OBSERWATORZY

wtorek, 20 stycznia 2015

Szydelkowa Torba !!! :)

Witam Was Serdecznie :)

Na wstepie ciesze sie bardzo ,ze lale Wam sie spodobaly :)
Dziewczynki tez byly zadowolone i ladnie sie razem bawily ,a wiec sie udalo :)

Moja nowa zabawka nadal funkcjonuje :)) 
Jak na razie widze ,ze jest troszke ciezsza od mojej pierwszej maszyny. W wibracje nie wpada ,a to juz cos :) 
Na razie nadal ja testuje :)

Skonczylam torbe ,nie dokonca tak jak chcialam ,ale coz i tak sie ciesze ,ze wyszla :)
Nie korzystalam z zadnych schematow ,po prostu dziubalam :)


Jako dekoracje zrobilam kwiatka ,mial byc kotek,alee za gruby filc mam i cos mi to nie wychodzilo tak jak chcialam. Mysle o dodaniu jeszcze powiedzmy z trzech kwiatuszkow szydelkowych bialych ,do srodka moglabym dodac guziczki dekoracyjne takie jak w duzym kwiatku. 
No zobacze :)

Klapa jest kanciasta ,ale jakos taka wlasnie mi sie podoba :)
Pasek moglby byc na cala dlugosc ,pewno fajnie by wygladalo ,ale niestety wloczki mi braklo . 
Dlatego tez ten bialy dodatek wloczki do gory. Ale na szczescie go nie widac :)




Tak sobie mysle ,ze torbe ta zostawie dla mojej bratanicy :) To juz pannica ,moze akurat sie jej spodoba :) 

Wczoraj wkoncu rozebralismy choinke :) 
Troszke sie pochorowalismy. Dzieci w sobote goraczke mialy ,w niedziele wracala ona kilka razy i ciezko bylo ja zbic u malej. 
Wczoraj z samego rana bylismy u lekarza 
U malej poczatek zapalenia uszka , nos zapchany ,wysokie temp. 
Maly podobnie ,ale czerwone gardlo ,chrypka ze glos tracil i tez temperaturu i zapchany nosek
Oboje maja antybiotyki ,nie dalo sie inaczej. 
A wiec sie kurujemy !!! 

Aa zapomnialam dodac ,mojego meza tez calkowicie rozlozylo. 
A wiec Kochane Trzymajcie Mocno Kciuki ,aby mnie nie rozlozylo !!! 
Bo wtedy to juz nie wiem jak to bedzie. 

Ja wczoraj zaczelam nowa robotke :) 
Madziu szydelkuje sie ,jak wyjdzie ,okaze sie :))



Dzisiejsze kilka promykow slonka :)) 

Zycze Wam Moje Drogie Duuzo Zdrowka !!! 

Dziekuje Wam Bardzo za to ,ze Jestescie ,ze zagladacie ,odzywacie sie !!!
Dziekuje !!! Bardzo sie ciesze ,ze jestescie :) 
 Ja sie staram zagladac do Was ,ale ostatnio przy chorej rodzinie nie nadazam troszku. 
A wiec wybaczcie mi prosze jak do kogos nie dotre ,ale czasem no nie wyrabiam ,a w dzien jeszcze do taty do babci chodze pomagac. 

Byyle do wiosny !!! 

Pozdrawiam Was Serdecznie 
Agnieszka 

51 komentarzy:

  1. zdrowka dla rodziny, a prace fajne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torba, super dobrany kontrastowy kolor klapki i kwiatka ,fajnie podbija szary kolor :) Nie daj się przeziębieniu :) Pozdrowienia dla rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewus :) Dzisiaj spie w stolowym :P :))) No walcze ,aby sie nie zarazic. Buziaki :)

      Usuń
  3. Fajna torbą:-) następną zrób z wełny i sfilcuj w pralce:-)bardzo mi się takie podobają. Super radzisz sobie już na szydelku:-)
    Zdrowia dla was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziekuje Agus :) No staram sie :) Jak upoluje taka welne to sprobuje :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. W takim razie życzę Twojej rodzince dużo zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś torba śliczna ☺☺☺
    Życzę dużo zdrówka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agus :)) A Twoje kociaki sa Cudne :)) Buziaki :)

      Usuń
  6. Fajna ta torba, żółty z szarym to ciekawe połączenie kolorystyczne :)
    życzę Tobie i całej Twojej rodzince dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :))) Mysle ,ze dla mlodej dziewczyny bedzie idealnie pasowac :)) Dziekuje i Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Zdrowka zycze przede wszytskim ! A nie doczytalam,czy w torbie jest podszewka? Moglaby byc przydatna, bo welna sie rotviaga. Torba dal pannicy jak znalazl bedzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elu :) No myslalam o podszewce i doszyje ja jeszcze ,bo rzeczywiscie sie przyda. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. świetna miałaś bardzo dobry pomysł!
    zdróweczka :*

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce taką torbę!!! ;) zdrowia życzę i niech cię chorobsko omija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Tak pamietam ,ze Ty Kasia uwielbiasz torby :))) Dziekuje Kasiu :)))

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Kochana, na tą odsłonę właśnie czekałam :))
    Torba wygląda super. Żółte elementy dodają jej uroku :))
    A wracając do tematu torby, to właśnie torbę od Ciebie noszę dumnie na zakupy! Sprawdza się świetnie, rzuca się w oczy i co najważniejsze, nikt takiej nie ma :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :))) Ciesze sie Baardzo ,ze torba ode mnie Ci sluzy :)))) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  12. Aga zdrówka, torba super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko dziś Twoje święto więc wszelkiej pomyślności , radości i zdrowia, zdrowia , twórczych pomysłów i długiego blogowania , a torba świetnie Ci wyszła , super dodatek w tym kolorze ,pozdrawiam i ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Danusiu za zyczenia :)))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)) Buziaki :)

      Usuń
  14. Wspaniała torba :-) Ślicznie wygląda z żółtymi dodatkami, a kwiatek doskonały :-)
    Dużo zdrowia życzę Tobie i całej Twojej rodzinie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. W mojej głowie i kalendarzu jest , że to dziś masz imieniny, to wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń z tej okazji Ci życzę, a zdrowia życzę nieustająco bez wyraźnej okazji ;-). Widzisz moja droga jak Ty się pochorujesz to dalej będziesz mamą z obowiązkami, a mamy na zwolnienie nie chodzą, to lepiej żeby Cię żadne choróbsko nie dopadło :-).
    Jeju gdybyś tylko mieszkała bliżej, 9 kg kulki silikonowej ostatnio mi przyszło, to byłoby skąd wziąć wypełnienie do zabawek i herbatkę mam dobrą ;-) :-D. Trzymajcie się zdrowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi Dziekuje Kochana :)))) No tak na zwolnienie to ja nie mam co liczyc :) Dlatego musze walczyc ,aby sie nie zarazic :) Ojj tak po te kulki sylikonowe bym podeszla ,ale przedewszystkim na ta herbatke bym sie z mila checia skusila :))) Buziaki Kochana Wy tez trzymajcie sie cieplutko !!! :)

      Usuń
  16. Jejku jaka cudna. Moja córcia mając coś takiego byłaby w siódmym niebie. Uwielbia kolor szary i teraz wszystko musi być w tym, bajecznym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Slicznie :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Dużo zdrówka życzę dla wszystkich:) Torba jest bardzo ładna. A biały dodatek bardzo fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Aguś dużo zdrówka dla całej rodziny a dla Ciebie kochanie spełnienia marzeń,pogody ducha każdego dnia,miłości....i wszystkiego tego co sobie sama życzysz :)
    Torba wiosenna z żółtym kwiatkiem ale ja tam widzę kolejne cuda szydełkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)) Tobi juz calkiem dobrze sie czuje ,Emilie jeszcze musimy podkurowac :) Kosze sie szydelkuja :) Dziekuje Agatko za zyczenia :)) Buziaki :)

      Usuń
  19. Aguś, torba cudowna!!!Powtarzam się, ale mega zdolna z ciebie kobieta :) Wspaniałe jest to, co tworzysz :)

    Zapraszamy na urodzinową rozdawajke do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Ewus :)) Z mila checia przylaczymy sie do zabawy u Ciebie :) Buuziaki :)

      Usuń
  20. Torba jest super i bardzo wiosenna dzięki kwiatuchowi :))))
    Agnieszko, tak już z dzieciakami jest, bez choroby się nie da. Ale trzymam kciuki, żeby szybko wyzdrowiały, bo żal dzieciaczków jak chorują. No iz a Ciebie też trzymam, bo jako ostatni bastion, poddac się nie możesz :)
    pozdrawiam
    Ps.
    maszyna fajna i super, że sprawia Ci tyle radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) O dziwo trzymam sie wyjatkowo ,nie daje sie chorobom :) A i dzieci coraz lepiej ,a to cieszy :) Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  21. Super, bardzo podoba mi się połączenie szarości z energetyczną żółcią:)
    Zdrowiejcie, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :) Kurujemy sie :) Pozdrawiam zimowo :))

      Usuń
  22. Nawet nie wiesz jak ja czekam na te kosze!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Jeszcze troszke i beda juz u Ciebie :))) Buuziaki :)

      Usuń
  23. Śliczna torebka, ładnie dobrałaś kolory:) Pozdrawiam i życzę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyszła Ci Aguś fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń