waniliowym i do tego na koniec dodaje sie 2 galaretki :) dodalam galaretke kiwi ,akurat takie mialam :) 

Bardzo Polecam :) 

No i dzisiaj juz na koniec moje pierwsze w zyciu Lapacze Snow :)

Znajoma mnie poprosila o takie , ponoc sie podobaja :) 
Takie moje pierwsze proby w tym temacie :) 



:) 

To tyle na temat robotek slodkich i tych szydelkowych :) 

A teraz malenka Niespodzianka dla tych co dotrwali do konca tego posta :) 

Z osobek ,ktore zostawia pod tym postem kilka slow od siebie,wybiore jedna :) 

Jedna osobke do ktorej poleci malenki upominek ,taki z okazji tych moich urodzin :)) 
Takie moje Podziekowanie dla Was za to ,ze Jestescie ze mna z czego baardzo sie ciesze :)) 

Tak mysle dam Wam czas do przyszlej niedzieli :) 
W niedziele tzn. 23.09.2018 oglosze do kogo poleci upominek :) 

Moje Kochane Zycze Wam Cuuuudownego Weekendu i Slooonka !!! :)
Ciesze sie ,ze wracam na bloga ,poniewaz juz Was mi na prawde baardzo brakowalo !!!
Tutaj wkoncu zaczela sie moja przygoda z internetem i tutaj wkooooncu poznalam tak Cuuudowne Zdolne osobki jakimi wlansie Jestescie Wy !!! :) 

Pozdrawiam Was Cieplutko :) 
Agnieszka 



czwartek, 12 lipca 2018

Misia szydelkowa :)

 Witam Was Kochane Cieplutko :)) 

Ciesze sie ,ze spodobal Wam sie Kotelek :)) 

Dzisiaj natomiast przychodze do Was z Misia :)
Ma okolo 50 cm wysokosci :) 
Sukienka szyta , mysle ze jak na pierwsza taka to calkiem calkiem wyszla :)) 
Choc mogla wyjsc lepiej :P Moze z nastepna kiedys lepiej sobie poradze :))  

 A wiec Misia :)) 






Zrobilam jej opaske tak do kompleciku do sukienki :) 

Na pierwszych dwoch zdjeciach widac guziczek na sukience :) 
Troszke gora wyszla za szeroka i troszke ja zwezylam. Dodalam guziczek i bedzie jeszcze szal :)) 

Postaram sie zrobic zdjecie z szalem jak go skoncze :))  

Mam nadzieje ,ze spodoba sie malej obdarowanej :))  

Moje Kochane pomalu szykuje sie do urlopu , a wiec zapewne nowy wpis bedzie dopiero w sierpniu . No chyba ,ze neta gdzies bede miala i czas ,aby sie wczesniej odezwac :)

Mam nadzieje ,ze wakacje Wam Milo mijaja :)) 

U nas jutro ostatni dzien szkoly :))  

Tobi ma ostatni dzien w tej szkole z ta klasa , ojj po wakacjach zaczna sie zmiany :))  
Trzymajcie kciuki ,aby wszystko sie udalo !! :)) 

Pozdrawiam Was Cieplutko :)) 

Sciskam Mooocno !!! 

Agnieszka :))

sobota, 7 lipca 2018

Kotek szydelkowy - Kotełek do Zadań Specjalnych !!! :)

Witam Was Cieplutko :)

Pokazywalam Wam Niedawno kotka ,ale tylko troszke ,poniewaz nie byl skonczony. 
Wkoncu udalo mi sie go skonczyc :)



Kotełek jest Dzielny i przybywa zawsze do pomocy !!! 
Ma okolo 26 cm wzrostu :)
Oczka wyszywane :) 
I posiada Magiczna bron : Paczka :) 
I co Najwazniejsze posiada Wielkie Dobre Serduszko i Uwielbia sie bawic :))








:)) 

Jak Wam sie podoba taki okraglinek ?? :))

Coraz bardziej podobaja mi sie maskotki z wloczki Himalaya Delfin Baby :))

Jak to mowia : Uczymy sie cale zycie ,jak i poznajemy roznosci cale zycie :))  

Dla chetnych ,korzystalam z tego schematu tutaj :)

Mam nadzieje ,ze tydzien Milo Wam Minal :)
I ze teraz wkoncu macie wolny weekend ,lub wakacje :) 

My jeszcze tydzien szkoly do wakacji mamy uff zleci :) 

Pozdrawiam Was Kochane Cieplutko Slonecznie :)) 
I trzeba sie szykowac na imprezke szkolna zakonczeniowa rok :) 

Sciskam Was Mooocno !!! :)
Agnieszka :)

czwartek, 28 czerwca 2018

Pan Fasolka - Kibic !!! :)))

Witajcie Moje Kochane !!! :) 

Mam nadzieje,ze dni milo Wam mijaja :)) 
Do nas po kilku dniach chlodu ,znowu wrocilo sloneczko ,ciepelko :) 

Mialam przyjemnosc w ostatnim czasie robic cos dla malenstw , ale o tym w innym poscie :)

Przy okazji do podarunku zrobilam Pana Fasolke Kibica :) 


:)) 
W srodku jest jajko z jajka niespodzianki z ryzem :))  
Taki malutki Kibic caaalym swoim malutkim sercem !!! :)) 


W ostatnich dniach baardzo sie dzieje ,jezeli chodzi o sport. 
Nie jestem jakas wielka fanka ,alee 
Alee Jestem Wierna Polakom czy jest wygrana ,czy jej nie ma !!! 

Niestety po pierwszych dwoch meczach Polakow ,na fb zawrzalo ! 
Wylaly sie zaale , zloosc , nawet wrogosc , wysmiewanie . 

Hmm szczerze zrobilo mi sie Wstyd za Polakow :(( 

Ja to wszystko widze inaczej !!!  

Moze i Naiwna jestem ,ale jednak Sercem jestem za Naszymi bez wzgledu na wynik !!! 

Boo kto inny za nimi stanie ??! Jak nie My wlasnie ,wkoncu dla Nas dlaa Polski walczyli !!!
A ze sie nie udalo , nie zawsze sie udaje i trzeba zyc dalej. 

Najwazniejsze to to ,zeby sie nie poddawac !!!
I zawsze szczerze wierzyc w siebie !!! 

Po meczach juz,to nic beda nastepne i Pan Fasolka bedzie Dzielnie im Kibicowal Zawsze !!! :) 


  Podkladeczki skonczone ,ale zdjec niestety jeszcze nie ma. 
Ale jak wspomnialam na poczatku sloneczko sie pokazalo ,to moze wkoncu uda sie i zdjecia zrobic :) 

Moje Kochane Pozdrawiam Was Cieplutko !!!  
U Was juz wakacje :)) My jeszcze dwa tygodnie do szkoly musimy chodzic ,aale pozniej tez bedziemy sie wakacjowac :))  

Sciskam Was Moocno !!! 
Agnieszka :) 


sobota, 2 czerwca 2018

Poniewaz Dziecmi Jestesmy caaale zycie nasze !!!

Witam Was Cieplutko !!! :)

Na wstepie chcialabym Wszystkim Podziekowac za kazde slowo pozostawione pod ostatnim postem. 
Z calego Serca Dziekuje Wam !!! 

Na szczescie siostra pomalu wraca do siebie , do zdrowia !!! 
To Najwazniejsze !!!  

Nie wspomnialam w poprzednim poscie ,ale w ostatnim czasie tak wiele przykrych sytuacji spadlo na mnie , ze potrzebowalam troszke dojsc do siebie,zwlaszcza psychicznie. 

Ale nie bede Wam o tym marudzic . 

Wczorajszy Dzien Dziecka spedzilismy troszke inaczej ! 

Zamiast prezentow bylo : 
Pieczenie ciastek z Emilie :) 


Dzielnie sobie dawala rade :)) 






Radosc bo mogla pomagac :)) 

Tobi natomiast przygotowal z moja odrobina pomocy kotleciki na obiad :)


:)) 

Niedawno musialam wyjechac na kilka dni sama. 
Tobi dzielnie pomagal Tacie :)) Wstawal rano i robil kakao dla siebie truskawkowe i dla siostry kakaowe :) 

Bardzo spodobalo mi sie to jak sobie poradzil :)

I tak w naszym domu weszly w zycie nowe obowiazki :)

Emilie dzielnie w tym tygodniu szykowala poranne kakao przed szkola :) 


Bywaly momenty z serii : Nie chce mi sie :))
Ale z kazdym dniem bylo coraz to lepiej :)) 

Postanowilam ,ze najwyzszy czas ,by dzieci wiecej obowiazkow mialy teraz . 
A w Weekendy beda ze mna przygotowywac potrawy rozne ,lub bedziemy znowu czesciej razem piec :) 

Tak wlasnie spedzilismy nasz Dzien Dziecka :)

 Tobi po przygotowaniu kotletow powiedzial ,ze chce zobaczyc jak zrobic zupe :) 
 Z Emilie bedziemy robic dzisiaj zapiekanki :)) 


Nie ukrywam prezenty byly ,ale dopiero dzisiaj haha :) 
Dzieci na to czekaja nie da sie ukryc :) 

W ostatnim czasie troszke mniej tworze,ale jednak cos sie robi ! 


Tworza sie podkladki morskie :) 

Z zabawy podaj dalej prezenciki postaram sie zrobic do wakacji. Jak bede na urlopie to wysle :)) 

Moje Kochane Wszystkiego Najlepszego z Okazji Dnia Dziecka Wam Zycze !!!  
Wkoncu dziecmi Jestesmy Cale Zycie !!! :) 

Poza prezentami pamietajmy ,ze czas spedzony Razem jest Najwazniejszy !!! :) 

Pozdrawiam Was Cieplutko :)) 
Agnieszka 

czwartek, 24 maja 2018

Krwiak !!! Nie musisz nic mowic , Nic pisac , Prosze Przeczytaj !!!

Witajcie Moje Kochane !!!  

Dzisiaj bedzie post troszke inny od pozostalych. 



Nie chce sie zalic w nim , mam nadzieje ,ze tak tego nie odbierzecie. 

Pragne Wam opowiedziec pewna krotka historie. 

Moja Najmlodsza siostra od bedzie juz jakos trzech lat walczy z tarczyca. 
Leki pomagaly na krotko , co chwile inne dostawala. 

Jakos dwa miesiace temu moja 22 letnia siostra dowiedziala sie ,ze ma cukier podwyzszony . 
Dostala tabletki , po braniu ich regularnie :
Jednego dnia rano juz sie nie zbudzila . 
SPALA  trzy i pol doby . 

To byla spiaczka cukrzycowa :(( 

Po przebudzeniu sie ,zrobili jej badania nastepne z koleji. 
Okazalo sie ,ze jej organizm nie przyjmuje lekow jakie dostaje. 
A wiec dostala dozylnie leki. 
To rowniez nie pomagalo ,cukier rosl i co najciekawsze
Leki ledwo co docieraly w malenkich ilosciach do organizmu ,a za to watrobe niszczyly. 

Lekarze nadal szukali co sie dzieje z siostra. 
Wkoncu znalezli sposob ,zeby bylo Stabilnie z cukrem !!!  

Nie minelo za wiele czasu 
Siostra dostala ataku padaczki , to sklonilo lekarzy do zrobienia Tomografii glowy !  

Okazalo sie ,ze z tylu glowy ma Krwiaka ,ktory uciskal jej i blokowal prawidlowe funkcjonowanie organizmu. 

(Krwiak o ktorym sie dowiedzieli , powstal przez upadek w szkole jak siostra jeszcze do niej chodzila. 
Dzieci sie wyglupialy , polecial ktos na nia z taka sila ,ze poleciala do tylu ,uderzyla sie w parapet i stracila przytomnosc. 
Pamietam ,ze karetka siostre zabrala i w szpitalu byla kilka dni obserwowana . 
Po czym stwierdzili ,ze nie ma zagrozenia i wypuscili siostre do domu.)
Siostra zapomniala o nim .

----

Decyzja lekarzy byla jedna : OPERACJA !!!  

ALE ale siostra sie nie zgodzila !!!

Ryzyko operacji bylo taaak duuuze ,ze bez szwanku z tego by nie wyszla . 
Np. Stracilaby wzrok , np. przestalaby chodzic , 
i co najgorsze Moglaby zostac warzywkiem od tak. 

Lekarze bez operacji dawali siostrze szanse do 40 roku zycia ,ze moze pozyje . 
Byla na etapie przyjmowania baardzo duzych ,mocnych dawek lekow na cukier !!! 

JEEEDNAK 

Jeeednak po tych Wszystkich Nieszczesciach siostra skontaktowala sie z Uniwersytetem w Anglii ( bo tam wlasnie mieszka ) , ktory wspolpracuje ze wszystkimi lekarzami z calego Swiata !!!

Dowiedziala sie tam ,ze jest w Niemczech Profesor , ktory usuwa Krwiaki przez wprowadzenie pewnego plynu do organizmu . 
Ten plyn rozpuszcza krwiaka !! 

Napisala do niego !!! 
To byl zapewne najdluzszy ,najciezszy tydzien mojej siostry zycia , w ktorym czekala na odpowiedz! 

Ta technika Profesor zajmuje sie juz od 7 lat. 
On sam podaje zastrzyki !!! 
Objawy po nich sa jak po chemii,ale to nie chemia !!! 

Odpowiedzial jej ,ze daje jej 90 procent szans na powodzenie tego zabiegu !!! 
Zdziwilo go ,ze wogole chodzi . 

Przylecial do niej do Anglii 
W poniedzialek ,srode , piatek siostra dostawala zastrzyki. 
Nie bede ukrywala ,ze po kazdym z nich czula sie coraz gorzej :( 
Przez pierwsze pare dni po ostatnim zastrzyku nie umiala chodzic. 
Jak to mi powiedziala : Czuje moje nogi ,alee ale mnie nie sluchaja :(

Plyn reaguje tak ,ze atakuje wszystkie nerwy w calym ciele.
I trzeba przejsc intensywna , bolesna rehabilitacje !!! 
  
Aleee 

Alee POMOGL !!! 

Siostra pomalu dochodzi do siebie , nadal rehabilituje sie , cwiczy ! 
Nie jest lekko ,alee co Najwazniejsze ZYJE !!!  
I Zyc bedzie Normalnie i Dluugo  !!! 

Z dniem pierwszego zastrzyku odstawiono od razu wszystkie leki !

W ciagu tygodnia , niecalych dwoch : Tarczyca sie pomniejszyla , Cukier spadal zaa nisko ,bo organizm nie zdazyl z siebie wyplukac tych wielkich dawek co mialy go obnizyc !!!  
Krwiak sie pomniejsza ,poomalu ,alee sie rozpuszcza dzieki temu plynowi . 

Chcialam sie z Wami Podzielic ta historia !!! 
Aby kazdy mogl sie dowiedziec ,ze jest jeszcze Inna Opcja jak Operacja ,ktora jest bardzo ryzykowna !!! 

Dowiem sie dokladnie jak nazywa sie Profesor z Niemiec i dopisze z czasem do posta. 

Moja Siostra miala Niesamowite Szczescie ,ze znalazla sie taka Opcja ratunku dla niej !!! 

Dlatego chcialam sie tym podzielic z Wami !!!  
Trzeba Pamietac o kazdym wydarzeniu z naszego zycia ,bo to moze czasem uratowac nam zycie !!!
Siostra o krwiaku zapomniala . No ale tak jest ufamy lekarzom ,skoro powiedzieli ,ze jest dobrze ,to co takiego mogloby sie stac ?! :(

Taki przypadkowy upadek ,a ile stresu , lez przyniosl :((   

Uwazajcie Prosze na Siebie !!!  

Takie sytuacje dodatkowo uswiadamiaja mi jak cenne jest zycie !!! 
Warto doceniac kazda sekunde ,minute ,dzien naszego zycia !!! 

Dziekuje ,ze Poswiecilas Poswieciles chwilke uwagi dla mnie !!!  

Oby nikt z Was nie musial tego przechodzic !!! Alee warto wiedziec jakie sa mozliwosci ratunku !!! 

Sciskam Moocno i Obiecuje Moje Kochane kolezanki blogowe ,ze pomalu do Was wroce !!! 
Wkoncu to moje miejsce ulubione z Wami wlasnie !!! :) 

Pozdrawiam Cieplutko 
Agnieszka 







wtorek, 8 maja 2018

Serwetki Serwetki i jeszcze raz Serwetki :)))

Witajcie Moje Kochane :))

Serwetek nie ma nie wiadomo ile ,ale jak na moj debiut to 3 ,juz uwazam Duzo :P  
hihi 

Szczerze coraz bardziej uwielbiam je robic :) 
Przeszkoda jest tylko resztka bialego kordonka, jak dokupie zrobie nastepne :) 


Zdjecie robocze ,ale jakos tak spodobalo mi sie to Wam pokazuje :) 
Wszystkie trzy serwetki pojada do Przezdolnej Dziewczyny :)) 
Taka wymianka ,aa za co ,to pokaze Wam pozniej :))

Nie wiem czy dobrze robie ,ale nie chce ich usztywniac , wlasnie takie lekkie same w sobie Najbardziej mi sie podobaja :)) 

Moje Kochane mamy poczatek owocow ,a wiec Zapraszam na ciacho :)



Zwykly biszkopt ,na to bita smietana ,owoce i galaretka : Najlepsze Najlatwiejsze Ciacho na swiecie :)) 

Mimo tego ,ze cos tam robie ,to mam wrazenie ,ze malo :P 
A wiec czas to zmienic i cos zaczac znowu robic :)) 
Mam glowe , nogi ,,tylko raczek nie umiem znalezc :P

Czas najwyzszy sie za Lale zabrac :)) 


Ala Pieczatka Pozdrawia :)) 

Pozdrawiam Was Kochane Cieplutko Wtorkowo :))
Agnieszka :)

sobota, 5 maja 2018

Kotkowo ! Serwetkowo ! Dzieciaczkowo :)

Witajcie Moje Drogie :) 

I znowu czas zlecial od ostatniego posta ,ale daje slowo ,ze sie nie obijam i caly czas cos u mnie powstaje :) 

Poniewaz dzisiaj byl dzien Lenia u mnie :) to mialam okazje skonczyc serwetke ,ktora juz od kilku dni robilam na raty :) 

Przy okazji kotek zalapal sie do zdjec :) 
Kotka zrobilam rowniez jakis tydzien temu i dopiero w ostatnich dniach dotarlo do mnie ,ze ogonka mu brak :P 
   




Nie pamietam ,abym wczesniej takie serwetki robila. 
Szczerze sie przyznam Wam ,ze bardzo mi sie spodobala ta :)) 
I zapewne bedzie takich wiecej u mnie :)) 

Kotka widzialam w roznych grupach na Fb i tak jakos spodobal mi sie ten okraglinek Slodki :)

A Wam jak sie podoba taki Okraglinek ? :))) 
Gdyby ktos mial ochote rowniez takiego kotka zrobic ,to schemacik tutaj znajdziecie :) 
Suuper sie go robi :)) Bardzo Polecam :) 

--------------

Wspominalam Wam niedawno o Portretach dzieci :) 
I dzisiaj chcialabym Wam z Przyjemnoscia je pokazac :)) 

Szczerze Jestem pod wielkimi wrazeniem :)) 



Uwielbiam je Baaardzo :))) 
Jezeli jeszcze ktos nie zna Krissa Wieliczko ,to Zapraszam Milo tutaj :)) 
Niesamowity Talent  !!! :) 

Dzialo sie jeszcze bardzo duzo w ostatnim czasie ,ale juz dzisiaj nie bede Was tym zanudzac :)
Musze sie jakos zmobilizowac to systematycznego pisania bloga, poniewaz Na Prawde Teskni mi sie za Wami !!! 
  Mam nadzieje ,ze Udala sie Wam Majowka :)) 


Pozdrawiam Was Cieplutko :))
Do spisania czesciej !!! :)) 
Agnieszka