OBSERWATORZY

piątek, 15 lutego 2019

Jajka Filetowe :) i Serce !!! :)

Witajcie Moje Kochane :)) 

Tak sobie mysle ,ze ja to jak taki Osioł uparta przykleilam sie do szydelka :P :))) 

Ostatnie dwa miesiace ciagle bylam chora i jakos tak , najszybciej i najlatwiej siegnac po szydelko czy druty . 

A ze szydelko szydelkiem maskotki jakos tam opanowalam i  inne drobiazgi ,to postanowilam sie nauczyc cos nowego tzn Filet !!!! :) 

Teraz jest na Fb szal w grupach serduszek i jajek i roznosci filetowych :) 
Zaczelam nauke od serca :) Ale o nim za chwilke :) 

Jajka filetowe z zajaczkiem ,zakochalam sie w nich :) 
Ale nie bylabym soba ,gdybym czegos nie zrobila po swojemu :))
I tak powstalo biale cale i bialo zielone :) 

Wyzwaniem sa dwa kolorki ,ale osiagalne i do zrobienia :)
Zobaczcie jak wyszlo :) 


Wrobilam zielonego zajaczka :) 
I jeszcze kilka ujec podczas robienia :)





Aaa i pokaze Wam tyl zielonego , szczerze nawet zadowolona jestem , ze nie wyglada najgorzej :)


:))


Tak wyszlo jak widac :) Jestem mile zaskoczona i szczerze podoba mi sie :)) No i wkoncu cos dla siebie zrobilam do domu :)) 

No i jeszcze Serce :)



Serce bylo moja nauka :)) Ale i prezentem na urodziny dla kogos bliskiego :) 

I juz na koniec pochwale sie jaka rozyczke od corci dostalam na walentynki :) 


:)) 

Mam nadzieje ,ze Milo spedzilyscie Walentynki :))
Swieto jak kazde inne,ale od tak Milo jest Poswietowac :))) 

Mam jeszcze w planie jedna robotke :))) 
Milego Popoludnia Kochane Zycze !!! 

Pozdrawiam Was Cieplutko :))) 


24 komentarze:

  1. Cudowne wszystkie te twoje prace. Super tak popróbować czegoś nowego. Wiem przecież co mówię, bo sama tak mam😁 ale twoje serducho wyszło po prostu zachęcająco. Już je kocham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Ojj tak fajnie jest probowac innych technik ,przynajmniej nuda nie grozi hihi :))) Dziekuje Agus :))) Sciskam Cie Mocno :)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Pozdrawiam Cie Cieplutko Manitko :)))

      Usuń
  3. Lekcja odrobiona po mistrzowsku - filety na szóstkę!
    Ściskam mocno i przesyłam słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Cos nowego i szczerze nawet fajnie sie robi :)) Bedzie jeszcze kilka prac ,ale nie za duzo i moze wkoncu uda mi sie do maszyny usiasc :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

      Usuń
  4. śliczności dziargasz kochana :*
    ksiązka też mi się spodobała :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ciesze sie ,ze i Tobie ksiazka sie spodobala :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

      Usuń
  5. Zające jak malowane :)) Piękne serce. I jak na naukę, to wyszło perfekcyjnie!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Fajnie jest sie nauczyc cos nowego :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

      Usuń
  6. Napisałaś: "Byłam chora", czyli że już wszystko w porządku i chorowanie należy do przeszłości. Bogu dzięki :-)
    Bardzo podoba mi się Twoje serducho z ptaszyną :-)
    Pozdrawiam cieplutko. I nie choruj więcej, Agnieszko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bylam ,ale na szczescie w koncu puscilo i staram sie ,aby nie wrocilo !!! :))) Dziekuje Pieknie Kochana :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko !!! :))

      Usuń
  7. Bardzo ładnie Ci to wyszło. Podziwiam talent. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :))) To na prawde nie jest trudne :))) Pozdrawiam Cieplutko :)))

      Usuń
  8. Piękne :) a mi jakoś brak odwagi aby spróbować tegoż fileta. Dopiero zaczęłam przygodę z szydełkiem. Bardzo podobają mi się serduszka i tak zwlekam z dnia na dzień aby się ich nauczyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie boj sie :))) To nie jest trudne :)) Na youtube sa filmiki z filetem ,zobacz , podpatrz nauczysz sie szybko :)) Trzymam kciuki !! Pozdrawiam Cieplutko :)))

      Usuń
  9. Aguś podziwiam! Piękne ozdobny Ci wyszły, ja jakoś dalej nie umiem się przekonać do fileta , ale może pora to zmienić ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filet Kochana jest bardzo prosty ,zwlaszcza taki jedno kolorowy :)) Moze jak znajdziesz cos co bardzo Ci sie spodoba to sie przekonasz :))) Buuuziaki :)

      Usuń
  10. A gdzie Ty się podziałaś? Kwiecień już kochana :)) Przybywaj :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi Milo ,ze o mnie pamietasz !!! :))) Postaram sie cos napisac , malo ostatnio robie , inne sprawy zawladnely dniami. Ale praca na juz czeka ,wiec na dniach bede robic ,to napisze :))) Sciskam Cie Mocno Kochana !!! Buziaki :))

      Usuń
  11. Śliczne te jajeczka i serduszko.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń