OBSERWATORZY

poniedziałek, 25 września 2017

Czapka z Kominem :) Mialo byc normalnie ,znowu wyszlo inaczej :) Zapraszam na spacerek Jesienny :)

Witam Was Cieplutko Kochane :))) 

Nie wiem jak u Was ,ale my od kilku dni zaczynamy dzien Piekna Mgla :P  
Wszedzie bialo :) 
Ale po paru godzinkach mgla ucieka i slonko sie pokazuje :)
 Wszystko byloby suuuper ,gdyby nie to ,ze w slonku dzieci sie rozbieraja ,a jak zajdzie ,to tak szybko sie niee ubieraja i juz smarkamy . 
No nic ,ale walczymy , byyyle do yyy Wiosny :)) Choc wolalabym juz doo lata :)) 

Niedawno pokazywalam Wam wloczki jakie kupilam ,suuper kolorki i cieplutkie :)
 Bratanica urodziny miala i zrobilam dla niej prezent sama :)
Komplecik czapka z Kominem :) 
A wyszlo tak :) :



Czapka jak i komin jest w kilku kolorkach :)

A tu na mojej Modelce :)




Na Emilie troszke za duza  :) Czapke mozna zawinac i nosic odwinieta. 
Komin cieeeplusienki ,wysoki tak jak lubie :))) 

Tutaj juz natomiast na mojej bratanicy Melanie :)) 



Usmiech jest , tzn ze sie niespodzianka spodobala :))) A to mnie cieszy :) 

Schemat na czapke znalazlam na youtube ,prostszej czapki jeszcze chyba w zyciu nie widzialam :)) Komin zrobilam tak samo ,ale laczac lancuszek i robiac na okolo :) 
Link gdyby ktos mial ochote sprobowac tez tutaj :) 

I juz na koniec pokazywalam Wam rowniez prezent od meza :)) 
Wczoraj bylismy na spacerku i wkoncu mialam okazje go przetestowac :)
Zapraszam Was na spacerek Jesienny :)) 













Cieszy mnie to ,ze robi takie zdjecia jak wlasnie chcialam :)) Bez dodatkowych obrobek i wogole ,poniewaz na tym to akurat nic sie nie znam :) 

Juz z telefonem biegalam jak szalona ,aaa teraz z takim wielkim sprzetem :P haha
Bedzie sie dzialo :))) :P

Mam w planie zrobic wszystkim dzieciaczkom moim i rodzenstwa jakies fajne zdjecia i bedzie galeria na sciane :))  
Ciesze sie jak male dziecko :)) 

Dobrze Moje Drogie nie bede Was wiecej zameczac :)) Juz dziubie sie cos nowego :) 
Wiec moze niebawem znowu bede mogla Wam cos pokazac ,caaalkiem nowego u mnie :) 


Pozdrawiam Was Cieplutko :)))
Agnieszka :) 

30 komentarzy:

  1. Aguś, czapka i komin ekstra! I fajne, ze takie delikatne kolorki i można sobie dopasować do akuratnego humorku, raz biel i szarości, a za chwilę delikatny róż :))
    Mężuś kochany, taką niespodziankę Ci zrobił! Śliczne zdjęcia! Co tam dziergasz nowego???
    Całusy :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Chcialam kolorkow dodac , jednokolorowe sa Suuper :)) Oj tak niespodzianka super i tak teraz testujemy :))) A co robie ,zobaczysz hihi :))) Buuuuuziaki :))

      Usuń
  2. fajny komplet zrobiłas :)
    a a aparatu używaj jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kochana :)) Ojj tak coraz bardziej podobaja mi sie efekty zdjeciowe i cos czuje ,ze sie rozkrece hihi :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :)

      Usuń
  3. Fajny zestaw;) Dobry aparat to fajna sprawa, zdjęcia od razu lepsze a nie trzeba być specem od fotografii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje SLicznie :))) Juz w telefonie mam ,tak mi sie przynajmniej wydaje Suuper aparat :)) A ten aparat to rzeczywiscie ,fajna zabawka i masz racje , nie trzeba byc jakims specem :) Mnie cieszy ,ze na komputerze , nie musze nic robic :) Jak wyjdzie tak bedzie :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  4. Śliczny komplet Agniesia...A prezent od męża idealnie trafiony. Zdjęcia z Waszego spacerku super ☺☺☺
    I nas południe i mgła dopiero zeszła 😉jest nawet szansa na pogodny dzień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Mam nadzieje ,ze pogoda rozpogodzila sie u Ciebie :))) U mnie pogoda nawet fajna ,ale sie troszke rozlozylismy :(( Trzeba sie kurowac !!! Buuziaki :))

      Usuń
  5. Zestaw przepiękny! I te kolory - no cudo :)
    sama pamiętam jaką miałam radochę, jak rodzice zakupili lustrzankę ;) jest niezastąpiona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) Ojj gdybys widziala jak motki znosilam do domu , do sklepu po chleb i po pare motkow :))))) Uff na szczescie maz nie zauwazyl dodatkowych lokatorow Moteczkow hihi :) Ja rowniez ciesze sie z aparatu :) Juz wczesniej chcialam dzieciaczkom porobic fajne zdjecia aparatem od brata ,no ale bylo mowione : aaa on sam jeszcze tak sie nie zna , i aaa noo wiesz . A wiec ladnie podziekowalam :) Teraz mam swoj :)) Buuuziaki :)

      Usuń
  6. Super komplet i na pewno cieplutki :) piękne zdjęcia zrobiłaś, mam nadzieję że aparatu będziesz używać jak najczęściej bo super Ci ta zabawa w fotografa wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Noo na prawde Suuuper zabawy z tym aparatem :)) Jedynie co mnie przeraza ,ze on taki duzy haha :)) Do teraz telefonem caly czas robilam zdjecia ,szybko ,pod reka ,male to :))) Ciesze sie ,ze zdjecia Ci sie spodobaly :))A wiec bede dalej probowac :))) Buuuuziaki :)

      Usuń
  7. super komplet :)
    i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :))) Ciesze sie ,ze Ci sie podoba :)))

      Usuń
  8. Agnieszko. Komplecik jest wspaniały. Bardzo się mi podoba to zestawienie.
    Cieszę się z Tobą, że możesz robić takie piękne zdjęcia. Bardzo ładnie wychodzą !
    Miłego testowania, cykania i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie za tak wiele Milych Slow !!! :))) Baardzo mi milo :)) Dziekuje Kochana za odwiedzinki u mnie :))

      Usuń
  9. Komplecik super. Będzie w sam raz na zimę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak na zime jak znalazl :))) Dziekuje Pieknie :)))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Aguś, podziwiałam juz na fb, ale tu jeszcze bardziej uroczo!!! piękne te Twoje modele!! buziaki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Basiu :))) Ciesze sie ,ze Jestes :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  11. Śliczny komplet :)
    Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Monis :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  12. Witam serdecznie. Bardzo przyjemny blog. Bije z niego radość. Śliczne zdjęcia. Czapka i szalik są piękne w fajnej kolorystyce. Zastanę z Tobą. Pozdrawiam serdecznie, Aga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Agus :)) Ciesze sie ,ze chcesz zostac u mnie na dluzej,ze mna :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  13. Aga zestawienie kolorów fantastyczne;) mi też się bardzo podoba;) jesienne zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Kolorki na prawde Suuuper :)) Az szkoda by bylo z nich nic nie zrobic :))) Buuziaki :)))

      Usuń
  14. bardzo ładny komplecik :0 zaczynam od tyłu wiec o włóczkach przeczytam zapewne za chwile :p ah spacerki jesienne <3 uwielbiam jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Ciesze sie ,ze nadal ze mna Jestes :))) Buziaki :))

      Usuń
  15. Śliczny zestaw, piękne kolorki, bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) Kolorki same sie prosily ,aby z nich cos zrobic :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń