OBSERWATORZY

sobota, 24 stycznia 2015

Pada Snieg !!! Pada Snieg !!! :))))

Witam Was dzisiaj Zimowo :))) 

Zapowiadali snieg ,a  wiec czekalismy i czekalismy iii
wkoncu sie doczekalismy :)) 


:)) 

Normalnie nie bralabym dzieci na zimno na dwor ,ale jak wkoncu snieg sie pokazal taki nasz pierwszy ,no nie umialam im odmowic.

No i moja mala czarownica juz biegala i sie cieszyla ,bo snieg spadl :)))  





Taka rozczochrana ,,jeszcze przed czesaniem :) 
Ustac w miejscu nie umiala :)) 

I wybralismy sie na godzinke na spacerek ,aby ulepic balwana :))
Niesamowite ,ze w tak krotkim czasie tyle sniegu napadalo u nas.











:)))

Dzieci Szczesliwe :)))
Suuper ,poniewaz zaliczylismy ten pierwszy snieg ,bez chlapy ,bez wiatru noo Super bylo :)

I tak powrot spokojniejszy do domu ,rosolek goracy i grzejemy sie pod kolderkami :)))


:)

Nasz pierwszy snieg w starym ,nowym roku :)))

Zasypalam Was dzisiaj zdjeciami :)))

Dziekuje Wam Moje Drogie za Zyczenia Zdrowka i Imieninowe :)

U nas ja nadal o dziwo sie trzymam ,nie daje sie chorobom :)
Tobi juz dwa dni w szkole byl ,a malutka jak na razie pomalu kuruje sie.
Mam nadzieje ,ze nie doprawilam jej na nowo dzisiejszym spacerkiem. No ale nie bylo wiatru ,cieplo dzieci byly ubrane.
Antybiotyki jeszcze nie skonczylismy ,wiec dalej sie kurujemy.

Zycze Wam Moje Drogie Pieknego Snieznego Weekendu :)))

Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Agnieszka

33 komentarze:

  1. W końcu mamy zimę:) U mnie, na Podhalu troszkę sypnęło, ale bałwana z tego nie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jak nie bylo to nie bylo ,a teraz sypnelo raz ,szybko i nawet balwan stanal :)) Mi ta zima tak na chwilke starczy i moze juz przyjsc wiosna :)))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. jaka radocha! u nas nadal szaro. Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak Manitko dluuuugo czekalismy ,az sie doczekalismy :))) Malutka po tych calych wrazeniach padla :) Dziekuje i Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Osz Ty :))) A wiec ja do Ciebie wpadne za kilka dni po ta Twoja Wiosne :))))

      Usuń
  4. u mnie wczoraj była mini warstewka śniegu ale dziś nie ma po nim śladu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ,ze jeszcze troszke jednak popada u Ciebie snieg :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Dla dzieci śnieg,sanki to wielka frajda ☺
    u nas mamy ferie i śnieg
    pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla dzieci śnieg,sanki to wielka frajda ☺
    u nas mamy ferie i śnieg
    pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Agus ,ze i u was jest snieg :)) Udanych ferii :)) Buziaki :)

      Usuń
  7. super zabawa! :D
    buźki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale balwan wielgachny i ile radosci maluchy mialy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Poszlismy z dziecmi na boisko ,aa tam sniegu bylo duzo pod dostatkiem :))) Dzieci sie wkoncu pobawily na sniegu :))

      Usuń
  9. 5 zdjęcie od dołu jest zrobione ze świetnej perspektywy!
    W drugi dzień świąt napadało u mnie mnóstwo śniegu, w sylwka jeszcze był - chciałam z moim chłopakiem ulepić bałwana w ciągu dnia, ale odpuściliśmy bo śnieg był strasznie mokry i wszystko się topiło. Jak wyszliśmy o północy popatrzeć na fajerwerki to już prawie nie było po nim śladu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) hihi oo a jednak czasem uda mi sie zrobic jakies fajnie zdjecie i to przez przypadek haha :))) Moze jeszcze i u Was bedzie snieg :)) Trzymam kciuki :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  10. u mnie deszcz, super wycieczka, dzieci pewnie przeszczęśliwe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki ,aby ten deszcz poszedl sobie sioo :) Tak dzieci przeszczesliwe :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Kochana do nas masz rzut beretem Pakuj sie i przyjezdzaj na sanki :)))) Buziaki :)

      Usuń
  12. Wow ale szaleństwo. U nas tez trochę śniegu spadło ale nie ma co porównywać, nawet nie wiem czy do jutra coś zostanie. Fajnie macie, taka prawdziwa zima. Ja chociaż boję się jeździć autem jak jest ślisko, to tęsknię za śniegiem, bo zima bez niego, to nie zima :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda zima bez sniegu ,to taka zadna zima Madziu. U nas w zeszlym roku snieg tylko raz sie pokazal byl doslownie pol dnia. Ale wkoncu tej zimy sie go doczekalismy :) Dzisiaj juz czesc stopniala ,a wiec fajnie ze wczoraj od razu poszlismy i skorzystalismy :) Buuziaki :)

      Usuń
  13. Białe szaleństwo, jest i u nas;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suuper :) Bawcie sie ,Korzystajcie poki jest :))) Buziaki :)

      Usuń
  14. Witaj w zimowym klubie - fantastyczne fotki , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ojj tak u Ciebie Dusiu jest Piekna zima :))) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  15. Ale frajda :D U mnie dziś od rana sypie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Suuper :)) Mam nadzieje ,ze juz zdazylas wyskoczyc troszke na snieg :)) Korzystaj poki jest :)) Buziaki :)

      Usuń
  16. U nas też dzisiaj trochę posypało śniegiem :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas juz dzisiaj sniegu nie ma. Jak dla mnie moze juz przyjsc wiosna :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Ach, jaka radość :) Super!!! U nas śnieg od wczoraj, ale my jeszcze w domu z Jerzykiem. Zdrówka Wam wszystkim:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak bylo suuuper Ewus :)))) U nas Kochana juz sniegu nie ma , teraz juz czekam na Wiosne :)) Zdrowka ja Wam Zycze !!! Buziaki :)

      Usuń