OBSERWATORZY

czwartek, 22 listopada 2018

Muchomorek :)

Witajcie Moje Kochane :))

Na wstepie chcialabym Baardzo Wam Podziekowac :))  
Ciesze sie baardzo ,ze spodobala sie Wam moja obrecz z dzwonkami :) 

Aaaa dzisiaj :)) :

Macie czasem tak ,ze po prostu zaczynacie cos robic ,w trakcie juz wiecie co to bedzie ,aa jak juz konczycie to wiecie juz dla kogo to bedzie ?? :) 

Tak wlasnie bylo z Muchomorkiem :) 

Jest malenki jakies 7,5 cm zrobiony bez schematu :) 

Polecial w swiat ,aby chronic i dodawac otuchy kazdego dnia !!! :) 

A wyszedl tak :) :


I zapomnialam dodac ,ze Muchomorek dostal kwiatuszek :)
Pokazuje ,ze byla Jesien ,ale i zapowiada ,ze poo pochmurnych dniach zimy ,przyjdzie Wiosna :)) 


:)) 

Takie wlasnie prace Uwielbiam Najbardziej robic :))  

Malymi kroczkami zblizamy sie do Swiat :) 

Uwielbiam czas Swiat te przygotowania do nich :)

Juz nawet przeszla mi mysl ,aby pierniczki zaczac piec hahah :) 
I zapewne tak bedzie ,abysmy w tym roku z dziecmi mieli wiecej czasu na ich dekorowanie :))

Moje Kochane juz za chwilke chwilunie mamy Piatek Piateczek 
Dlatego juz dzisiaj Zycze Wam Pieknego Spokojnego Weekendu :)) 

Pozdrawiam Was Cieplutko !!! :)

Agnieszka :)

18 komentarzy:

  1. Ten muchomorek to normalnie miodzio. Taki do przytulenia. Ale że malutki to do wypieszczenia. Ja też lubię ten przedświąteczny rozgardiasz ten czas przygotowań i oczekiwań. Moje dzieci co prawda już duże ale może i ja namówię córkę na pierniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Koniecznie namow coke na pierniczki :)) Nie trzeba byc dzieckiem ,aby je robic :)) A zabawa zawsze ta sama przy wycinaniu ,dekorowaniu :))) Sciskam Cie Mocno Agus :)))

      Usuń
  2. Muchomorek malutki, ciut zagubionym w wielkim świecie.Nic dziwnego,że pojechał do przyjaciela, z kimś zawsze raźniej:)
    Ja dawno nie piekłam pierników. Może w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :))) Trzymam kciuki za pierniczki :))) Sciskam :)))

      Usuń
  3. Uroczy muchomorek! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Pozdrawiam Cieplutko :)))) Buziaki :))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Taka malenka ,odrobina usmiechu dla kogos innego wyszla :))

      Usuń
  5. Słodki ten muchomorek :) Na pewno rozjaśni każdy pochmurny dzień :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj mam nadzieje ,ze tak wlasnie bedzie :))) Dziekuje Pieknie Kochana :))) Buuuziaki :))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Pozdrawiam Cieplutko :)))

      Usuń
  7. Milusi grzybek :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations, wonderful work, it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń