OBSERWATORZY

niedziela, 23 września 2018

Lisek :) I wyniki szybkiego Candy :)

Witajcie Moje Kochane :)

Lato niestety nas opuszcza i ostro startuje juz Jesien :) 
Aby przejsc przez nia bez chorob : ubralam Liska w cieplusienki sweterek i dostal szalik z czapka :) 
Teraz mu zadne chlody niegrozne :)) 

Wloczka kompleciku tzn: czapki ,szalika idealna Jesienna :)) 

A wiec przedstawiam Wam mojego Liska :)


Coraz bardziej podoba mi sie wyszywanie buzieniek :))) i te piegi szczerze sama jestem w nich zakochana :))) 
Przy sweterku ojj nadziubalam sie sporo :)
Ta mietowa wloczka to powinna sie nazywac : traf jak potrafisz :P 
Dodalam biala bawelne ,poniewaz przy samej mietowej to bym sie na calego pogubila:)) 




Lisek nogi ma jak modelka hahha :)) 
W torbie ma ksiazke ( taka gumke do mazania ) :) 

Korzystalam z tego schematu tutaj  :))  
Moze komus link sie przyda to prosze :) 

I tyle dzisiaj o lisku :)
A Wam jak sie podoba  Lisek ? :) 
Mi bardzo i mam nadzieje ,ze beda nastepne :))  


I juz na sam koniec :)

Wyniki mojego malego ,szybkiego Candy :)
Jeszcze raz Baardzo Dziekuje za zyczenia wszystkie :))
Trzymam Moooocno Kciuki ,aby sie wszystkie spelnily :) 

Komentarz napisalo 14 osobek :)
Poprosilam syna ,aby wybral liczbe od 1 do 14 :) 

Wybral 10 i padlo na : Monike z bloga Kijankowo - szydelkowy swiat !!! :) 

Baardzo mi Milo :)))  
Monis prosze podeslij Twoj adres do mnie na poczte tutaj : agaaaa1981@interia.pl
:)) 

To juz 6 lat jak jestem z Wami !!! :)  
Baardzo Wszystkim Dziekuje ,ze ze mna Jestescie ,ze jeszcze macie ochote do mnie zagladac ,ze zostawiacie czasem pare milych slow dla mnie :))
Kazdy komentarz jest dla mnie bardzo wazny i dzieki nim wiem ,ze chciecie bym nadal cos Wam pokazywala :))

Dziekuje Pieknie Kochane  !!! :))) 

No i juz na dzisiaj to wszystko :)) 

Kochani Milego Nowego Tygodnia Wam Zycze !!! :))
I trzymam kciuki ,abysmy wszyscy mieli Cuuudowna Polska Sloneczna Jesien !!!! :)) 

Pozdrawiam Was Cieplutko :)
Agnieszka :))  




20 komentarzy:

  1. gratulacje:)
    chodzi lisek koło drogi szkoda ,że nie mojej:)piękności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

      Usuń
  2. Śliczny lisek, pięknie przyodziany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Staralam sie :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

      Usuń
  3. Przeuroczy lisek! :D Ja mam ogromny problem z wyszywaniem pyszczków zabawkom nigdy mi nie wychodzi. Masz jakieś sprytne sposoby? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Hmm sposoby , w schematach zawsze pisza ,zeby oczka wyszywac po skonczeniu glowy. Ja to robie zawsze jak jeszcze nie ma wkladu w srodku. Trzeba pamietac jaka wielkosc glowki , wtedy wiadomo jakiej wloczki ,czy z kordonka czy nitki uzyc :)) Czym mniejsza glowka ,tym ciensza nitka :) Zrob sobie jakas glowke i pocwicz :)) Na pewno Ci sie uda i beda Piekne oczka takie jak chcesz :))) Mam nadzieje ,ze choc troszke pomoglam :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

      Usuń
  4. Jaki słodziak! Tobie też życzę dobrego czasu tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Pomalu sie rozkrecam , no i z mala zaczelysmy roznosci razem robic znowu :) Robi sie chlodniej ,to mozna cos w domu porobic :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)) Buziaki :))

      Usuń
  5. Lisek przesłodki :) Aż by się chciało go przytulić.
    Niezmiernie mi miło, że zostałam wylosowana. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Gratulacje Kochana :))) Dziekuje Slicznie :))) Buuziaki :)))

      Usuń
  6. Lisek WOW, wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Pieknie :))) Ciesze sie ,ze sie podoba :))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  7. Piękny! I widzę, że coś przeoczyłam - ostatnio mam zaległości blogowe...
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ojj Olu takie szybkie candy urodzinowe na powrot do bloga zrobilam ,alee jeszcze na pewno bedzie jakas zabawa :)) Ciesze sie ,ze Jestes :)) Sciskam Cie rowniez Mooocno !!! :)))

      Usuń
  8. Świetny lisek a może lisiczka skoro ma nogi jak modelka :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi niee no Lisek :))) Juz kolezanki na fb sie smialy ,ze ma torebke jak Teletubisie hahahah :P Chyba zrobie mu plecak hahah :))) Aaaa i zrobie mu Lisiczke :)))) haha :)) Dziekuje Pieknie Kochana :))) Pozdrawiam Cieplutko :)))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Edytko :))) Dziekuje ,ze Jestes :))Sciskam Cie Mooocno !!! :)))

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) Ciesze sie ,ze Lisek sie podoba :)) Pozdrawiam Cieplutko :)))

      Usuń