OBSERWATORZY

wtorek, 3 listopada 2020

Słoń !!! Rysowany ołówkiem :)

 Witajcie Kochane :)) 

W planie bylo malowanie ,a ze plotna drugiego nie umiem dostac to tak wzielam sie za rysowanie :))

W sumie nie planowalam tego ,a jednak wyszlo tak :) :



Kartka A3 , wiele godzin pracy ,ale i ogrom przyjemnosci !!! :)) 

Bedzie jeszcze kiedys lepsza drozka i trawka ,ale to pozniej jak bede sie pewniej czuc w tym temacie .

A wiec tak na obecna chwile w ramce wyglada :)


:)) 

Powiem Wam w sekrecie ,ze Jestem bardzo zaskoczona , nie spodziewalam sie ze tak wyjdzie :)) 

I ujecia z powstawania :))



To taka moja pierwsza praca w tym temacie :)) Szczerze juz mam pomysl na nowe ,inne :)) 

Fajnie jest sie odnajdywac w nowych technikach wykonania :))


Mam nadzieje ,ze u Was wszystko wporzadku ?! 

Mnie dzisiaj czeka za okolo pol godzinki wywiadowka przez telefon ,to bedzie ciekawe hihi :))

Ale dzieci poki co chodza do szkoly uff to akurat dobrze. 


Co do ostatniego posta o Listach :)) 

Wczoraj wyslalam cztery listy , mam nadzieje ze wszystkie dojada dobrze !! 

Przepraszam ,ze to tyle trwalo . 

Ale wiecie Niesamowicie duuuzo sprawilo mi przyjemnosci do Was pisac :)) 

Mam nadzieje ,ze nie zanudzilam Was w nich za bardzo :))


Moje Kochane uwazajcie na siebie w tym dziwnym czasie !!!

Duuzo Slonka Zycze !!! 

Sciskam Was Mocno !!! 

Agnieszka :)) 

20 komentarzy:

  1. Brawo na stojąco. Podziwiam, marzę, by umieć tak rysować. W życiu nie powiedziałabym, że to Twoja pierwsza taka praca, no w życiu. Ja bym powiedziała, że się tym zajmujesz zawodowo, albo od lat wielu. Boski słoń, taka inna taktyka rysowania, jest naprawdę oryginalnie i wręcz przepięknie. PODZIWIAM. <3 Pozdrawiam i życzę Ci, jak i Twym bliskim super zdrówka i dużo radochy. :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj Dziekuje Pieknie Kochana z calego serca !!! :))) Tak wiele Pieknych slow Dziekuje Kochana !!! :))))Ciesze sie ,ze ten moj slonik sie podoba :))) Sciskam Cie Mocno :)))

      Usuń
  2. Witaj😊 wlasnie przeczytałam list od Ciebie to takie miłe, nie pamiętam kto i kiedy ostatnio do mnie napisał. Ale wiecej napiszę w mailu, tylko wybacz nie nie wiem czy dzisiaj się wyrobie. Mam całą wannę jarmużu do przerobienia😂. Ale ja nie o tym, przyszłam by zobaczyć tego słonia. I jestem pod ogromnym wrażeniem! Jesteś niesamowicie utalentowana i bardzo Ci zazdroszczę tego talentu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej Dziekuje Pieknie Moja Kochana !!! :))) Co do listu ciesze sie ,ze dojechal :)))) Sciskam Cie Mocno Kochana !!! :)))

      Usuń
  3. No słoń jest MEGASTYCZNY po prostu :) Aguś, za co się nie złapiesz wychodzi wspaniale!!! zdrówka Ci Kochana zyczę, spokoju i duuużo radości z tworzenia :)
    ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Moje Sloneczko Pieknie z calego serca !!! :))) Tak jakos samo wychodzi :)) Ale i Ty masz wiele talentow ,ktore uwielbiam !!! :)))) Sciskam Cie Mocno Basiu !!! :))

      Usuń
  4. Dech mi zaparło, słów mi zabrakło i choć patrzę i widzę, to wierzyć mi się nie chce, że to jest narysowane ot tak ręcznie przez Ciebie. jest NIESAMOWITY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Pieknie Moja Kochana !!! :))) Szczerze bylam tak samo ,tak bardzo zaskoczona ,ze tak wyszlo haha :)) Dziekuje Kochana !!!! :))) Sciskam Cieplutko !!! :)))

      Usuń
  5. Wow, zbieram szczene z podłogi! Słoń jest niesamowity, jak prawdziwy.... masz talent Dziewczyno!!!! I dziekuje za list 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ciesze sie ,ze Ci sie podoba Slon :)) A jeszcze bardziej ,ze list dotarl do Ciebie :)) Sciskam Cie Kochana Mocno !!!! :)))

      Usuń
  6. Rewelacyjnie wyszedł Tobie ten słoń.Wygląda jak zdjęcie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kochana :))) Ciesze sie bardzo ,ze moze sie podobac ten moj slon :)) Sciskam Mocno :)))

      Usuń
  7. Brawo ! mega talent i pragnę zobaczyc więcej rysunków :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Moja Kochana !!! :))) Ciesze sie ,ze spodobal Ci sie Slon :)) Sciskam Cie Mocno !!! :)) Buziaki :))

      Usuń
  8. Wow naprawdę ogromny talent. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Pieknie Kochana !!! :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

      Usuń
  9. Jestem pod wielkim wrażeniem. Przepiękny słoń!!! Nie wiem, jak to ładniej opisać, ale po prostu jest fantastyczny.
    Gratuluję talentu. Mam nadzieję, że kiedyś wpadnę na Twoją wystawę :))
    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj jak milo mi sie teraz zrobilo :))) A wiesz ,ze przeszla mi mysl wlasnie o zwierzetach wiecej ich narysowac :))) Dziekuje Pieknie Moja Kochana !!! Z calego serca !!! :)))

      Usuń
  10. Łaaaał,nigdy nie wątpiłam w twoje talenty,ale tym słoniem sprawiłaś, że kapcie mi spadły i odleciały w jakąś kompletnie nieznaną galaktykę 🤩brawo,brawo,brawo,cudowny i dopracowany w każdym szczególiku, majstersztyk 👍 wszystkiego dobrego dla was😘

    OdpowiedzUsuń