OBSERWATORZY

piątek, 13 października 2017

Poszewka szydelkowa :) Dwa w jednym :) Urodziny bloga juz Piate :)

Witajcie Moje Drogie :) 


Pamietam jak to sie stalo, ze zalozylam bloga . Pamietam moja wielka narzute jaka uszylam dla synka na urodziny :) Od niej prawie ,ze zaczelam swoja przygode szyciowa. 
Az dziwne bo zaczelam szycie od duzych rzeczy ,a w gruncie wole szyc mniejsze prace :) 
Z szydelkiem, drutami znam sie od zawsze :) 
No i tak moje malowanie :) 
Uwielbiam malowac od zawsze :) I zaluje ,ze wiekszego talentu nie mam ,by cos swojego malowac. 
Jednak lubie widziec co maluje , i ta zabawa w dobieranie kolorkow ,by byly idealne jak w oryginale :) Uwielbiam :) 

Ostatnio bardzo szydelko mnie wciagnelo ,nawet skusilam sie na poszewke dla malej :) 
Kuszacy tutek na youtube znalazlam tutaj link dla zainteresowanych :) 
Z jednej strony kwiatuszki powstaly :) 

Kwadraciki z kwiatuszkami na prawde milo sie robilo :) I dosc szybko :)
A wyszly tak :) : 


I juz zszyty przod :) 


Moje pierwsze szycie :)) Zapewne daleko do perfekcji ,ale mi sie podoba jak na pierwszy raz :)) 
Tył natomiast chcialam by byl inny ,ze jak kwiatuszki sie znudza ,to bedzie mozna odwrocic na cos spokojniejszego :) 
I wyszlo tak :)



To jest poszewka dla mojej malej ,a ze ona uwielbia roz to kokardka musiala byc w tym kolorku  :)  
I rzeczywiscie z niej najbardziej Emilie zadowolona jest :)) 
Baardzo spodobal mi sie wzorek o nazwie Wafel .Cuuuudo :)) 
Prosty i do tego efektowny Baardzo polubilam ten wzorek :)) 
Link do filmiku jak wafel sie robi tutaj :)   

Jak Wam sie podoba takie rozwiazanie ? :)  Z jednej strony cukierkowo :) Z drugiej spokojniej :) 

To tyle na temat poszewki :)

Wracajac do urodzin bloga . Urodziny sa jutro tzn.14.10.Ale gosc przyjedzie na caly weekend ,to dzisiaj na spokojnie pisze :)

Tym razem bedzie tak ,ze kto chcialby dostac ode mnie jakis upominek , to wystarczy pod tym postem wyrazic swoja chec :)) 

W zeszlym roku byly listy , to byl nieeesamowity czas :)) Aleez sie cieszylam z kazdego slowa jakie dostalam od Was wlasnie !!! :) 
Niestety przyznaje sie bez bicia ,ze jeszcze dwa listy nie dotarly spowrotem za co baardzo mi wstyd i przykro :(( 
Listy zostaly napisane ,ale jak to sie stalo ,ze nie wyslalam ech no dowalilam :(( 

Dalam plame ,ale nie zapomnialam i wynagrodze dziewczynom to !!! 

Znowu nadszedl czas moich robotek ,teraz dopiero czuje ,ze juz czas letni sie skonczyl i ze mam wkoooncu czas na nowe robotki z czego baardzo sie ciesze !! 
Wkooncu jest tak jak Uwielbiam :)
Pomyslow pelno i roznosci sie tworza :) 

Piec lat zlecialo nawet nie wiem kiedy . 
Poznalam dzieki mojemu blogu ,a i ostatnio fb wieeele Przeezdolnych Cudownych Kobietek !!! 
Z tego Najbardziej sie ciesze ,ze mialam taka szanse Was poznac !!! 
Ze Jestescie ze mna , mimo ,ze ja mam chwile ,ze czasem znikam. 

To wlasnie Wy mnie motywujecie do dalszej pracy !!! 
Dzieki Wam nadal tu Jestem !!! 
Takie proste zdanie ,ale jak wiele dla mnie znaczy !!! 
Dziekuje Pieknie z calego serca !!! 

A wiec Moje Drogie Zapraszam :) 
Chcialybyscie cos ode mnie dostac,niespodzianke  ?? :) 
To bedzie dla mnie przyjemnosc cos wlasnie dla Was wyczarowac !!! :)) 
Zapraszam !!! :)

Pozdrawiam Was Cieplutko :) Agnieszka :) 

Ps. aaa ten post bedzie wazny dwa tygodnie tzn : od 13.10 doooo 27.10. Nastepnie wylosuje z osobek chetnych do otrzymania prezenciku ode mnie Jedna osobe !!!   

Sciskam cieplo !!! 





45 komentarzy:

  1. noi i ja pierwsza??? Super! Aguś wszystkiego naj!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Basiu :)) I tak Ty pierwsza hihi :)) Mam rozumiec ,ze chcesz sie przylaczyc do zabawy tak ?? :))))

      Usuń
  2. Hej! To juz 5 lat? W sumie tworzymy podobnie: szycie ( w tym jesteś lepsza) szydełko i druty i malowanie :)
    Podania cudowna jest.
    Gratuluje Ci rocznicy!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Ja tak szczerze to nie wiem kiedy ten czas zlecial . Niesamowite ,ze to juz 5 lat :) Ciesze sie ,ze Jestes :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  3. Śliczne podusie wyszły. Gratuluję 5 lat to na prawdę już dużooo. Ja chcę ja chcę :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) Ciesze sie Baaardzo ,ze chcesz :)) A ja juz pomalu zaczynam szykowac niespodzianke :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  4. Szydełkowa poducha jest rewelacyjna!!!
    Gratuluję urodzin bloga, życzę jeszcze wielu lat twórczego blogowania i oczywiście z chęcią przygarnę upominek od Ciebie ( o ile szczęście dopisze:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) I Szczescia zycze !!! :)))

      Usuń
  5. Poszewki są nieziemskie. Jedne z piękniejszych, jakie widziałam!!!!! <3

    Gratuluję tylu lat na blogu. Jestem u Ciebie od niedawna, ale zgłaszam chęć do otrzymania prezenciku. Życzę Ci wielu jeszcze lat w świecie blogowania, wielu lat pełnych spełnienia. Bardzo serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Agnieszko :))) Milo mi ,ze Jestes :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  6. Kochana serdecznie Ci gratuluję urodzin bloga!!!! Wszystkiego Naj Naj NAj!!!A szydełkowe prace piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kochana :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  7. Poducha wygląda super! Uwielbiam babcine kwadraty a Twoje są przepiękne. Te kwiatki jako dodatek idealnie się wpisały w kompozycję.
    Wszystkiego najlepszego w blogowym świecie! Czas płynie nieubłaganie- 5 lat, to już piękne rocznica. Bardzo się cieszę, że od dłuższego czasu mogę podziwiać Twoją twórczość i mam nadzieję na więcej. Co do niespodzianki, jeżeli na mnie padnie szczęśliwy los, to z przyjemnością ją przyjmę. Jeszcze raz- wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Manitko :))) Ja sie ciesze ,ze Jestes ,ze mimo wielu obowiazkow u Ciebie nie zniknelas ,to mnie najbardziej cieszy !!! Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  8. Gratuluję piątych urodzi i życzę aby było ich jak najwięcej.
    Rozwiązanie z poduchą jest rewelacyjne :)
    Z chęcią zgłaszam się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Monis :))) No to rozwiazanie bardzo mi sie podoba :)) Bedzie mozna sobie podusie odwracac w zaleznosci od nastroju :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  9. Gratulacje Aguś! :) okrągła rocznica :)
    Twórz kobieto! Bo robisz rzeczy jedyne w swoim rodzaju :)
    A poszewka CUDNA! lubię te babcine kwadraty...a w Twoim wykonaniu wyglądają naprawdę uroczo :)
    Oczywiście z miłą chęcią przyłączam się do Twojej zabawy :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ciesze sie Baardzo ,ze te moje robotki Tobie i innym sie podobaja :)) To mnie motywuje do dalszej pracy ,by cos nowego robic :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :))

      Usuń
  10. Tył mnie urzekł... totalnie! Uwielbiam takie słodkie, pastelowe klimaty! Cudoooo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kochana :)) Dobrze wiedziec co lubisz :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  11. Aguś popatrz jak czas leci;) wspaniałe prace tworzysz;) i smakowite;)uwielbiam tu zaglądać, powinnaś dostać order jako jedyna potrafisz zawsze coś skrobnąć pod postem, nikogo nie omijasz;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Pieknie Kochana :)) Noo jak ja moglabym niee zagladnac do Ciebie ,noo jak ???!! :))) Juz pare lat sie znamy Aniu :)) Trzeba pielegnowac znajomosc :)) Pozdrawiam Was Cieplutko :))) Buuuziaki :))

      Usuń
  12. Gratulacje :) Czas szybko leci. Jak zakładałaś bloga to pewnie się nie spodziewałaś, że tak to wciągnie. Biorę udział w zabawie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Ojj niespodziewalam sie ,ze tak wciagnie i niespodziewalam sie ,ze to miejsce tak wazne stanie sie dla mnie !!! :) Ciesze sie ,ze Jestes :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  13. Gratulacje!!! Uwielbiam patrzeć co nowego stworzyłaś. Ale nadal uważam, że to niesprawiedliwe mieć tyle talentów na raz :-P
    Oczywiście zapisuję się na zabawę! Nie mogę przegapić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :)))) Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Ja uwazam ,ze Ty tez masz wiele Pieknych talentow :))) Juz ja swoje wiem :))) Buuuuziaki :))

      Usuń
  14. Przede wszystkim gratulacje z okazji takiej pięknej rocznicy :) i jeszcze wielu kolejnych lat blogowania :) i spełnienia marzeń robótkowych :)
    A prace piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Trzymam kciuki ,aby wszystkie zyczenia sie spelnily :)))) Dziekuje :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  15. Poducha rewelacja , tył genialny! Bardzo mi się podoba , choć przód równie piękny , świetne kolorki dobrałaś ,super efekt :)

    Gratuluję rocznicy bloga :)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kochana :)) No ja przyznam sie szczerze ,ze uwielbiam rozwiazania praktyczne i tak wlasnie tez wyszlo z ta poszewka :))) A kolorki ,wloczki w szafie lezaly ,miejsce zajmowaly ,trzeba bylo cos z nich wkoncu zrobic :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  16. Wpadłam na chwilkę a tu urodziny nie byle jakie 5 :)
    Brawo tyle dziergasz wspaniałych rzeczy zostaje a w kolejce sie ustawię tosz ja niespodzianki lubię gratuluję i życzę jeszcze kolejnych 5-10-15 latek w blogosferze:)
    zparaszm do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) Baardzo mi milo ,ze wpadlas i ze zostalas na dluzej :)) Mam nadzieje ,ze spodoba Ci sie u mnie :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

      Usuń
  17. Najlepsze życzenia z okazji jubileuszu : ))) Podulka jest prze,prze,przeeeeeeeeeepiękna : ))) Brawo zdolna bestio : ))). Ja też staję w tym ogonku dopisz mnie do listy : ))). Buziaki : )***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Czeeekaj nieech no ja tylko wprawy dostane z tym szydelkiem ,ze szybciej bede umiala dziubac ,to i Tobie taka zrobie hihi :))) Buuuuuziaki :))

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję!! Kolejnego inspirującego roku życzę. Niech nie zabraknie Ci nigdy weny i chęci do tworzenia nowych rzeczy!
    Oczywiście na niespodziankę zapisuję się z przyjemnością.
    Poszewka cudna. Ta strona z kokardą zdecydowanie w mojej kolorystyce :))
    Buziaki Kochana. I jeszcze raz - STO LAT!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ciesze sie ,ze Jestes :))) Postaram sie nadal tworzyc , mooze sie uda :)) Choc juz roznie bywalo :)) Buuuuziaki :)))

      Usuń
  20. Wow 5 lat prowadzenia bloga, 5 lat ciekawych postów, 5 lat wspomnień i wielu emocji z nimi związanych:) oby mi wystarczyło takiego samozaparcia:)
    Życzę by wena nie opuściła i trwała w najlepsze:)
    PS. Poduszka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)))) Naa pewno i Ty dasz rade :))) Ja nawet nie wiem kieedy te wszystkie lata minely . Czas niesamowicie ucieka ,a ja nadal uwielbiam tu byc i Tobie tego Zycze !!!! :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  21. Poduszeczka jest prześliczna i taka do przytulania:-)
    Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę wszystkiego dobrego na następne blogowe lata! I chętnie się u Ciebie zabawię:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Ciesze sie ,ze Jestes :))) Buuuziaki :)))

      Usuń
  22. podusie śliczne :) gratuluje kolejnych urodzin :) chętnie coś od Ciebie bym dostała , a jak :D

    OdpowiedzUsuń