OBSERWATORZY

poniedziałek, 12 listopada 2018

Coraz blizej Swieta :) Obrecz 2 w 1 :)

Witajcie Moje Kochane :))

Troszke mnie nie bylo ,wybaczcie prosze !!!

Ale to nie znaczy ,ze nic nie robilam :) 

Ojj baardzo duuuzo sie ostatnio u mnie dzieje i choc za maszyna tesknie okrutnie juz , i materialy nowe kupione too szydelko na razie wygrywa ta bitwe. 

Pragne Wam pokazac dzisiaj Obrecz takie 2 w 1 :)

Dzwoneczki na Swieta ,aa zaraz po Swietach kwiatuszki :) 
Ubieramy nasza choinke juz  wMikolaja i staram sie trzymac ja jak i dekoracje jak najdluzej ile sie da :))) 

Tak sobie pomyslalam ,ze kwiatuszki sa taka zapowiedzia Wiosny :)) 
I beda poprawiac nastroj po minionych Swietach :) 

No dobrze ,aa wiec :)
Wyszlo tak :)


Zdjecia na lezaco ,poniewaz trzeciej reki mi braklo hihi :) 


:)) 




Obrecz zrobilam bez zadnego schematu , taki moj wymysl :) 
Kwiatuszkow jest wieeele w necie ,wiec mysle kazdy kto bedzie szukal znajdzie od tak :)
Siateczka pod kwiatuszki to rowniez moja robotka bez schematu :)
Natomiast dzwonek znalazlam po poszukiwaniach dlugich w necie tutaj dla chetnych :))  

Postaram sie byc na bierzaco juz z Wami i Obiecuje szczera poprawe !!! 

A juz dzisiaj Milego Wieczorka Kochane Zycze i Duuuzo Zdrowka !!! 

Pozdrawiam Was Cieplutko :))
Agnieszka :) 

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Pieknie Kochana :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko Edytko :))) Buziaki :))

      Usuń
  2. Aguś piękna ta obręcz, szczególnie w wersji z dzwonkami :)) miże to kwestia nastroju już świątecznego ;)) pomysł ekstra z tą zmianą dekoracji! No i tak perfekcyjnie wszystko wykończone ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Peewno ,ze dzwoneczki Cuudnie zapowiadaja swieta ,a wlasnie na nie czekamy :))) Ale pozniej taka szkooda wielka ,ze trzeba te dekoracje Piekne chowac , to bedzie cos na pocieszenie : kwiatuszki :))) Sciskam Cie Mooocno Aniu :))) Buuziaki :)))

      Usuń
  3. Wstydź się. Tak rzadko tu zagladav 😜 żartowałam oczywiście. Twoje prace są ekstra. Dla mnie to co robisz to czarna magia więc tym bardziej się zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi noo wstydze wstydze :)) Poniewaz blog moj ,to takie moje wyjatkowe miejsce od niego w wiekszosci wszystko sie zaczelo zwiazanego z robotkami ,Wspanialymi Znajomosciami :))) Dziekuje Pieknie Kochana :)) Ciesze sie ,ze na Ciebie poznalam :)))) Sciskam :)))

      Usuń
    2. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Manitko :)))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

      Usuń
  5. Ślicznie wyszedł dzwoneczek i obręcz też. Jak ja zazdroszczę babeczkom czasu na te cudowności... u mnie strasznie krucho z nim tego roku :-(
    Ale cieszę się, że mogę podziwiać takie cudeńka w sieci :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ojj z tym czasem jest ciezko. nie zawsze sie udaje wszystko tak jak bysmy chcieli :(( Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

      Usuń
  6. Prześliczna i bardzo dekoracyjna praca! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Mam nadzieje ,ze spelni swoja role odpowiednio :))

      Usuń
  7. Aguś bardzo ładne te dzwoneczki,piękna ozdoba do okna.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Ojj tak dzwoneczki swoj urok maja :)) Mam jeszcze takie trzy do usztywnienia ,a do jednego chyba z 50 igielek trzeba :P bedzie sie dzialo :)) Pozdrawiam Was Cieplutko :))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko Edytko :)))

      Usuń
  9. Widzę, że całkowicie "wpadłaś" w szydełko :))
    I dobrze. Cudnie Ci to wychodzi.
    Twoje prace wyglądają pięknie. Obręcz wygląda idealnie :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ojj tak :))) Ale materialy dalej kusza i nawet cos tam kupilam haha :)) Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

      Usuń
  10. Aga super, bardzo mi sie podobają takie inspiracje;) buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Sciskam Was Mooocno Aniu !!! :)) Buuziaki :))

      Usuń
  11. pomysłowa z Ciebie Babeczka Aguś - no i fajnie:)
    ściskam moocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Pieknie Basiu :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))) Buuziaki :))

      Usuń
  12. Cudowne,przepiękne,zdolna bestia z ciebie👍pozdrawiam cieplutko😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :)) Dziekuje Kochana Pieknie :)))) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :)) Suuper ,ze Jestes :)) Buziaki :))

      Usuń
  13. Prześliczne, super pomysł, świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ciesze sie ,ze spodobala Ci sie ta moja obrecz :))) Pozdrawiam Cieplutko :)))

      Usuń