OBSERWATORZY

piątek, 5 lipca 2019

Weekend !!! :)

Witajcie Kochane :)) 

Wiem wiem obiecalam byc , odzywac sie ,ale ciezko mi :((  
Cwicze i cwicze i walcze o siebie !!! Pierwsze 10 kg mniej , jeszcze z 15 i bedzie super :)

Cwiczenia powiem szczerze  Kocham ,ale i zabieraja mi cala energie ,ktora moglabym poswiecic na cos innego,dlatego mniej mnie przy robotkach :( 

Jednak wyjazd na urlop tuz tuz i cosik zaczelam robic 
i tak przy weekendzie ,slonko zapewne tez zawinilo i figle migle mi w glowie :P :))
Wyszlam tylko na chwilke z pokoju ,a po powrocie takie cuś zastalam hahahah :P :))  

Moje Kochane Pieknego Slonecznego Weekendu Wam Zycze !!! :))




Sciskam Was Mooocno Kochane do spisania :)))  


11 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za tą walkę! Dasz radę.
    Najważniejsze to nie poddawać się i być konsekwentnym :)
    Udanego weekendu!
    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kciuki sie baardzo przydadza !!! :)) Staram sie nie poddawac ,choc moje cialo wymieka czasem, ale i tabletki na tarczyce tez pomagaja ,to tez motywoje ,zeby walczyc dalej :)) Dziekuje Kochana Pieknie za kciuki i za to ,ze Jestes !!! :))) Buuuziaki :))

      Usuń
  2. Oj podziwiam za samozaparcie i konsekwencję, ja też próbuję się do ćwiczeń zmotywować albo do biegania i ....jakoś mało przekonywująca jestem;)
    Miłego weekendu, pozdrawiam serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kochana !!! :)) Poczatki sa zawsze baaardzo trudne ,ale pozniej jest na prawde coraz to latwiej :))) Na poczatku cwiczylam sama ,teraz dodatkowo na kijki kolezanka sie przylaczyla to tez czasem pomaga jak mi sie nie chce ,to ona mnie wola :)) Pozdrawiam Cie Ewus Cieplutko :))

      Usuń
  3. Trzymam kciuki i życzę kolejnych straconych kilogramów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Mam nadzieje ,ze dobrne do tego co sobie zaplanowalam :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

      Usuń
  4. Trzymam kciuki ja też zrzucam nadmiar kg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiec i ja trzymam za Ciebie Claudio kciuki !!! :))) Damy rade !!! :)))

      Usuń
  5. powodzenia i wytrwałości Aguś!
    ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń