OBSERWATORZY

sobota, 16 września 2017

Monster Hiagh Tort :) Znooowu Tort :)

Witam Was Cieplutko weekendowo :) 

Mialam zamiar cos innego dzisiaj Wam pokazac ,ale jak to bywa z planami ... :)

Zostalam poproszona o Torta na urodziny. 
Dowiedzialam sie tylko ,ze dziewczynka uwielbia Monster High . 
Chcialam sprobowac czegos nowego ii taak wyszlo to ciacho :) : 


Gore wykonalam cala z masy cukrowej :)  
W srodku jak zawsze bita smietana z brzoskwinia :) 
Boki wykonczylam bita smietana rowniez :)) 


:))  
Wyzej czerwony kolorek jest ,ale jakos na zdjeciu nie potrafilam tego wylapac. 
A dol bialy :) boku :)) 

Mam nadzieje ,ze spodobal sie solenizantce i ze smakowal :))
Jak Wam podoba sie taka wersja Torta ? :) 

Natomiast u mnie cooo robi dziecko jak mama w kuchni stoii :) 



Podebrala wloczke i tworzyla :)))  

Kochane syn byl w odwiedzinach u kolegi i wrocil do domu z :  


z pelnym wiaderkiem gruszek :)) Moze macie jakies pomysly co moglabym z nich zrobic ? :)) 
Kompocik bedzie ,ale tak myslalam moze jakies ciacho ? :) 

I juz na koniec :) 
Tak wczoraj rozmawialam z mama od kolegi Tobiego. I mi pokazala jakie Slicznosci zrobila :)) 
Zrobilam zdjecia ,bym mogla Wam pokazac na prawde Slicznosci :)) 





Troszke nie za ostre zdjecia ,wybaczcie ,ale pogoda taka sobie byla. 
Na prawde Spodobaly mi sie te Slicznosci :)
Podziwiam osoby ,ktore tworza takie malenstwa Nieesamowite !!! :) 

I to juz na dzisiaj byloby tyle :)
Mam nadzieje,ze pogoda dopisuje u Was :) 
U nas wczoraj bylo niezaciekawie ,ale juz dzisiaj bylo duzo lepiej :)
Nawet udalo sie mi wybrac z dziecmi na wycieczke rowerowa :) 
Mimo to czuc juz w powietrzu jesien ,chlodek w domu ,koooce powyciagane brr 

Byyle do lata :P 

Pozdrawiam Was Cieplutko :)))
Agnieszka



23 komentarze:

  1. też lubię Monster High mimo, że jestem już stara koza, ale co mi tam.
    Tort jest przecudowny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana :)) Wiek tu nie ma nic a nic do powiedzenia !!! :)) Mozesz lubiec co tylko zechcesz :))) Ja sama do dzisiaj bajki uwielbiam z dziecmi ogladac ,aa jestem starsza od Ciebie :)))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Torcik - rewelacyjny!!! Wspaniale Go wymyśliłaś:-)
    Biżutki są prześliczne, takie delikatne ale efektowne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kochana :)) Torcik inspiracje na necie znalazlam i tak czesc z neta ,czesc moje :)) A bizutki sa na prawde Sliczne ,szkoda tylko ,ze moje zdjecia nie za bardzo :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Manitko :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :))) Taki nowy eksperyment :)) ALe i nadal zostaje w wiekszosci przy moich samych z bitej smietany :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń

  5. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    ดูหนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń
  6. :)fajny torcik moja Milka jest na etapie upiorków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ciekawa jestem ,czy Emilie moja tez je pokocha :)) Dziekuje Kochana :))) Buuziaki :)

      Usuń
  7. Tort niezwykły! Jestem pewna, że wzbudził zachwyt i super smakował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Asiu :))) Ponoc bali sie go kroic hihi i ponoc smakowal ,a to mnie cieszy :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  8. Tort mega!!! Na czwarte urodziny mojego Wojciecha robiłam podobny :)
    Prace koleżanki piękne;)
    A pogoda u nas? no cóż.... od tygodnia bez zmian.... leje...
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)Twoj torcik na pewno byl rowniez mega Piekny :)) Mam nadzieje Basiu ,ze pogoda sie poprawila. Pozdrawiam Cie cieplutko i Slooonka Zycze !!!! :)) Buuziaki :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. a... i na wymiake jestem jak najbardziej chetna :)

      Usuń
    2. Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Bardzo sie ciesze ,to musimy sie jakos umowic :))) Super :)))

      Usuń
  10. Tort jak zawsze - wygląda obłędnie!
    Widzę, że córka w ślady mamy idzie. Będziecie mogły razem tworzyć włóczkowe rzeczy :))
    A jeśli mowa o tworzeniu, to teraz skoro chłody idą, to czas najwyższy na dzierganie ciepłych kocyków :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Corcia ojj tak uwielbia jak na razie cos kombinowac :)) hihi Ojj tak kocyk bym jakis zrobila ,idealny by sie nim okrywac jak chlodniej na dworze :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. :)) hihi :)) Dziekuje Pieknie :))) Ciesze sie ,ze te moje torciki Ci sie podobaja :))

      Usuń