OBSERWATORZY

poniedziałek, 11 maja 2015

Poszewki morskie dla Ewy :))) I nasza Sloneczna codziennosc :))

Witam Was Serdecznie Slonecznie :))

Na wymianke z Ewa z bloga Mama sokole oko :) daaawno temu sie umowilysmy :)) Ja nasze skarby od Ewy juz Wam pokazywalam ,chwalilam sie :)
Jak bylam w Polsce ostatnio to udalo mi sie wkoncu poslac prezenciki dla Ewy :) 

Takie proste ,niby takie same ,ale nie do konca poszewki :)

Zdjecia zrobila dla mnie Ewa ,poniewaz ja gapa dla siebie moze i zrobilam jakies ,ale nie umiem ich znalezc :) 



 I przy okazji do zdjecia zalapal sie Slodki Pan  z Wasikiem od Ewy :))

Do uszycia tych poszewek zainspirowala mnie Ela z bloga Czary-mary  z materialu :) 
Z tym ,ze u Eli mozna znalezc Diy na uszycie takich latarni jako poduszeczki ,a ja je naszylam :)) 
Dziekuje Elu za inspiracje :))) 
Jeszcze kusi mnie baardzo ten twoj Krolik :)) 
Serdecznie Was Zapraszam do Eli na nowego tutka :)) 
To tak sama od siebie Zapraszam :) 












Dziekuje Ci Ewus za nasza wymianke :)) Moja kurka i ptaszek codziennie ciesza moje oczka w kuchni na oknie :))) 

To by bylo na tyle jezeli chodzi o robotki :) 

Jaka mieliscie dzisiaj pogode ?? U nas bylo z jakies 27 w plusie :)) 
Nooo musialam wyjsc z domu i tak zabralam dzieci na mala wycieczke rowerowa i na maly piknik :)) 
Uff dzisiaj mialam czworke dzieci i bylo Suuper :))
 Kilka ujec z dzisiaj :)) 
Ten dzisiejszy dzien noo musial sie udac ,same zobaczcie z jakim usmiechem Emilie dzien zaczela :)) 
Jak i Tobi ,choc wyglada na zdjeciu ,ze jeszcze z chwilke by pospal smacznie :)))  


:)))









Iiii hop skaczemy !!! :))))  
Cieszylam sie jak male dziecko z tych zdjec hihi :)) 
Cieszylam sie ,ze moj aparat nadazyl i nie rozmazal zdjec :) 










Byl jeszcze piknik zzz owocami ,kanapkami i slodyczami :)) 
I byly karty :))

To byl Baardzo Udany Dzien :)))) 

A wczoraj byl u nas Dzien Mamy :) Moj Tobi juz w piatek zaraz po szkole oznajmil mi ,ze ma dla mnie prezent ,ale wczesniej jak w niedziele go nie dostane ;))
I wkoncu sie wczoraj doczekalam niespodzianki :))


Pieknie :)) Bo przeciez ja kocham kwiatuszki :))) 
I tak jeszcze dzisiaj z okazji wczorajszego swieta kupilam sobie kwiatuszki aaa cooo bede sobie zalowac haha :) 
Za cale 1 euro haha :))) 


:)))  
Aleez te dni uciekaja,zwlaszcza jak na dworze taka Piekna pogoda jest . 
Emilie po naszej dzisiejszej wycieczce padla juz jakos o 18 :)) 


Moje Sloneczko :))

Te czerwonosci naokolo to nasz nowy mebel w stolowym :) 
Tak wiem wiem ,znowu czerwony :) 
Juz zapowiedzialam w domu ,ze jak bedzie wzbudzac agresje to zaraz szybciutko w szarosciach powstana poszewki :)) 

Nie mialam pokazywac dzisiaj wypoczynku ,poniewaz zaslonek ,firanek  jeszcze nie mam nowych. 
No ale obrazy i dywan juz sa i nawet pasuja do siebie ,a to juz cos prawda ? :)

  

Narzuta na razie zostaje :)) 
No i widac moja zaslonke z brazami ,moze ktos chcialby odkupic ?? :) hihi 
Teraz szukam w szarosciach :)) 

Zycze Wam Pieknego Slonecznego Tygodnia !!! :)

Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Agnieszka  

41 komentarzy:

  1. Ale masz czadowy salon! Kolory świetne, intensywne :D podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga no ja już Ci mówiłam, że teraz to Twój salon wygląda jak sala telewizyjna. No wypas :) A wymianka też wypasiona. Poduchy fantastyczne, ten motyw latarni jest uroczy. Jestem pewna, że Jerzyk i Iruś przytulają się do tych poduszek na całego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Kochana :)) Wypoczynek jest na prawde wygodny to i milej sie oglada ,lub wypoczywa :)) A podusie ,no mam nadzieje ,ze posluza dlugo chlopakom :)) Buziaki :))

      Usuń
  3. Lato w pełni! I na zdjęciach i na poszewkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wycieczka i cudne podusie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie wesoło zawsze i pięknie :) pozdrawiam Aguś całusy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak masz duży ten salon a kanapa to chyba na dziesięć osób ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) To prawda teraz duzo osob znajdzie u nas wygodne miejsce :)) Ostatnio siedzielismy jakos w 7 osob i kazdemu bylo wygodnie ,aa to juz cos :)) Buziaki :))

      Usuń
  7. Świetna wymianka a wycieczka i w ogóle pogoda cudna :) Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem,co się dzieje,juz trzeci raz piszę ten komentarz i wszystko znika -może teraz się uda.
    Cudowne poduchy, nie wpadlabym na taki fajny pomysł :-) Wycieczka swietna,trzeba korzystać z pięknej pogody :-D u nas tez było ciepło,dopiero dziś jakoś chłodniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Pieknie Elu :))) Chcialam uszyc te podusie w ksztalcie latarni,ale jakos tak na dluzej wydaly mi sie poszewki :)) Mam nadzieje ,ze posluza dlugo podusie dla dzieci ,a Tobie Kochana jeszcze raz Dziekuje za inspiracje :))) Buziaki :))

      Usuń
  10. Właśnie widziałam poszewki u Ewy-świetne!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Slicznie :)) Milo mi ,ze zajzalas :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Poszewki są boskie akurat idealnie byłyby do Jasia pokoju ;)))) salon masz cudowny nic tylko ram zasiąść wieczorem i obejrzeć dobry film czy zatopić się z książką a dzieci już takie duże !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))Dziekuje Kochana :)) Bede pamietac co do pokoju Jasia :)) A salon Serdecznie Cie Zapraszam :)) Wypoczynek baardzo wygodny ,a to znaczy ,ze na bank wypoczniesz :)) I tak dzieci rosna , szok jak ten czas leci. Buziaki

      Usuń
  12. Irek pierwsze co zrobił po otwarciu paczki to założył poszewke na poduszke :)
    Dziekujemy jeszcze raz za cudowne prezenty.
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ciesze sie bardzo ,ze poszewki spodobaly sie chlopakom :)) To najwazniejsze :)) Buuziaki :)

      Usuń
  13. Świetne poszeweczki , zazdroszczę pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewus :)) A pogoda hmm jeszcze wczoraj byla ,a dzisiaj uciekla od nas ,moze u Ciebie jest ?? Potrzebujemy slonko dzisiaj o 15 ,podzielisz sie z nami na chwilke ?? :)

      Usuń
  14. Podusie bardzo mi się spodobały, ile pracy musiały kosztować! Salon równie piękny, jaka duża kanapa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Slicznie :)))) Szycie tych poszewek bylo dla mnie prawdziwa przyjemnoscia :)) A wypoczynek to prawda duzy i do tego wygodny ,a to najwazniejsze ;))

      Usuń
  15. pięknie i szczęśliwie u Ciebie :) ... sielanka ... uściski ślę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Staram sie ,aby bylo wesolo ,a jak jeszcze pogoda dopisuje to juz wogole super jest :)) Buuziaki :))

      Usuń
  16. Przepiękne poszeweczki uszyłaś, morskie motywy są bardzo modne.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :)) A ja wlasnie u Ciebie sobie ogladam ,przegladam ,wkoncu na pewno sie odezwe :))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  17. Śliczne masz pociechy!
    Poduszki bardzo pomysłowe, podziwiam wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poduszki odlotowe
      a dzieciaczki do schrupania :))

      Usuń
    2. Dziekuje Pieknie Asiu :))) Martus i twoja niunia Sliczna do schrupania :))) Buziaki :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)) A ja sie wlasnie zastanawialam ,gdzie tak zniknelas ostatnio ,milo ,ze wrocilas :))

      Usuń
  19. Ale sie dzieje u was :) Bardzo pozytywny, energetyczny post, to pewnie dzeiki czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aguś! 1. DZIĘKI OGROMNE za niespodziankę, jaką mi przed Wielkanocą sprawiłaś! Zaskoczenie pełne a zawartość paczki wprost cudowna! 2. Na szybko do Ciebie zajrzałam i cuda widzę! Dzieciaczki wyrosły, mieszkanko się zmienia, poduszki pierwsza klasa! Gratuluję Ci i z całego serca pozdrawiam!!!! ifona

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochane Dzieciaczki ;) Piękne fotki. Widać, że miło spędziliście czas. I ten prezent na Dzień Matki - od serca. Takie są najlepsze.

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń