OBSERWATORZY

czwartek, 5 września 2013

Sowy Blizniaczki dla Pierwszoklasistek :):)

Witam :) 

Dziekuje Wam Pieknie za tyle przemilych slow na temat czerwonego ptaka :) 
Prezent sie spodobal uff :) 

Powiem Wam szczerze ,ze pogoda mnie na prawde zaskakuje. Jeszcze kilka dni temu siedzialam wieczorkiem pod kocem a od wczoraj znowu u nas po prawie 30 stopni na dworze :) 
Jak jest slonko to i od razu ma sie ochote na wiecej :):)  
Staramy sie spedzac jeszcze te Piekne Cieple dni jak najwiecej poza domem :) 

Dzisiaj byl wazny dzien dla mojej bratanicy :) i siostrzenicy :) 
Nasze Pierwszoklasistki :)  
Nasz Tobi urodzil sie o kilka dni za pozno i idzie dopiero do szkoly za rok. Ale tak szczerze to wcale mi to nie przeszkadza. Niech ma jeszcze ten rok spokoju w przedszkolu :):) 
U nas Dziadkowie zawsze dla Pierwszoklasistow szykuja tutki z prezentami ,slodyczami :) 
Dziadkowie pomysleli nawet o naszym Tobi ,aby nie bylo mu przykro ,ze on musi czekac jeszcze rok na swoja :):) Nawet Emilie dostala swoja :) 
Baaardzo sie ciesze ,ze pomysleli o naszym Tobim ,ktory byl przeszczesliwy jak zobaczyl swoje prezenty :):) 
Kilka zdjec z dzisiaj :)

Na poczatek co przygotowalam dla naszych Pierwszoklasistek :)


Sowy Blizniaczki :)



Malutkie koraliki z pierwsza literka imienia :):) 
Melanie i Jessica :):) 

Moje skarby ze swoimi prezentami :)



Moje Skarbki :):) 
I tak Emilie dzisiaj szalala u mojej siostry na trampolinie :) 





:)

Zycze Wam Milego ,Udanego zblizajacego sie weekendu :)  
Wyjezdzam jutro na dwa tygodnie. Na troszke znikne ,ale i wkoncu wroce i sie odezwe :) 

Dziekuje Wam za to ,ze do mnie zagladacie ,odzywacie sie :) 
Kazdy komentarz ,slowo jakie pozostawiacie u mnie jest dla mnie bardzo wazne i dzieki tym slowom chodze usmiechnieta  :) 
Dziekuje :):) 


Serdecznie Pozdrawiam :) 
Agnieszka 

20 komentarzy:

  1. Sowy są po prostu genialne!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sowy cudniaste :)


    p.s. daj znaka kochanie jak przesyłka dotrze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sowy są super - i jakie eleganckie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sowy, Aga odezwij się z PL przepraszam z czasem wszystko na już;))

    OdpowiedzUsuń
  5. super sówki :) ale tradycja z rożkami baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SWietne sowki .) Milego wyjazdu i abys odpoczela ;) Pozdrowienia dla Twoich slodziakow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sowy są śliczne! Na pewno pierwszoklasistki były bardzo zadowolone z prezentu!
    Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny zwyczaj:) takie prezenty.U nas dostają dopiero w dniu pasowania na ucznia.
    miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, jestem zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne sówki:) Szkoda, że u nas nie ma tradycji z tutkami, byłoby co pamiętać z pójścia do pierwszej klasy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne sówki :) taki pomysł z tutkami jest dobry, dzieci będą miło wspominać pierwszy dzień w szkole :) Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sowia legancja :)ta trampolina to dopiero cuda dla dzieciaków nasza marzy o takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko, udanego wyjazdu! Weekend na pewno się uda :)
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo eleganckie wykrawatowane sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mądrzy dziadkowie :)a sówki słodkie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne i perfekcyjne :) Buziaki Aguś :* dla córci tez jest śliczna :) choć pisałam o tym nie raz heh te jej loczki normalnie lalunia do schrupania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie słodkie loczki !!!
    Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowe sóweczki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń