OBSERWATORZY

środa, 4 października 2017

Elza :) I oczywiscie Olafa nie moglo zabraknac :)) Poszewka recznie malowana :)

Witajcie Moje Drogie :)) 

Przychodze do Was dzisiaj z poszewka malowana :) 
Elza zostala naszkicowana juz jakies dwa miesiace temu ,ale dopiero teraz doczekala sie malowania. 

Lato sie skonczylo ,a wiec najwyzszy czas na to co kocham ,uwielbiam robic tzn :
Moje robotki :) 

Na przodzie jest Elza :) 
Tlo niebieskie to moje farbki w spreyu jakie udalo mi sie kupic jakos na poczatku wakacji. 
Szczerze jestem niesamowicie z nich zadowolona :)) 

A wyszlo tak :) :


Gwiazdki namalowalam szablonem takim malutkim do robienia wzorkow na piance od kawy :P 
Przyznam sie szczerze ,ze Elza ma nietypowa cere, latwo nie bylo. 

Natomiast na tyl poszewki postanowilam dac gwiazdki biale na szarym tle :) A ze jakos tak malo mi bylo  to na gornej czesci poszewki namalowalam Olafa :)
Teraz mysle poszewka wyszla taka wlasnie moja :)) 


A wiec jak Elza sie znudzi , to Olaf poprawi nastroj obdarowanej :) 

Aleez bylo przyjemnie wyciagnac maszyne do szycia :)) 
Asi ktora poprosila mnie o ta poszewke spodobala sie :)) Co baardzo mnie cieszy :))) 
A Wam jak sie podoba ? :)

----------------------
A teraaz znowu zanudze Was zdjeciami :) Taki maly spacerek do lasu mialam z dziecmi i siostrzenica :)
Marzy mi sie w domu na scianie galeria ze zdjeciami dzieci moimi i od rodzenstwa :)
Pomalu to realizuje :) 












I na koniec takie niebo mielismy jednego dnia , nieeesamowite :) 


Bylo cale czerwone :)) 
 Niesamowity widoczek :) 

I juz na sam koniec Dziekuje Wam z calego serca za to ,ze Jestescie nadal ze mna !!! 
Ze odzywacie sie ,zostawiacie slad po sobie w postaci komentarza 
Dziekuje Pieknie !!! ❤❤❤❤ :))) 


Pozdrawiam Was Cieplutko :)) 
Agnieszka :)) 

30 komentarzy:

  1. Ależ pięknie wyszła ta poszewka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) Ciesze sie ,ze Ci sie podoba :)))

      Usuń
  2. Śliczna poduszeczka. Elza i Olaf pięknie malowani. A dzieciaczki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita poduszka. Masz talent. :) Zdjęcia dzieci są prześliczne. Fajnie, że realizujesz swoje marzenie. :) Takie niebo to ja lubię, widzę tam sporo mojego ukochanego fioletu. Bardzo magicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Agnieszko :))) Baardzo mi milo ,ze Jestes :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  4. Wspaniała z Ciebie malarka, cudna poducha!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszły te poduszki! Zawodowo ;) a zdjęcia robisz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi Dziekuje Pieknie Kochana :)))Twoje prace jednak bardziej mi sie podobaja :)) Pozdrawiam:)))

      Usuń
  6. super poduchy ! noi jaka sesja fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Ten aparat normalnie wciaga, przyciaga by robic zdjecia hihi :)))

      Usuń
  7. poducha super! Dzieciaki strasznie Ci wyrosły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Manitko :)) A dzieci ojj tak strasznie wyrosly ,az sama w to nie wierze. Ale tak to juz jest z czasem. Pozdrawiam Cie cieplutko :)

      Usuń
  8. Aguś cudne foty dzieciakow- nic tylko fotoobraz zrobić i na ścianę!
    poducha fajna:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Pomalu uzupelniam zdjecia :)) Dzisiaj znowu zrobilam pare zdjec dzieciaczkom od brata i siostra ,pomalu i bedzie galeria :))) Buuuziaki :))

      Usuń
  9. Świetne poduchy ,piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))))

      Usuń
  10. Świetna podusia dla fanki Krainy Lodu :)
    Masz talent!!! :) Prawdziwy :)
    Dobrze, że umiejętnie go wykorzystujesz :)
    Kochana...a te zdjęcia DZIECIAKÓW?? REWELACJA! Modele...pięknie Ci idzie fotografia dziecięca, też Twój klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ze zdjeciami to aparat Justys hihi :)) A na dzieci swoje sposoby juz mam ,wiem co powiedziec,by sie ladnie usmiechneli hihi :))) Dziekuje Pieknie Kochana :)) Jeszcze troszke pocwicze ze zdjeciami :)) Buuuuziaki :)))

      Usuń
  11. zdjecia piękne :) a podousia to po prostu mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agus ależ Ci dzieci wyrosły, napatrzeć sienie mogę 😵

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak Kochana ,niee wiem kiedy. Czas ucieka niesamowicie ostatnio . Pozdrawiam Was Cieplutko Kochana !!! :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  13. Elza cudna ci wyszła, Olaf tez :) dzieciaczki zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń