OBSERWATORZY

piątek, 7 sierpnia 2015

Pamietacie mnie jeszcze ??? :)))

Witajcie Moje Drogie :)) 

Nie wiem od czego zaczac , najpierw bylo zakonczenie roku i od razu wesele kuzynki :) 
Pozniej byl szybki wyjazd do Polski i jak juz mielismy wracac do domu to sie auto zepsulo i tak tydzien dluzej w Polsce zostalismy. Ale na szczescie juz wszystko z autkiem dobrze :) 

Aaaa wiec dzisiaj Was zasypie zdjeciami :)) 
Mam nadzieje ,ze mi to wybaczycie :))


Pamietacie moze gumy Turbo ?? :) 
Znalezlismy takie w Biedronce :) Wspomnienia z dziecinstwa wracaja :)) I te wszystkie pachnace obrazki co do gum dodawali mniaaam :)


:) 

Wakacje w Polsce minely nam na prawde milo :)) 
Pogoda dopisala ,z rodzinka mielismy okazje sie spotkac :)) 

Pieknie :)




 :)

 Mala fanka konikow :))
 Mniaam :)) Bez procentow dla kierowcow :)
 Baardzo mi posmakowalo ,zwlaszcza takie schlodzone Poolecam :)

 Krasiejow :))

Odwiedziny na wsi :))  
Uwieeelbiamy :) 
No i zwierzeta zdjecia tez lubia :)) 













Baardzo duzo sie dzialo :) 
Ale jak to mowia ; Wszedzie dobrze ,ale w domu najlepiej :)
Ojj tak ucieszylam sie jak juz do domu wrocilam :) 

Nadal jednak jezdze na kurs i przez to tego czasu caly czas mi brakuje ,by cos napisac ,by do Was zagladnac ,alee Obiecuje Pooprawe !!! :)

Znowu sie zrobilo cieplutko ,wiec korzystamy i jezdzimy na basen jak i robimy sobie wycieczki rowerowe ;) 

Dzisiaj jednak postanowilam odpoczac i nigdzie popoludniu nie wychodzic i tak z dziecmi troszke powycinalismy ,pokolorowalismy sobie i pokleilismy ;)
Teraz nasze prace schna ,prostuja sie ,aa juz jutro mysle bedziemy mogli sie pobawic :) 
Pomysl pokazala nasza Kolezanka blogowa Madzia oo tutaj :) 
Dziekuje Madziu za propozycje zabawy :)) 

No i wkoncu nasze prace :)


:)

Pokolorowanymi obrazkami mysle mozna sie w dzien pobawic ,aa juz wieczorem jak bedzie ciemno bedzie zabawa z cieniami :)) 











Baardzo Poolecam :)))  

I juz tak na prawde naaa koniec dzisiaj ;) 
Moja Niunia 15 Lipca miala swoje 4 urodziny :) 
Przygotowalysmy po powrocie do przedszkola babeczki ,niespodziankowe slodkosci dla dzieci :))
Aleeez ten czas leci , aa dopiero co byla taka malenka. 




:)) Moje male Sloneczko :) 

W Polsce wszyscy mowia ,ze to taka mala kopia mnie ,hmm a wiec kiedys i ja bylam sliczna haha :))
Ale sobie slodze :) 
Wybaczcie to wina tego slonka :)))  

Juz Was dzisiaj nie bede zameczac :)
Zycze Wam Pieknego Slonecznego Weekendu :)

Ciesze sie ,ze wkoncu udalo mi sie napisac post ,najwyzszy czas :)) 
Buuziaki Sle Weekendowe :) 

28 komentarzy:

  1. Oczywiście, że pamiętamy i nawet stęskniłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez stesknilam sie :)) Ale juz jestem i nie mam zamiaru nigdzie znikac :)

      Usuń
  2. Oj Aguś, pamiętamy pamiętamy! Ja ostatnio miałam takie przemyślenia, coś Aguś mało pisze... :) Ja też zaniedbuje bloga, masa obowiązków i wszystkiego na raz.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Troszke mnie nie bylo ,az tak dziwnie ,ale juz wrocilam i nie mam zamiaru wiecej znikac :)) Mi rowniez teraz ciezko jak kurs mam ,ale to nic jakos dam rade :)) Ty rowniez dasz rade ,wierze w Ciebie :))) Buziaki :)

      Usuń
  3. Babeczki to fantastyczny pomysł na urodzinowy poczęstunek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) To prawda ,dzieci zadowolone byly i chyba smakowalo ,a wiec sie udalo :)))

      Usuń
  4. Kochana,to nie jest Twoja kopia tylko Twój najprawdziwszy klon : ) Jestescie identyczne : ))). Świetna ta fotka z cieniem : ). Buziaczki : )*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga dobrze, że wróciłaś do nas :) Wakacje udały Wam się fantastycznie, widać że dzieciaki pełne wrażeń. buziaki dla jubilatki!!! PS. Super teatrzyk cieni Wam wyszedł :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Ciesze sie ,ze wrocilam i jeszcze bardziej z tego ze Wy Jestescie :)))) Buuuziaki :)) Aaa Dziekuje za inspiracje :)) Super pomysl :))

      Usuń
    2. Cieszę się, że choć raz ja mogłam zainspirować Ciebie. Buziaki!

      Usuń
    3. :)))))) To Ja Dziekuje Kochana :))) Buziaki :)

      Usuń
  6. Pamiętamy, pamiętamy :) Bardzo dobrze, że wróciłaś:)
    To prawda...Emilie to twoja mała kopia :) Szybko ten czas leci. Jeszcze raz STO LAT i trzymajcie się ciepło.
    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, my tu wszystkie tęskniłyśmy bardzoooo :). Widzę, że urlop udany a ty wypoczęta, więc teraz otworzy się magiczna kopalnia pomysłów. Już nie mogę się doczekać Twojej powakacyjnej pierwszej pracy :)
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Kochana :)))) Tez sie ciesze ,ze wrocilam juz do Was :))) Co do nowej pracy to troszke ciezko jak na kurs jezdze ,ale wkoncu na pewno cos uda mi sie zrobic :))) Buuziaki :)

      Usuń
  8. Pewnie, że pamiętamy! Super wakacje mieliście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wakacje się udały :-)
    Spokojnego powrotu do codzienności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :))) Ciesze sie Baardzo ,ze Jestescie :))) Buziaki :)

      Usuń
  10. Aga jak zawsze u Was zawsze się coś ciekawego dzieje;) buziaki!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy sie Aniu ,aby nie bylo nudno :))) Buuziaki :)

      Usuń
  11. Fajną zabawę dla dzieci wymyśliłaś. A ta słodka niespodzianka dla Emilie wygląda obłędnie. Dużo zdrowia i szczęścia z okazji urodzin!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie Kochana to nie moj pomysl ,to Madzia pokazala u siebie na blogu :)) A my skorzystalismy i swoje zrobilismy figurki do zabawy :)) Dziekujemy za zyczenia :))) Buziaki :)

      Usuń
  12. Ale sliczne te babeczki :D polewa wyglada super ;) a czas leci, to prawda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :))) Ojj tak czas niesamowicie zaa szybko ucieka. Zwlaszcza teraz jak cieplutko na dworze ,korzystamy z pogody i nawet nie wiem kiedy tygodnie mijaja. Pozdrawiam :))))

      Usuń