OBSERWATORZY

poniedziałek, 15 stycznia 2018

Prezenty od Sarenki :)

Witajcie Moje Kochane :) 

Na wstepie Pragne Wam Podziekowac z calego serca Dziekuje !!! :))
Ciesze sie Niesamowicie ,ze spodobal sie Wam Piotrus malowany :)) 
Co do technik wykonania , daje Wam slowo ,ze ja jeszcze wieeele nie potrafie :)  
Mysle ,ze kazdy moze sprobowac np wlasnie malowac :)) 

Dziekuje Wam z calego serca za przeemile slowa jakie zostawilyscie dla mnie !!!  
Czasem nie potrafie wyrazic jak wiele one znacza  dla mnie Dziekuje Kochane !!! 

A dzisiaj :) 
Moje Drogie Niedawno oglosilam u mnie zabawe Podaj Dalej :) 
Zglosilam sie na ta zabawe u Sarenki :)) Jej blog jest o nazwie Handmade by Sarenka :))
Tym razem bylo u mnie na odwrot :) Tzn wstawilam posta z zabawa wczesniej ,a prezenciki od Sarenki dostalam pozniej :)) 

Pragne Wam dzisiaj pokazac jakie Piekne prezenciki dostalam od Sarenki :) 





Piekna lala :))) Sniezynki ,ktore zdazyly jeszcze powisiec troszke na choince :)) Wloczka Piekna i na razie szukam na nia pomysl :)) Serwetka Niesamowita :)) Ojj wiem ile pracy trzeba poswiecic na nia ojj wiem :)) Czekolada z ktora dzieci juz wiedzialy co poczynic :))
Noo i Sama Slodycz dla mnie Karteczka z Cudna Slodka Sarenka :)) 

Chcialabym Ci Kochana jeszcze raz Podziekowac Baardzo :)) Piekna Niespodzianke Nam sprawilas :))) 

Do zabawy u mnie zglosila sie Sikoreczka :)) Z bloga TimouseFamily  
Powiem Wam ,ze Bardzo lubie Edytke Sikoreczke :)) 
To jest Dziewczyna o Wielkim Zdolnym Serduszku :))) 
Ciesze sie ,ze mialam ta przyjemnosc Cie poznac :))) 

Tutaj niestety ,ale moge pokazac tylko podkladki jakie zrobilam dla Edytki !!! 
Niestety ,ale w pospiechu pakowalam wszystko przed wyjazdem i tak zdjec brak.
 Ale podkladki pokaze Wam , prezentuja sie tak :)  


Odwazne kolorki wloczki skojarzyly mi sie z kolorowa choinka :)) I dodalam na koniec na okolo bialy kolorek dla stonowania barw :)
Zrobilam je z pomoca Ani tutaj znajdziecie na nie  filmik :)) 

Slyszalam ,ze prezenciki spodobaly sie z czego Baaardzo sie ciesze :))
Jeszcze raz Baardzo mi milo ,ze chcialas wziasc udzial w zabawie u mnie :))) Buuziaki :)) 
  
Druga osobka ,ktora sie  zglosila do Zabawy jest Kasia , nie zapomnialam o niej :)) 
Ale jeszcze chwilke prosze o cierpliwosc :)) 

I tak juz naaa koooniec :) 
 Czytam wkoooncu ksiazke :)) pt: Mezczyzna,ktorego nie chciala pokochac :) 
Meza kuzynka mi pozyczyla i wkooncu mam jak usiasc do ksiazki :)
Spodobala mi sie jedna z pierwszych stron :) 


:) 

Aaaa i zostal jeszcze kawaleczek ciasta :)) Moze ktos sie skusi ??? :)) 


:)))) 

I to juz na tyle dzisiaj u mnie :) 
Skoncze czytac i biore sie za nastepne nowe wyzwania :))) 

Pozdrawiam Was Cieplutko :))
Agnieszka :))  

9 komentarzy:

  1. Piję kawę więc skorzystam, upominki cieszą,co ten anioł ma na głowie? jeśli to czapa to nie bardzo pasuje pozdrawiam Dusia [ jak wygląda sytuacja u przyjaciółki, pozbierali sie trochę ?]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)) Dusiu to jest lala z berecikiem :) To nie jest Aniolek :) A u znajomych chyba bywaja dni lepsze i slabsze ech . Ja szykuje cos na licytacje dla nich ,by pomoc. Na dniach powinnam sie wyrobic. No nie jest lekko ,ale nie ma co sie poddawac !!! Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko !!! :)) Buziaki :)

      Usuń
  2. Oj same wspaniałości u Ciebie :) Podziwiałam właśnie i Piotrusia królika i szydełkową królisię i wiele wiele innych ( zaległości mam małe ) ;)
    pozdrawiam serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo Witaj Kochana :)) Aleee sie ciesze ,ze Jestes :)))) Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ciesze sie Bardzo ,ze Jestes :)))) Buuuziaki :))

      Usuń
  3. Ale cudowności dostałaś. Agusiu ale mi miło jak o mnie piszesz. Łezka się kręci w oku.
    Bardzo dziękuję za prezenciki. Jeśli będziesz potrzebować zdjęć - to możesz pobrać z bloga. Pozwalam :)
    Ściskam jeszcze raz mocnooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Pieknie Kochana ja Tobie :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))) Buuuziaki :)))

      Usuń
  4. Twoje podkładki - pierwsza klasa! Baaaardzo mi się podobają ich kolorki i to białe obramowanie :)
    a na ciacho chętnie się wproszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Ciesze sie ,ze podkladki spodobaly Ci sie :)) Takie mysle fajne inne wyszly :))) A na ciacho to ja u Ciebie powinnam sie stolowac na slodkosciach hihi:)) Buuuziaki :)))

      Usuń
  5. zazdroszcze Ci prezenciku od Sarenki bo podziwiam jej prace ^_^ piękna ta lalunia <3

    Twoje podkładki mają swietne kolorki :)

    noi miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń