OBSERWATORZY

piątek, 24 lipca 2020

Hmm Banan !! Banan w rece ?! :))

Witajcie Moje Kochane !!! 

Jak mijaja Wam wakacje ?? 
My wybralismy sie do Polski ,aby odwiedzic rodzinke i znajomych . 

Juz sie nie moglam doczekac ,zeby pojechac zobaczyc najblizszych !!! 

Po powrocie do domu postanowilam pocwiczyc troszke rysowanie :)) 

I paadlo na Banan w rece :)) :P haha 

A wyszlo tak :) : 


:)) 

Kolezanki na fb mialy rozne skojarzenia ,ciekawa Jestem co Wy tu zobaczylyscie hihi :)) 

Musze popracowac nad mocniejszym przyciskaniem olowka . 
No wszystko przede mnie ,trzeba cwiczyc :)) 

No a to wszystko za sprawka jednej ksiazki :P 
Tytul wogole powala na calego :P hahha

Jego Banan !!! :P hahah



Co mnie mile zaskoczylo opis w srodku , tzn komentarze dodane :))


ahhaah :)) 


Coz moge powiedziec Baaardzo Wam Polecam ta ksiazke !!! :)) 

Czyta sie niesamowicie lekko , wrecz sie pochlania ja na raz :)) 

Niesamowite poczucie humoru co rozbraja i zacheca do czytania dalej :))) 

Nastepna w kolejnosci u mnie czeka tej samej autorki : Jej wisienka !! :) haha  

W Polsce zakupilam sporo nowych ksiazek ,wiec Was czasem pozanudzam tym co czytam akurat :)) 

Moje Kochane Serdecznie Was Pozdrawiam !!! 

Dziekuje ,ze jeszcze ktos ma ochote do mnie zagladac :))

Sciskam Was Mooocno !!! 

Agnieszka !!! :)))  

2 komentarze:

  1. Mnie neisttey słabo mijają te wakacje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz u Ciebie powiedzialam co chcialam !! Trzymaj sie Dzielnie Kochana !!! Sciskam Cie Mocno !!!

      Usuń