OBSERWATORZY

piątek, 16 stycznia 2015

Lale :) I moja nowa zabawka :)

Witam Was Serdecznie :)

Nie wiem jak Wam ,ale mi ten tydzien minal bardzo szybko . 
Jutro jedziemy do znajomych ,a tam tez beda dzieci i tak sobie pomyslalam ,ze moze dla mojej Emilie i tamtej Emily uszyje lale :) 

Wkoncu sie zabralam za te co ja wrecz uwielbiam :))) 
Nie sa takie az calkiem malenkie ,maja jakies 18 cm wzrostu no ale najwazniejsze ,ze sa :)) 

Przedstawiam Wam blondyneczki :)

U nas dzisiaj Piekne slonko ,noo musialam je wykorzystac i dodaje zdjecia :))





:))))


:)

Ta po lewej juz z szaliczkiem i bucikami bedzie dla Emily tej od kolezanki :)
Dla naszej jeszcze dorobie szaliczek ,buciki w zielenosciach :)  i mysle o czapeczkach .
Zapowiadaja u nas snieg znowu ,wiec trzeba sie jeszcze ubierac cieplutko :) 

Ostatnia sesja przy choince ,jak sie uda jutro ja poskladamy . 
Uwielbiam ja ,ale i brakuje miejsca ,wiec czas najwyzszy na porzadki poswiateczne :) 

I jeszcze kilka zdjec :)






I jak sie Wam podobaja takie moje pierwsze malenstwa ? :))) 
Mam nadzieje ,ze dziewczynki beda sie jutro ladnie bawily razem ,to ich pierwsze spotkanie :)))

Przyznam sie Wam do czegos :)
W ostatnia niedziele wzielam ulotke ze sklepu Penny Markt i zobaczylam to cos :) :

 

No i spodobala mi sie ona baardzo :) 
Ale no wlasnie zaczelam sie dopytywac kolezanek blogowych co o niej mysla. 
Bylo wiele przeciw i zapewne nadal jest :)

No i sama maszyna pojawila sie wczoraj rano w sklepie. 
Bylam z samego rana po odwiezieniu Tobiego do szkoly ja zobaczyc :)
Ale i postanowilam jej nie brac ,no bo niepewna ,no bo ponoc slaba i tak kilka jeszcze przeciw. 

Bylam dzielna popatrzylam ,powzdychalam i pojechalam do domu bez niej :) 

Ale pod wieczor moj maz zaczal sie dopytywac ,ale dlaczego nie kupilam ,przeciez tak mi sie podobala i tak dalej. 
I powiedzial to :
Jak Ci sie nie spodoba to ja oddasz bez problemu i juz bylo po mnie haha :)

A wiec tak moge ja testowac do trzech miesiecy !!! Niezle co ? :))))

Jak mi nie bedzie pasowala to moge ja oddac od tak. 

I jest ,ta moja nowa zabawka w domu :))


:) Zakochalam sie w tych sciegach :)))



Do wyszywania dziurek na guziki tez jest ,ale jakos tak zapomnialam ja polozyc razem. 



 Moje pierwsze krzywe przeszycia :))) 

A tak szylam lale wczoraj z instrukcja obslugi haha :)


:))
Na razie ja testuje , jak tylko cos mi podpadnie to ja oddam . 
Zaplacilam za nia 150 euro ,mam nadzieje ,ze jest warta bez znanej firmy tej ceny. 

Ogladalam Janome maszyny ,no Piekne ,,ale te ceny to z kosmosu troszke. 
Tak sie zastanawialam czy jezeli ja nie szyje hurtowo  ,to czy jest mi potrzebna Janome ? 
Nie wiem , moze jak z ta mi nie wyjdzie to moze dozbieram do nowej Janome ,kto wie :)
Zawsze to juz 150 euro na poczatek bede miala :))

Ale Wam dzisiaj namarudzilam :))))

Moje Drogie mamy wkoncu weekend ,moze uda mi sie na spokojnie wkoncu do Was pozagladac :) 

Zycze Wam Milego Weekendu 
Ja sobie natomiast zycze ,abym nie miala kaca w niedziele haha :)

Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Agnieszka 

Ps . I zapomnialabym :) 
Torba nadal sie robi :)
Moze uda mi sie ja przez ten weekend skonczyc :)
Na obecna chwile wyglada tak :) :



:)) 

Ps 2 . :))) Bylismy na urodzinach :))






Buuuziaki :)) 

48 komentarzy:

  1. Rewelacyjne lalunie, dziewczynki na pewno będą szczęśliwe :) a zabawkę masz wspaniałą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Justys :))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. śliczne laleamaszyna to jakas bajerzasta, tyle sciegow tyle cudnych sciegow, moja szye kilka podstawowych i do przodu i do tylu i guziki przyszywa a to już dla mnie wypas:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Moja pierwsza maszyna tez nie ma niewiadomo co :) Przy szybszym szyciu wpada mi w wibracje i swiatelko przepala ,a bez swiatla to mozna kota dostac :) A ta sie od tak pojawila ,na razie ja testuje :) Pozdrawiam i Dziekuje za mile odwiedzinki :)

      Usuń
  3. fajne lale
    i jaki zakup! będzie służył długo :-))
    miłej imprezki jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Martus :) No mam nadzieje ,ze mnie nie zawiedzie ta maszyna :) Buziaki :)

      Usuń
  4. Ta lala we fioletowej sukience mi się bardziej podoba, ale obie są urocze :)
    oby maszyna Ci nie podpadła :) i obyś stworzyła dzięki niej wiele pięknych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Slicznie :)) Oby nie podpadla ,trzymaj kciuki :)))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Aga no czuję że teraz to Ty się dopiero rozszyjesz:))) torba zapowiada się super. A co to za ciacho? ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) Akurat tak sie sklada ,ze mam pelno Pieknych Nowych materialow :))) Moze akurat wkoncu je wykorzystam :))) Ciasto to szarlotka ,duzo jablek dalam ,i bialko na gore :) Buuziaki :)

      Usuń
  6. Aga ściegi sa extra!!! Ciezsza od tej co masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No napatrzec sie nie moge na te sciegi :))) Tak jest troszke ciezsza od tej pierwszej mojej . Dzisiaj chce przeszyc filc ,zobaczymy jak bedzie :) Buziaki :)

      Usuń
  7. Aga maszyna super, zwłaszcza ściegi;) niech służy, lale świetne i na zakończenie deser a ja z rana jeszcze bez śniadania;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu :))) Milego Dnia Aniu Ci Zycze :) Buziaki :))

      Usuń
  8. Ale niesamowite ściegi. Jak nie szyjesz zawodowo, to chyba nie potrzebujesz wypasionej, firmowej. Ja przynajmniej tak sobie stwierdziłam i mam maszynę z marketu. Zobaczymy jak będzie mi służyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moja pierwsza maszyne to tez wlasnie mam z marketu i szczerze mowiac nie nazekam na nia poza wibracjami i ze lampke mi przepalaja wlasnie te wibracje. Ale tak poza tym ,to jak dla mnie Slicznie szyje :) Napisalam cene nowej ,dlatego ze juz ta jest droga dla mnie. A lepsze maszyny sa duzo drozsze. No i dobrze ,ze sa trzy lata gwarancji na nia. Czas i proby pokaza co to ja do domu przynioslam :))) Mam nadzieje ,ze i Ty ze swojej bedziesz na prawde zadowolona :)))

      Usuń
  9. Bardzo dobrze, że zdecydowałaś się na zakup tej maszyny. Ja też swoją kupowałam w markecie i jak na razie nie narzekam :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Madziu :) No mam nadzieje ,ze mnie nie zawiedzie :)) Pozdrawiam rowniez :))

      Usuń
  10. Obie laleczki prześliczne są:)
    Gratuluję zakupu i życzę, żeby maszyna spełniła Twoje oczekiwania:)
    A my dziś już rozebraliśmy choinkę, bo też mało miejsca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Asiu :)) Ta maszyna juz ma w sobie tak duzo ,ze juz mysle nic wiecej mi nie bedzie potrzebne :) No moze tylko jeszcze pomysle o Owerlocku :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Laleczki śliczne, jestem pewna, że dziewczynki będą świetnie się bawiły!
    Co do maszyny - nic nie powiem, bo ja szyję na Łuczniku:) Ale najważniejsze, że jesteś zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Wczoraj dziewczynki sie super razem bawily :) Co do maszyny czas pokaze co i jak :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Aguś lale śliczne ! A maszyna super i ile ściegów ma droga??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Kochana :)) No nie tania, mam nadzieje ,ze warta swojej ceny :) Buziaki :))

      Usuń
  13. Lalki superowskie , dziewczynki na pewno będą miały fajną zabawę . Torba zapowiada się świetne :) A zabawki szczerze zazdroszczę ,może i ja na takim sprzęcie nauczyła bym się szyć....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewus :)) Kochana szycie nie jest trudne:) Mysle ,ze Ty taka zdolna kobietka Suuper sobie poradzisz z szyciem :) Buziaki :)

      Usuń
  14. oj dzieje sie dzieje u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) No czasami troszke sie dzieje :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Matko i córko ile wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym tak się cieszyć ze swojej maszyny....ale cieszę się, że Ty się cieszysz:))))) a to najwazniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana Baardzo :)) Chcialabym ,abys i Ty byla zadowolona ze swoich prezentow !!! Buuziaki :)

      Usuń
  17. no kochana to teraz dasz czadu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) haha No nie wiem :) Okaze sie :)) Buuziaki :)

      Usuń
  18. Laleczki są cudne! Na pewno właścicielki zachwycone :)) Z tymi zabawkami to już tak jest ... jakiś czas temu kupiłam w Lidlu maszynę, za niewielką cenę, podobno szyje całkiem nieźle ... podobno bo ja prawie jej nie używam, cały czas tylko włóczki, włóczki, włóczki, a materiały m.in. na poduszki czekają :/
    Torba będzie cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Aniu !!! :) Trzymam kciuki ,aby i Twoja maszyna doczekala sie wkoncu ,ze bedziesz ja uzywac :)) Ja jak na razie staram sie ,przeskakiwac z szydelka na maszyne ,albo malowanie czasem :)) Buuziaki :)

      Usuń
  19. No proszę Cię...wyszywa literki???Moja kosztowała 1500zł a literek nie wyszywa:P
    Aaa...lale boskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziekuje Halinko :)) Niesamowicie duzo zaplacilas za maszyne ,mam nadzieje ,ze jestes z niej bardzo zadowolona :)) Buuziaki :)

      Usuń
  20. Laleczki piękne ☺☺☺
    co do maszyny to imponuje mnie ilość ściegów ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agus :))) Noo maszyna robi wrazenie :)) Buziaki :)

      Usuń
  21. Lalki super !dobra robota.Ja myślę ,że na początek maszyna jest super a ścieg z pieskami jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agatko :))) Mi rowniez te pieski i autka bardzo sie podobaja :))) Buziaki :)

      Usuń
  22. Co Ty się martwisz tym co ktoś tam mówi o maszynie, ściegów to tam jest cała masa które bym chciała mieć, te serduszka na lalkowych sukienkach świetnie wyglądają :-) Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Laleczki urocze, maszyna super, zyczę aby posłużyła jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, masz może instrukcję do tej maszyny w języku polskim? Właśnie dostałam prezent, lecz instrukcja po niemiecku :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Agnieszko, odbierzesz jeszcze ode mnie mailika ;p ? :) Dziękuję za pomoc !

    OdpowiedzUsuń