OBSERWATORZY

środa, 22 listopada 2017

Zabawa Podaj dalej :) Zapraszam :)

Witam Was Cieplutko :)

Slyszalam ,ze u Was zima juz sie pomalu pokazuje,a u nas dzisiaj byla Piekna jesien ,ale to taki wyjatek w porownaniu do ostatnich dni chlodnych. 

Moje Kochane przez prawie rok nie zapisywalam sie na zadne zabawy , aa tu prosze koniec roku a ja sie zapisalam na aaaaaz 3 zabawy podaj dalej hahah :) 

I co najlepsze jeszcze prezentow nie dostalam zadnych haha :P  ,aleee wiem juz ,wrobelki cwierkaly ,ze od Sary prezencik powinien w grudniu sie pokazac :)) 

Aaaa wiec ,poniewaz wrobelki cwierkaly ,to Oglaszam zabawe dzisiaj juz :) 

Zapraszam dwie osobki chetne na prezenciki ode mnie , ktore sie podejma na dalsza zabawe u siebie na blogu :)) 
Mam rok na wyslanie prezencikow ,alee bedzie to na pewno duuuuzo szybciej !!! :)) 

Zeby post nie byl taki hmm niekompletny :)  

Pojawily sie u nas pierwsze pieniczki w tym roku :) 



Jechalam z dziecmi do brata na kawke ,to tak na szybko pierwsze dwie blaszki z wzorkiem :)) 


Pragne Wam rowniez pokazac z czym mnie czeka sie zmierzyc w najblizszy weekend :)) 
Moje nowe zakupy :)




i jeszcze paaare innych zakupow ,ktore nie zalapaly sie na zdjecie :) 

Trzymajcie Prosze kciuki !!!! :) 

Siostrzenica w poniedzialek ma urodziny i czeka mnie male wyzwanie :) 

Juz na koniec chcialabym Wam Baardzo Podziekowac za kazde przeemile slowo pozostawione u mnie !!! Ciesze sie na prawde ,ze Jestescie ze mna !!! Dziekuje :)) 

Pozdrawiam Was Cieplutko !!! 
Agnieszka :) 

18 komentarzy:

  1. pierniczki u nas były wczoraj pieczone i prawie już ich nie ma :D nie zapisuję się na zabawę bo ostatnio jakoś mi nie po drodze z pracami manualnymi :/
    pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) A wiec pierwszy smak pierniczkow tegorocznych tez macie zaliczony :)) Martus nic sie nie stalo ,ze sie nie zapisujesz ja rowniez mam co jakis czas taka nieeemoc tworcza ,dlatego na prawde Cie rozumiem :)) Kochana Weny Zycze jednak w Najblizszym czasie :) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  2. Aguska mogę spróbować sił i zapisać się do zabawy. Jednak jak ktoś będzie bardziej chciał - odstąpię miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suuuper baardzo mi milo Kochana :)) Bardzo sie ciesze :)) Dziekuje :)) ii Ps. Wlasnie zajrzalam do Ciebie i nie wiem dlaczego moj komentarz zniknal. Ech wogole jak u Ciebie pisze komentarze to zeby zatwierdzic to musze odswiezac stronke :(( No dziwnie. Ale za chwilke jeszcze raz napisze :) Buziaki :)

      Usuń
    2. Aaaa i Kochana podeslij mi prosze Adres na moja poczte :)) tutaj : Agaaaa1981@interia.pl :))

      Usuń
    3. Czasem są problemy, musisz szukać takiego x na górze po lewej stronie. Jakieś niewidoczne wtedy reklamy się pojawiąją :(

      Usuń
  3. To i ja bym stanęła w kolejce do zabawy jeśli można. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo Witaj Kasiu u mnie :) Oczywiscie ,ze mozna sie zapisac :) Milo mi na prawde ,ze chcesz niespodzianke ode mnie :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) I prosze Cie o adres do wysylki podeslij prosze tutaj :) : Agaaaa1981@interia.pl :)

      Usuń
  4. Aga super, uwielbiam twoje torty czekam na nowe pomysły;) co do zabawy to już chyba się spóźniłam;) dobrego dnia;)
    Ps na @ napisz mi adresik bo mam dla Was kartkę i dla Emi zgubę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Pieknie Aniu :)))) Ciesze sie baardzo ,ze te moje torciki Ci sie podobaja :)) Dziekujemy nasz Aniolku :)) Buuuziaki :)))

      Usuń
  5. Udanej zabawy :) a pierniczki ekstra :)
    Czekam z niecierpliwością na Twój kolejny torcik, bo widzę że miałaś bardzo udane zakupy, ten wałek super!
    Też taki chce :P ha ha

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ojj tak walek super i ma dwie funkcje : suuper wzorek na nim :)) I mozna nim innych przeganiac z kuchni hahahahah :)) Buuziaki :)

      Usuń
  6. Kurczę, widzę że wszędzie już pierniczki pieką :D chyba też już muszę zacząć. Jestem mega ciekawa tortowego wyzwania!

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy i już jestem ciekawa co powstanie z ich pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. umnie też już pierniczki zrobione :)

    OdpowiedzUsuń