OBSERWATORZY

sobota, 26 października 2019

Czas ... :(

Witajcie Kochane ! 

Przez cale zycie jestesmy uczeni jak zyc , szanowac innych . Jak dbac o Rodzine ,byc Rodzina !!!
Uczymy sie Kochac ,Poswiecen  , Bliskosci !!!

hmm ale nikt nie uczy nas jak mamy sie pogodzic ze strata :(((

A zwlaszcza ze strata Mamy,ktora byla z nami od naszego pierwszego bicia serca ,oddechu :(((


To dzieki mojej mamie jestem jaka jestem ! 

To ona nauczyla mnie jak zyc , jak przetrwac , jak sie nie poddawac !!!
Ze Rodzina jest Najwazniejsza !!! 

Pamietam jak nie raz mi mowila ,ze sie ciesze ciagle , ze powazna nie potrafie byc.
Az w koncu sama sie usmiechala ,no bo jak inaczej !!!

Ale i tez mowila ,ze buzia mi sie nie zamyka , a teraz ...

A teraz brakuje mi slow , nie potrafie zebrac mysli :(

Czuje sie jak bym stracila czesc samej siebie ,a to powoduje jak by mi powietrza brakowalo do normalnego funkcjonowania :((

Jeszcze  troszke i miną dwa miesiace jak moja mama zmarla :((
A ja nadal nie moge w to wszystko uwierzyć :((

Tak chorowala ,ale to i tak nie byl jeszcze czas dla niej :((

A tak sie cieszyla ,ze razem spedzimy swieta w tym roku :((

Bywaja dni ,ze jest jakos odrobinke lepiej ,ale i sa nadal dni ,ze łzy same leca od tak :((

I jeszcze do tego tee wszystkie km przez ktore nie moge od tak isc na cmentarz ,aby sie wygadac za wszystkie czasy i aby sie wyplakac :(

Wczoraj moja siostra dostala prezent od kolezanki z Polski ,ktora nam pomaga tam przy grobie mamy !

Dostala filmik ,ktory i mi poslala

Wieczorowa pora znajoma pojechala z coreczkami na cmentarz zapalila wszystkie znicze u mojej mamy , puscila do tego piosenke : Adama Stachowiaka - Mamo


Zrobila to wlasnie po to ,aby moc byc tam przy niej przy mojej mamie ,choc tak daleko Jestesmy :((

I znowu sie rozpadlam na tysiace kawalkow z bolu ,z tesknoty :((((
Prezent Cudowny za ktory i ja Dziekuje z calego serca !!!
Ale ech to tak baardzo boli nadal :((

Blog jest czescia mnie ,to z Wami sie dziele moim zyciem , tym co robie i co przezywam i tak dlatego tez dzisiejszy post :((


Wroce do Was Kochane ,ale potrzebuje czasu :(

Sciskam Was Mocno  !

Agnieszka 















10 komentarzy:

  1. Kochana daj Sobie czasu.....ból minie, ale tęsknota, brak rozmowy, przytulenia pozostaną i to one będą Ciebie podtrzymywać...w życiu, wspomnienia Przytulam mocno Dusia [ ja już bólu nie czuję-mam tylko żal....]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,nie znam słów które mogłyby ukoić twój ból...takie słowa chyba nie istnieją...ale wiem,że jesteś silna.Jest mi strasznie przykro i przytulam cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie Ci współczuję...Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi przykro, ale uwierz mi, rozzumiem, jak się czujesz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana moja, jest mi bardzo przykro. Nie ma słów, które mogłyby w takiej sytuacji dać pocieszenie.
    Łzy często dają ukojenie, więc nie bój się płakać.
    Przytulam Cię najmocniej, jak potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę o Tobie Aguś od tamtego dnia... przytulam Cię bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję Ci... Rób to co pomaga Ci w żałobie. Co wspiera, przytula i oswaja... sama znajdziesz to COŚ... :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Serce mi się ściska, czytając Twoje słowa. Wspaniały gest znajomej. Ja nie znam tego bólu, ale na samą myśl mi słabo. Czytam i czuję ból i chcę coś napisać i chcę okazać wsparcie, a nie potrafię, nie tak jakbym chciała, byś poczuła. Naprawdę sercem jestem z Tobą. Z daleka, bo z daleka, duchowo, bo duchowo, ale sercem jestem obok i tulę bardzo mocno. <3

    OdpowiedzUsuń