OBSERWATORZY

wtorek, 5 maja 2015

Nowe kolorki w stolowym :)

Witam Was Serdecznie :))

Serdecznie chcialabym na wstepie podziekowac wszystkim za zyczenia :))
Slicznie Dziekuje :) Bylo mi Baardzo milo czytac tak wiele milych slow od Was Dziekuje :))

Co do mnie ,do zdjecia to akurat na nim nie widac brzuszka ,a tylek wypielam do tylu ,aa wiec uwierzcie mi jest po co cwiczyc :)) 

Imprez mam dosc na jakis czas :) W zeszlym tygodniu od srody do soboty wlacz ,mialam codziennie gosci ,w tym trzy razy pieklam ciasta :)
Narobilam sie ,ale milo bylo posiedziec z rodzinka ,znajomymi :)) 

Byly i kwiatuszki ,bo ja kocham wszystkie kwiatki :)


Naszykowalam kilka do wazonika na stol :))



:)
I byly slodkosci :)



:) Jak i byly prezenty ,jeden Wam z mila checia pokaze :)
Moja siostra wie jak mi sprawic przyjemnosc :))


Komplet szklaneczek z sowkami :)))
Koszyczki dwa iii noo i guziki :)))
Sliczne prawda ?? :))
Ja jestem z prezentow baardzo zadowolona ,normalnie jak male dziecko haha :))

W moim stolowym nadal trwaja male zmiany . I poniewaz przeszlismy z brazow na szary :)
Potrzebowalam namalowac nowe obrazy.
Nie bylo latwo ,poniewaz obrazy malowalam na tych co juz mialam wczesniej plotnach.
No na jakis czas mysle takie inne ,proste moga powisiec :)

Kolorki wybralam takie,poniewaz takie same mamy na dywanie :)
No i bedzie nowy wypoczynek ,ale to za chwilke dopiero :))

Dzieci z przyjemnoscia mi towarzyszyly przy malowaniu :))



Korzystalam z wczorajszej pieknej pogody malujac na balkonie :))
Tak szybciej schnely farby i moglam nastepne kolorki domalowywac :)

Nie bylo latwo ,aa to biala farba cos za gesta ,aa to na rozowym tle kwiatuszki co byly wczesniej nowa farba nie chciala ich pokryc ,noo ale wkoncu jakos sie udalo :)





:)

:)


hmm tak jak teraz sie patrze na nie na ostatnim zdjeciu
hmm chyba na tym pierwszym po lewej stronie domaluje jeszcze czarny cienki pasek :)
Ten czarny bedzie takim przejsciem do srodkowego obrazu :)
No tak mi sie wydaje ,ze bedzie lepiej :)

Po kilku godzinach stania na balkonie wybralismy sie jeszcze na spacerek z dziecmi :)




Bylo cuudnie ,cieplusienko :)
A dzisiaj hmm wlasnie przestalo padac i zaczelo sie pokazywac niesmialo slonko :))

Mam nadzieje ,ze udalo sie Wam dobrnac do konca posta :)

Czas pocwiczyc ,aa Wam
Zycze Pieknego Slonecznego Dnia !!! :)

Pozdrawiam Serdecznie :)
Agnieszka 

24 komentarze:

  1. Super urodzinki :) A ten obrazek z aczarnym paskiem chyba rzeczywiscie zyska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elu :)) Tak z tym paskiem jest lepiej :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale cudnie : ) Oczywiście guzików zazdroszczę i najbardziej : ). Obrazy są świetne i jeszcze na dodatek jak się trochę znudzą to można je powiesić w inną stronę i znowu jest coś trochę innego : ). Buziaki : )*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Monis :)) Rzeczywiscie ,jak mi sie znudza to moge sobie je poobracac ,fajny pomysl :))) Buziaki :)))

      Usuń
  3. Też mi się wydaje , ze obrazek z czarnym paskiem połączy ten tryptyk w spójną całość :) Ale już teraz wszystko wygląda super :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewus :)) Pasek domalowany ,a wiec uff jedno skonczone :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. fakjne obrazki, prezentów zazdraszczam a co:)) a ciasta poproszę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Ci Slicznie :)) A na ciasto zapraszam zawsze !!! :)

      Usuń
  5. Te obrazy bardzo ciekawe, takie nowoczesne. Prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Slicznie :))) Aa jakos tak wczesniej namalowalam kwiatki ,teraz mialam ochote na cos prostego :) Troszke zmiany :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Hah. Aga, ty jestes mega zdolna! Naprawde:) Brawo!!!
    Prezenty cudne i ja tez bym sie sama z takich cieszyla:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Ewus :))) Obrazy sa proste Kochana do namalowania :) Wystarczy z trzy kolory z pokoju wybrac i malujemy :))) I one same od siebie tak wychodza hihi :)) Buziaki :)

      Usuń
  7. Aga ale z Ciebie kreatywna baba. Na wszystkie fronty działasz :) I stół piękny, pastelowe kolory naczyń cudne, aż pachnie wiosną. Buziaki kochana :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :)) Dziekuje Madziu :))) Poniewaz kubkow moich ulubionych mam 8 i bylo 8 osob doroslych ,to kubki dalam :)) Ale tez goscie smiali sie ,bo moje kubki wieksze sa od tych standardowych :)) Przynajmniej raz ,a dobrze se polali i pasowalo haha :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie Kochana !!! :) Buziaki :)

      Usuń
  8. Wow, jaki Picasso:) A może kubizm? Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no ladnie :))) Ciesze sie ,ze obrazy Ci sie podobaja :)) One sa proste i kazdy bylby wstanie je namalowac :)) Buziaki :)

      Usuń
  9. dzieciaczki cudne :-)))
    a Ty kochana to masz pomysłów moc!

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Martus :))) Tutaj Kochana same pomyslowe babeczki sa :))) I na pewno o wiele zdolniejsze niz ja :)) Buuziaki :)

      Usuń
  10. Obrazu super prezentują się na .ścianie i tu mnie zaskoczyłaś ..mile zresztą swoimi umiejętnościami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Ewus :)) Milo mi ,ze potrafie jeszcze kogos zaskoczyc hihi :)) Buziaki :)

      Usuń
  11. Aga wszystko super, ciacho mniam, baardzo podobają mi się Twoje talerzyki do ciasta właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Asiu :)) No talerzyki sa od naszego kompletu obiadowego :)) Bo ja taka troszke kwiatkowa jestem hihi :)) Dziekuje Ci Slicznie za mile odwiedzinki :))

      Usuń