OBSERWATORZY

środa, 17 stycznia 2018

Poszewka szydelkowa :) Prezencik od Iwonki :) Taka mala wymianka Swiateczna :)

Witajcie Moje Kochane :)

Staram sie pomalu dodawac posty zalegle :)) 
Dzisiaj bedzie o malej wymiance Mikolajkowo Swiatecznej mozna powiedziec :) 

Iwonke poznalam na Fb w jednej z grup szydelkowych:) 
Baardzo Fajna Kobietka z suuper poczuciem humoru i do tego Zdolniacha :)) 

Chcialam sprawic jej mala niespodzianke , poniewaz Iwonka mieszka ode mnie cos okolo 100 km i jak cos mi brakuje jak np oczka do Misi co niedawno Wam pokazywalam :)) To Iwonka mnie poratowala od tak , bez dwoch pytan poszla na poczte i wyslala mi co potrzebowalam :)) 
No wiem ,ze moge na nia liczyc, za co Bardzo Jej Dziekuje !!! :) 

Iwonce spodobal sie wzor Wafel z poszewki od Emilie:)
I tak postanowilam jej tym wzorkiem zrobic poszewke :))  





Dodalam dwa guziki biale tak lepiej sie trzymalo :)  I dodatkowo dodalo jej uroku :) 
I jedna strona jest bez niczego ,dzieki czemu mozna sie od tak polozyc na niej :))

Byly jeszcze dwie bombki biala i zolta :) Rowniez udekorowane , plus biale i zolte gwiazdki :))
Kolorki Iwonki :) 

Ja natomiast dostalam Cuuudne Lapki do kuchni :))
W moich ulubionych kolorkach :))) 
Piekne suuper wykonane podwojnie ,aby mozna bylo cos goracego na nich postawic :)
i do kompletu Serwetke pod salaterke w ktorej mamy owoce i takie tam :))  



Prawda ,ze Piekne ??? :))) 

Jak Wam sie podoba taka poszewka ?? :) 
U mnie przed Swietami szydelko praaawie sie palilo hahah :)) Ale i troszke szylam :)) 

Postaram sie na bierzaco pokazywac wszystko :)))
Juz za chwilke bedzie u mnie Zabawa Podaj dalej znowu :)) razy 2 :))) 
Mam nadzieje ,ze znajda sie chetne osobki do zabawy u mnie :) 

Moje Kochane i to byloby dzisiaj na tyle :) 
Slyszalam ,ze w Polsce snieg spadl. U nas dzisiaj w nocy troszke spadlo sniegu z deszczem ,ale juz go nie ma. 
Taka ta pogoda znooowu niezdecydowana . 

Moje Drogie Pozdrawiam Was Cieplutko :)) 
Trzymajcie sie tam Cieplutko !!! 
Agnieszka :)

16 komentarzy:

  1. Ślicznie się obdarowałyście! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne podarki. Poszeweczka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieg? To jest prawdziwa śnieżyca. Samochód dziś rano odkopywałam...
    Poszewka jest świetna. Bardzo podoba mi się i wzorek i kolor.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniusia podusia łapeczki i serweteczka,bardzo ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zrobiłyście sobie wymiankowe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super poszewka :)) Bardzo fajne wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas w Bawarskim Lesie sniegu po pachy... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie mieć takich znajomych! Na prawdę super wymianka :) Piękne szydełkowe prezenciki przygotowałyście :)

    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Upominek powinien sprawić radość, sprawił? pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszewka super, guziki faktycznie dodały jej uroku :)
    no u nas leży śnieg, i mam nadzieję, że się trochę utrzyma :) wolę jak jest biało niż szaro, buro i ponuro...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga wymianka super!Buziaki dla was

    OdpowiedzUsuń
  12. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    Animation

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna poszewka :) też mam w planie zrobienie kilku :) jedną na pewno chce spróbować zrobić z dolphin bebe

    OdpowiedzUsuń