OBSERWATORZY

wtorek, 8 maja 2018

Serwetki Serwetki i jeszcze raz Serwetki :)))

Witajcie Moje Kochane :))

Serwetek nie ma nie wiadomo ile ,ale jak na moj debiut to 3 ,juz uwazam Duzo :P  
hihi 

Szczerze coraz bardziej uwielbiam je robic :) 
Przeszkoda jest tylko resztka bialego kordonka, jak dokupie zrobie nastepne :) 


Zdjecie robocze ,ale jakos tak spodobalo mi sie to Wam pokazuje :) 
Wszystkie trzy serwetki pojada do Przezdolnej Dziewczyny :)) 
Taka wymianka ,aa za co ,to pokaze Wam pozniej :))

Nie wiem czy dobrze robie ,ale nie chce ich usztywniac , wlasnie takie lekkie same w sobie Najbardziej mi sie podobaja :)) 

Moje Kochane mamy poczatek owocow ,a wiec Zapraszam na ciacho :)



Zwykly biszkopt ,na to bita smietana ,owoce i galaretka : Najlepsze Najlatwiejsze Ciacho na swiecie :)) 

Mimo tego ,ze cos tam robie ,to mam wrazenie ,ze malo :P 
A wiec czas to zmienic i cos zaczac znowu robic :)) 
Mam glowe , nogi ,,tylko raczek nie umiem znalezc :P

Czas najwyzszy sie za Lale zabrac :)) 


Ala Pieczatka Pozdrawia :)) 

Pozdrawiam Was Kochane Cieplutko Wtorkowo :))
Agnieszka :)

10 komentarzy:

  1. Wszystko mi.sie podoba a naj ciasto😛😛😛

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ciasto to bym takie zjadła! piękne prace!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne serwetki, a ciasto...mniammm, pychotka zapewne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki jak na pierwsze próby są świetne, usztywnione są bardziej wytworne, za ciacho dziękuję nie jem ciast-chyba że bezglutenowych pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. kto tu ciachem kusi! ostatnio nie potrafię oprzeć się słodyczom, niestety!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne serweteczki:-)
    Placki wyglądają kusząco....

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga jak zawsze działasz na najwyższych obrotach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te serwetki! I mają taki wzór, że nieusztywnione wyglądają pięknie i się nie zwijają :)
    ja zrobiłam kiedyś jakieś pojedyncze serwetki, ale to chyba jednak nie moja bajka...

    Ciacho wygląda apetycznie, na lato takie lekkie są jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten biszkopt z galaretką wygląda obłędnie :)
    Serwetki super. Ja też czasem zastanawiam się czy usztywniać czy nie, bo niektóre wzory podobają mi się, gdy są takie "lekkie".
    Krochmal możesz też bardziej rozcieńczyć i wysuszyć serwetki na płasko. Będą wtedy równe, ale nie mocno sztywne.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń