OBSERWATORZY

sobota, 18 czerwca 2016

Czerwcowo :))

Witam Was Serdecznie :)) 

Na wstepie chcialabym Was Przeprosic ,ze tak malo mnie ostatnio. 
Wzielam sie ostro za siebie tzn cwiczenia ,rowerek i tak czasu zaczelo mi brakowac ,a czasem sil. 
Ale sie nie poddaje i daze w tym co sobie zaplanowalam :) 

Jezeli chodzi o nas to jak zawsze cos tam co chwilke sie dzieje :)


Byla imprezka w przedszkolu Emilie z okazji 20 urodzin przedszkola :)
Przygotowalam ciastka :)) 




:))  Scielismy wloski Tobiemu ojj jak ten czas leci , a dopiero co byl takim malym bobaskiem:))


:)) 

Moj maz jakis czas temu wsadzil od tak w kuchni do mojego lubczyka nasionko z pomidora i zobaczcie jaka niespodzianka mi wyrosla :))


Przesadzilam do doniczki :))  Jeszcze patyczek i zobaczymy co bedzie dalej :))

Pierwsze truskawki z ogrodka mojej siostry :))


:))

Emilie uwielbia plasteline :))
I mama tez hihi :)



:)) 

Danie na goraco w 30 minut :)) 


Cebulke ,pieczarki ,papryke ,kukurydze przesmazamy, dusimy razem . Na koniec zaklepac sosem grzybowym :)) 
Osobno gotujemy makaron Tortellini z miesem , szpinakiem jak kto woli :))
I Gotowe :)) Pyyycha ,dzieci rowniez sie zajadaly :))  

--------

Salatka z brokulami :))


Przepis znajdziecie tutaj :)) Baardzo Polecam :) 
Musze tylko dodac ,ze ja zrobilam polowe porcji i maly zabek czosnku wystarczy :)) 
Zrobilam bez majonezu i tez pyycha jest :))

--------




Poranki zwlaszcza piatkowe ,sobotnie Uwielbiamy :)))

Jak i babcine garnki uwielbiamy hihi :))


Kuchnia biala z dodatkami czerwonymi ,aaa co tam zielone dodatki tez moga byc hihi :)))


:)) 

aaa i juz daje slowo na sam koniec ,czasem jak jade rowerem to po prostu musze sie choc raz zatrzymac by pstryknac zdjecie :))


Dzisiaj niestety u nas szaro i ciezko bedzie na rower sie wybrac , przedwczoraj jak wrocilam , to zaczelo lac :)) uff zdazylam :))
Natomiast wczoraj piesek jak male cielatko chcial sie dobrac do moich kostek hahaha:))
Ale na szczescie po ryknieciu przez Pana z cztery razy odpuscil sobie :) 
Mysle,ze teraz juz Pan bedzie bardziej ostrozny i smycz bedzie caly czas zalozona :) 
  
Moje Drogie Serdecznie Was Pozdrawiam i Zycze Pieknego Udanego Weekendu !!!! :))) 
A ja ide sie ruszyc ,trzeba tabate zrobic :))

Pozdrawiam Was Serdecznie :))
Agnieszka :)

15 komentarzy:

  1. Agnieszko fajnie się czyta i ogląda co u Was słychać:) Dzieciaki masz świetne :) Och też bym chciała na rowerze pojeździć ,jednak moje zatoki mi na to nie pozwalają :( Sałatkę z brokułem wypróbuję ,ostatnio się troszkę do nich przekonałam :) Ściskam was mocno i udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)))) Troszke juz odpowiedzialam u Ciebie :)) Udanego Weekendu Slonecznego :)) U nas niestety ,ale wlasnie zaczelo padac. Buuziaki :)

      Usuń
  2. Powodzenia z ćwiczeniami :)
    U nas już od tygodnia lipna pogoda, deszcz, deszcz, deszcz.... :(
    Fajne dzieciaczki
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Dziekuje :)) Podziekuje za jakis miesiac hihi :)) Alee u Ciebie pada , u nas zapowiadaja juz slonko ,to mam nadzieje ,ze i u Ciebie wkoncu ta pogoda sie poprawi !!! :)) Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :))Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki jeśli chodzi o ćwiczenia! :)
    Mimo że nie masz dużo czasu widzę, że dużo się u Was cały czas dzieje no i pięknie! Świetne ciacha do przedszkola zrobiłaś a Tobi wygląda extra w nowej fryzurce.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    P.S.
    Mój blog zmienił adres od teraz zapraszam na www.namalowane.pl/blog. Proszę zmień sobie mój adres w obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kciuki sie przydadza Suuper :)) Postaram sie w nastepnym poscie podac przepis ,sa proste i na prawde pyyycha :)) U mnie staly w pudelku bez przykrycia kilka dni i nic sie im nie dzialo :)) A adres juz bloga dodalam :)) Dziekuje za informacje :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

      Usuń
  4. oj dzieje się dzieje ale wszystko pozytywnie!
    buziaczki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ze masz tyle czasu energii i pasji przy zabawach i tworzeiu z dziecmi, to sie nazywa cudne dziecnstwo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dzieci rosną szybko, kiedy? Tobi to już mały mężczyzna, przystojniak!:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się dzieje u Was! :)) Piękne te Twoje dzieci :) a garnki takie emaliowane to i ja uwielbiam i praktycznie tylko takie kupuję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale roznorodnie u was! O tak, dzieci to rosna nie wiadomo kiedy :) A ja dzis fryzjera zaliczylam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W zdrowym ciele, zdrowy duch! Tak trzymać!
    Twoje ciastka wyglądają niesamowicie. Aż szkoda je jeść. A pewnie smakują rewelacyjnie...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj długo mnie nie było a tu takie cuda Aguś :) zresztą jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dzieje się u Was oj dzieje i to same fajne rzeczy !

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń