OBSERWATORZY

poniedziałek, 17 marca 2014

Podusie dzieciece !!!

Witam Was Serdecznie w tym Nowym Tygodniu :) 

Ja juz na koncowce przygotowan do Polski jestem,oby do jutra nie wypadlo nic niespodziewanego i bedziemy mogli jechac :):) 

Poniewaz juz jakis czas temu obiecalam mojej bratowej siostrze :) Poduszki dla dzieci ,tak tez wczoraj pol dnia malowalam. 
Anetka zamowila z Myszka Miki i Benem 10 . 
A wyszly tak :): 


I jeszcze kilka zdjec :)
podczas malowania :



Tyl poduszek zrobilam z polarka. Mysle ,ze dla malych smykow to jak dwa w jednym :
Jest i dekoracja ii wygoda ,aby sie przytulic do miekkiego ,cieplego polarka :) 



No i na koniec sesja z dziecmi 
Upomnialy sie nieee dalo sie inaczej i zdjecia zrobilam :)



:):) 

Chcialabym Wam Pozyczyc Milego Nowego Tygodnia !!! 
I Pieknej Pogody !!!!! :) 

A ja zmykam na zakupy ostatnie i sie pakowac :) 

Pozdrawiam Was Serdecznie :) 
Agnieszka 

Ps. Ciesze sie ,ze Komplecik Rodzinny Wam sie spodobal :) 
Czcionke wybierala sama Iza i mi przyslala gotowe napisy. Jak znajdzie ta czcionke ponownie to podam Wam jej nazwe :) 

31 komentarzy:

  1. Agnieszko , przyjemnej podróży , a poduchy są super , muszą się podobać pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz talent w łapkach :)) malunki perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wychodzą te poduszki

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne..wyglądają jak ze sklepu:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale cudnosci, masz kobieto talent ...:-)
    szczesliwej podrozy :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja cały czas trzymam kciuki za Łódź, dzieciaki masz cudne, poduszki robisz jak marzenie ja muszę Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez trzymam kciuki za Łódź :):) Dzisiaj mezowi przypominalam o tym wyjezdzie :) Mam nadzieje ,ze sie uda ,poniewaz to bedzie prawdopodobnie dzien przed naszym powrotem do domu. Dziekuje Ci Madziu za mile odwiedzinki :):)

      Usuń
  7. Piękne ale jakie duże.Kiedy jesteś w Polsce na święta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Slicznie :):) Jutro jedziemy na dwa tygodnie :) Mam nadzieje ,ze nic nie wypadnie i nie bedziemy musieli wczesniej wracac. Buziaki :)

      Usuń
  8. Bardzo aldne :) A wy czyzbyscie sie na Swieta do Polski wybierali? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elu :):):) Tak jak juz wyzej napisalam :) jutro na dwa tygodnie jedziemy do Polski. W kwietniu mamy terminy ,wiec na swieta nie pojedziemy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jesteś poduszkową królową! Ale trzeba mieć talent, żeby tak malować. Śliczne! Mali modele także;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Mistrzostwo!
    Przyjemnej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności!!!!
    Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje malunki na podusiach są niesamowite!!! Cuda!
    Wspaniałego pobytu w Polsce! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się u ciebie Aguś dzieje !! Pięknie ! Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszki wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana jesteś coraz lepsza w swoich malunkach! Super! I miłego pobytu w kraju! Pogoda zapowiada Wam się cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agusia zostawiam ślad :) Bardzo miło było mi Ciebie poznać i Twoje dzieciaki!
    ps. przeglądarka mi powiedziała, że już u Ciebie byłam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty się chyba z powołaniem minełaś :) Jesteś lepsza niż Disney :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne poduchy! Dzieciaki wyglądają na zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń