OBSERWATORZY

sobota, 17 marca 2018

Wedrujaca Ksiazka od Eli :) Komplecik Emilie :)

Witam Was Cieplutko :)

Zglosilam sie niedawno do zabawy u Eli tutaj :) 
Wedrujaca Ksiazka :)


Niesamowita ksiazka !!!
Pelna uczuc ,przemyslen po stracie . 
Po stracie dziecka , odejscie meza. Ale i pokazuje jak mozna wszystko odbudowac , jak mozna zaczac od Nowa. choc to nie jest latwe. 

Jest przedstawiona Przyjazn miedzy trzema kobietami . 
Kazda ma jakas swoja tajemnice co sprawia im bol. 
Ale dzieki wlasnie tej Przyjazni miedzy tymi Kobietami ,wszystko zaczyna sie ukladac !!! :)

Baardzo Polecam ta ksiazke !!! 
Szczerze sama sobie kupie ja ,abym mogla jeszcze kiedys ja przeczytac :)) 

Dziekuje Elu Bardzo :))) 

Chcialabym Wam dzisiaj rowniez pokazac Portret jaki Ela narysowala :))
Moj portret :) 
Niesamowicie Zdolna Dziewczyna :)) 


Dziekuje Pieknie Kochana :)) 
I jeszcze raz Przepraszam z caalego serca za to ,ze tak pozno go pokazuje :(( 
Dziekuje Elu !!! :) 

I juz na koniec pochwale sie Wam Komplecikiem od Emilie :) 
Wkoooncu nauczylam sie szyc czapke :) 
Materialy dla dzieci kupilam juz z mysla o jesieni haha troszke sie przedluzylo ,alee i wkoncu sie udalo :)) I wyszlo tak :)


:)) 
Czapka i komin :) 
Czapka jest dwustronna :)  
Korzystalam z tego tutka Jak uszyc czapke tutaj!!! Bardzo Polecam :)) 
Tutek na komin filmik tutaj !!! :)  Rowniez Super wszystko wytlumaczone i Prosto :))  

Dla Tobiego rowniez powstal komplecik ,ale musze mu zrobic zdjecie :)

Zycze Wam Kochane Pieknej Niedzieli ii Pieknego Nowego Tygodnia !!! 
Pozdrawiam Was Cieplutko !!! :) 
Agnieszka 





20 komentarzy:

  1. Czapka i komin super i bardzo twarzowe :) Portret rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Ewus :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  2. Świetny komplecik. A u mnie maszyna od jakiegoś czasu tylko się kurzy...
    Zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki. Muszę poszukać w księgarni.
    Piękny portret. Ela ma talent!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)) Trzymam kciuki ,zeby maszyna wrocila do lask :))) Ksiazka jest na prawde Niesamowita :)) Mam nadzieje ,ze i Tobie tak bardzo sie spodoba jak mi :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)) Buziaki :))

      Usuń
  3. Komplet mega :) dla mnie szycie to czarna magia, którą mam nadzieję, że uda mi się zgłebić pewnego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty Jestes taaak Zdolna ,ze i z maszyna sobie poradzisz :))) To na prawde nie jest tak trudne jak by sie wydawalo :)) Dziekuje Slicznie Kochana :)) Buuuziaki :)

      Usuń
  4. ja też czekam na tą ksiażkę jestem bardzo ciekawa , komplecik super uszyłaś , a portret cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana Pieknie :)))) Trzymam kciuki ,aby i Tobie ksiazka sie spodobala :))) Buziaki :))

      Usuń
  5. Cieszę się, że się książka spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj Baaardzo sie spodobala ksiazka Elu :))) Bardzo sie ciesze ,ze mialam okazje ja przeczytac :))) Dziekuje :)))

      Usuń
  6. Wspaniały portret, a komplecik śliczny, ach te jednorożce Ala też uwielbia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana Pieknie :)) Ojj tak jednorozce ,koniki Emilie uwielbia bardziej niz lalki :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Diano :)) Buziaki :)

      Usuń
  7. Miałaś rację, że książka jest rewelacyjna! Czyta się ją jednym tchem - przeczytałam ją w 3 dni podczas poobiedniej drzemki wnuków. Mimo, że zasadniczo nie lubię książek tzw.obyczajowych to ta bardzo mi się podobała.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana troszke pozno ,noo ale tak wyszlo :)) Ksiazka oj tak Nieesamowita jest i na pewno ja sobie kupie do mojej kolekcji :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  8. Kochana! Zdrowych, spokojnych i ciepłych Świąt Wam życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Same śliczności. Zdrowych rodzinnych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie Ty się Kochana podziewasz? Co jakiś czas tu zaglądam, a nowych postów brak...
    Mam nadzieję, że wszystko OK.
    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straasznie cos zniknelam ,alee rano wstawie posta nowego Obiecuje !!!:))) Dziekuje ,ze o mnie pamietasz !!! :))) Sciskam Mooocno !!!

      Usuń