OBSERWATORZY

niedziela, 16 sierpnia 2015

Po prostu Serduszko :)

Witam Was Serdecznie :)) 

 Mam nadzieje ,ze milo Wam minal Weekend :)
Ciesze sie ,ze spodobal sie Wam moj torcik jak i wycieczka :)
I nadal podtrzymuje mase cukrowa nie jest trudno zrobic ,daaje slowo :)) 
Dekoracja rowniez nie jest trudna ,tylko czasochlonna :) 

Dzisiaj pierwszy raz od juz paru miesiecy wyciagnelam maszyne ,cos niesamowitego :)
Normalnie sie za nia stesknilam :)))

Musialam cos dla brata przeszyc ,aa ze byla u mnie bratanica to przy okazji zrobilam dla niej nowego jaska :)
Poniewaz ten co dostala kilka lat do tylu juz byl w oplakanym stanie ,a wiec trzeba bylo jakos temu zaradzic :) 

Ja uwielbiam szyc ,a najwieksza zaplata dla mnie to to jak widze ,ze dzieci ciesza sie z prezentow ode mnie :)) 


:)) Sloneczka male :))


Takie proste serduszko z ksiezniczkami :))
A ile radosci z posiadania nowego jasia ,cos nieesamowitego :))
 Az chce sie szyc :))) 

Na koniec wiedzialyscie ,ze koraliki na wykalaczce tez super sie prezentuja ??? :)


:)))) hihi 
Mala kombinatorka :)))) 

Zycze Wam Moje Drogie Pieknego Nowego Tygodnia :)))) 


Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Agnieszka 

12 komentarzy:

  1. radość dzieci jest bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, zawsze mówię, że małe rzeczy od serca cieszą najbardziej, a tu jeszcze całe wielkie serce :)) Potrafisz wyczarować coś z niczego i uśmiech na małych buźkach :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać ze poduszeczka sie bardzo spodobała a córeczka miała wspaniała zabawe! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem takie nieplanowane szycie fajnie wychodzi :) pozdrawiam Cię wtorkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana taka ciocia! ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale serdusio cudne :) ja kochana póki co ogarniam, dochodzę do ładu po swoim ślubie :) Pozdrawiam i ściskam i przesyłam promyki słońca :) :*:*:*

    OdpowiedzUsuń