OBSERWATORZY

wtorek, 14 listopada 2017

Czapka Komin Mitenki :)) Komplecik Emilie :)

Witajcie Moje Drogie :))) 

Caaly czas cos robie ,aa ze czesc juz szykuje na wymianki to ciezko mi cos pokazac. 
Aleee ,ale ze zrobilo sie zimno to czas byl najwyzszy na nowy komplecik dla Emilie na zime :)
Jeden komplecik skonczony ,to teraz dla Tobiego moge zaczac :) 

A wyszlo tak :) 
Zaczelam od mitenek ,ktore sama uwielbiam nosic :))



Niuni sie spodobaly jak widac :)) Jeszcze dorobie jej zaslonki na paluszki ,zeby w zimie posluzyly dluzej :)
Nastepnie zrobilam komin ,a na koncu czapke :) 



:)))) Moja bandytka :))) hihi 



:)

Korzystalam z kilku wzorow :
Mitenki znajdziecie tutaj filmik :)   Tutaj ,choc moje sa calkiem inne mozna powiedziec :) 
Komin to byla moja kombinacja :) 
A czapke filmik znajdziecie na nia tutaj:))

I jak Wam sie podoba taki komplecik ??? :) 
Wloczke kupilam niedawno u mnie w Penny Markcie ,szkoda ,ze juz takiej nie ma. 
Jest to akryl z welna , cieplusienka i do tego Sliczne kolorki :)

Dziekuje Wam za przemile komentarze pod ostatnim postem:) 
Ciesze sie ,ze spodobala sie Wam podusia z Maja :)) 

U Was juz tez tak zimno ?? 
Najchetniej siedzialoby sie ciagle pod kocykiem z szydelkiem :)) 
A dupka od tego rosnie :P hihi 

Noo nic byyyyyle do lata :))) 

Pozdrawiam Was Cieplutko Jesiennie :))) 
Agnieszka :) 

14 komentarzy:

  1. Łaaaaaał ale cudowny zestaw : ). Mitenki uwielbiam.Jak chodziłam do szkoły to z moją przyjaciółką obcinałyśmy palce przy rękawiczkach i nosiłyśmy takie obrzympane ; ). Mówiłyśmy na nie rękawiczki do grzebania w śmieciach-rękawiczki kloszarda ; )A co do dupki to od tygodnia jestem na diecie MŻ i już czuję się dużo lepiej,szkoda tylko że nie mam czasu na ćwiczenia : ( Buziaczki : )***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Fajne mialyscie mitenki hahah :)))) Ekstra :)) Ooo i masz diete ,to ja trzymam moooocno kciuki za Ciebie !!! Jak juz lepiej ,inaczej sie czujesz to juz bardzo duzo :))) Trzymam kciuki ,aby tak dalej bylo !!! :)))) Buuuuuziaki Kochana sle jesienne :)))

      Usuń
  2. ale słodki zestaw ;)


    Obserwuję :) I zapraszam w wolnej chwili do siebie ;-) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Bardzo mi milo :)))) Zajrze na dniach obiecuje do Ciebie rowniez :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. świetny cieplutki komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) Mi sie marzy nadal Twoj liskowy :))) hihi Buziaki :))

      Usuń
  4. Rękawiczki są przecudowne! :) chciałabym takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :))) Ciesze sie ,ze spodobaly Ci sie :)) To moje pierwsze :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

      Usuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maluchy zazwyczaj ładnie wyglądają w takich zimowych odzianiach i jestem zdania, że jak najbardziej jest podstawowy element jeśli chodzi o chłodniejsze dni. Jak zresztą również lubię fajne czapki wełniane https://hatfactory.pl/czapki-dzianinowe/110-919-czapka-welniana-bezkitu.html i jestem zdania, że są one po prostu ładne.

    OdpowiedzUsuń