OBSERWATORZY

niedziela, 7 czerwca 2020

Oczka !!! :)

Witajcie Kochane :))

I wyzwania u Krissa Wieliczko skonczyly sie !!! Jak na razie z oczkami tutaj :)) 

Chcialam jeden post ze wszystkimi oczkami ,w jednym miejscu . 

Oczka pokazuje od konca : 





Czuje ,ze bardzo duuzo sie nauczylam na tych lekcjach !!! :) 

I co mnie cieszy , mnie sama ,ze znowu poczulam jak to jest tworzyc od tak po prostu ,zapominajac o calym swiecie na okolo !!! 

Dziekuje Baardzo Kriss Wieliczko !!! 
Za to ,ze uwierzył we mnie i ze nauczyl mnie jak moge tworzyć ołówkiem !!! 
Baardzo i Wam Polecam Kochane lekcje ,kursy od Wieliczko !!! 
Skarbnica na prawde Baardzo dobrych lekcji tutaj !!! :)) 

Mysle ,ze jeszcze troszke porysuje :)) Mam nadzieje ,ze nie zamecze Was za bardzo z tymi oczkami :))

Obiecuje nauczyc sie nosek ,usta i reszte ,zeby nie bylo samych tylko oczek :)) 

Moje Kochane Pieknej Spokojnej Niedzieli Wam Zycze !!! 

Pozdrawiam Was Cieplutko !!! 
Agnieszka :)) 

10 komentarzy:

  1. Szczęka opada...Te pierwsze oczka wyglądają jak zdjęcie:-)
    Jeszcze raz powtórzę- Zdolniacha z Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana Pieknie :)) Cwicze dalej , nie zawsze wyjdzie jak bym chciala ,ale pocieszam sie tym ,ze brne dalej do przodu z lekcjami :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko Sciskam !!! :))

      Usuń
  2. Przecudne te oczy, masz talent , więc ćwicz, ćwicz bo efekty powalają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Ewus :))) Ciesze sie bardzo ,ze podobaja Ci sie te moje oczka :)) Sciskam Cie Mocno !! :))

      Usuń
  3. Przepiękne 😍brawo ty,za co się nie weźmiesz to sukces👍buziaki😘u mnie wszystko gra,tylko czasu brak i serce do bloga chyba straciłam🤔🤪😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj serca mi tu nie trac Kochana !!! :)))Czekam cierpliwie az wrocisz Slonko moje :)))) Dziekuje Kochana ucze sie ucze nadal hihi :))) Sciskam Cie Mocno !!! :)))

      Usuń
  4. Mistrzyni! Piękne te oczka. A to pierwsze - magia!
    Dopieszczaj swój talent, bo rysowanie wychodzi Ci pięknie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Moja Kochana :))) Jeszcze kilka obrazow do namalowania i wracam do olowka :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  5. No moja szczęka tez lezy na podłodze..już wiem kto mi bedzie robił szkic do haftów w z moich ukochanych grafik ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :)) Ojj Dziekuje Kochana Pieknie :))) Ja sie dopiero ucze :))) Sciskam :)))

      Usuń