OBSERWATORZY

niedziela, 18 lutego 2018

Krolisia !!! Licytacja na Fb dla Madzi !!! :)

Witajcie Moje Kochane !!! 

Przepraszam ,ze mnie tu mniej ,ale szczerze mialam ciezki tydzien ,ktory zakonczyl sie choroba moja i dzieci. 
Ale nie chce marudzic ,ojj nie co to to nie :)) 

Ostatnie dni z goraczka ,katarem i takie tam walczylam z krolisia :) 

Krolisia to cale 27 cm do Kochania :))  
Oczka wyszywane , ciuszki sciagane !!! :) 
Taka pierwsza u mnie :) 








Licytacja trwa tutaj  u mnie :) 

Zapraszam Was Milo Moje Drogie !!! 
Moze ,ktoras z Was pomogla tez Madzi ??? 

Stracila dom dwa dni przed wigilia :(( 
I probuja stanac na nowo na nogi !!! 

Ona sama pomagala czesto innym, na prawde warto jest Jej pomoc rowniez !!!  

Zapraszam do poczytania tutaj : 

I to juz na dzisiaj tyle Moje Drogie !!! 
Ide sie podkurowac ,bo glowa mi peka. Szkoda tylko ,ze akurat chorzy jestesmy jak na dworze takie Sliczne slonko :(( 

Pozdrawiam Was Cieplutko !!!
Zdrowka Zycze!!!  

Agnieszka 

33 komentarze:

  1. Królisia jest przecudnej urody! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Pozdrawiam Cieplutko :))

      Usuń
  2. Dużo zdrówka życzę! U mnie też dziś na chwilę wyszło słońce, ale niestety była to tylko dosłownie chwila.
    Królisia jest śliczna. Pięknie wychodzą Ci te maskotki szydełkowe.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy Kochana !!! :)) Walczymy ,choc nadal cos nas trzyma. Byle do Wiosny Kochana !!! :)) Pozdrawiam Cieplutko :))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana !!! :)) Zdrowko sie przyda ,ojj bardzo !!! Buuuziaki :))

      Usuń
  4. Śliczności i słodkości w jednej Królisi :)) Buziaki zdolna Kobietko o Wieeeeelkim Seeerduchu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana !!! :)) Co sie nie robi dla kolezanek :)) Dziekuje Aniu :)) Buuuziaki :)))

      Usuń
  5. Śliczna królisia : ) Szybkiego powrotu do zdrowia dla was : ) My też to przerabialiśmy jakiś czas temu,paskudztwo w tym roku wyjątkowo jadowite skoro nawet takiego pancernika jak ja dopadło ; ) Buziaki : )***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)) Wkooooooooooncu Jestes Noooooo !!! :) Uwazajcie na siebie , bo choroby dalej niestety kraza :(( Buuuuuuuuuziaki :)))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Staralam sie :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  7. Rewelacyjne te Twoje maskotki, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Staram sie :)) Ciesze sie ,ze Jestes :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)) Przyyyda sie !!! :)) Buziaki :))

      Usuń
  9. Niech choróbsko szybciutko idzie sobie precz - życzę zdrówka!
    Króliczek bardzo przytulaśny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana !!! Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  10. urocza królisia świetnie oczka zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)) Caly czas ucze sie cos nowego :))

      Usuń
  11. Dużo zdrówka dla całej Waszej rodzinki! Królisia jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna jest! Zachwyciłam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Piknie Kochana !!!:)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  13. Królisia urocza :-) Powodzenia w licytacji...
    Wracaj szybciutko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Licytacja wyjatkowo Pieknie sie skonczyla :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))) Buziaki :))

      Usuń
  14. Śliczna jest . Wspaniałe prace szydełkujesz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Najbardziej podoba mi sie w szydelkowych pracach to ,ze mozna stworzyc Piekne kraglosci :)) Szyciowo trzeba sie wyjatkowo nad kraglosciami pomeczyc :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  15. Agnieszka Twoje prace są śliczne,bardzo ładnie haftujesz oczka w maskotkach:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Aniu :))) Baardzo mi milo ,ze oczka Ci sie podobaja :)) Juz za chwilke znowu beda nowe oczka :)) Mam nadzieje ,ze i te nowe Ci sie spodobaja :))) Buuuziaki :))

      Usuń