OBSERWATORZY

wtorek, 22 sierpnia 2017

Wspomnienie z wakacji :) Co mi sie nie oplaca szyc !!! Co bedzie w Aldiku za tydzien :) Zapraszam :)

Witajcie Moje Drogie :)) 

Wakacje sie koncza i najwyzszy czas zaczac cos robic :) 
Juz jakis rok temu maz kupil 7 koszulek bialych ,dajac mi je powiedzial :
: Teeeraz masz na czym malowac :P  

I tak dzisiaj chcac wyciagnac maszyne do szycia ,natrafilam na koszulki :)
Skonczylo sie na malowaniu :)

Grafiki juz daaawno widzialam gdzies w necie.
A wyyyszlo tak :) :


Takie to Wspomnienie Wakacyjne suuuuszy sie na razie :))) 
Emilie stwierdzila ,ze bedzie miala do szkoly koszulke :)) 



:))) Jezeli ktos jeszcze chcialby zobaczyc Post o naszym krotkim wypadzie do Paryza i nie tylko :) 
:)))

----------------------

Obiecalam kiedys Wam ,ze czasem napisze co Polecam z Niemieckich produktow . 
Dzisiaj bedzie o rzeczach troszke :)

W tytule jest o tym : Co nie oplaca mi sie szyc .
Uwieeelbiam szyc maskotki , poszewki :) 
A co mi sie nie oplaca do takich naleza wlasnie : Fartuszki do kuchni. 
Oczywiscie ,ze moglabym sprobowac go uszyc :)) 
Ale przychodza takie dni ,ze u nas w Aldiku sa w asortymencie. 

Nie maja falbanek ,ale za to sa z Przesliczne grafiki na nich :) dodatkowo wykonane z Solidnego materialu :) 
Na sam material wydalabym duuuuzo pieniedzy ,aa  gdzie szycie .  

Pragne Wam pokazac co bedzie u nas w przyszlym tygodniu :) 


(4,99) 5 euro za fartuszek , to tak mniej wiecej 20 zl czy to duuuzo ???  

Rekawice do kompletu z podkladkami po 3,99 euro. 
To jakies hmm 16 zl. 

I podkreslam ,ze materialy od kilku lat z jakich byly szyte sa te fartuszki sa na prawde Suuper :) 
Juz nawet myslalam o kupieniu fartuszka na przerobienie go na cos innego hahah :) 

Te teraz materialy baardzo mi wpadly w oczko :))) 

Oprocz fartuszkow co mnie zaciekawilo jeszcze :





Dla kazdego cos mysle fajnego :)) 

Moje skromne zdanie : 

Nie rozumiem dlaczego w Polsce widze same Lidle ?! 
Ja ogolnie z rzeczy w Lidlu wogole nie jestem zadowolona. Kiedys chcialam sobie kupic sukienke , w sklepie jak ja zobaczylam : wygladala jak po przejsciach zanim sie ja kupilo, uzytkowalo. 

Z Aldika rzeczy sa na prawde dobrej jakosci !!! 
Rzeczy i nie tylko :) 

Dopiero pare miesiecy temu maz mnie uswiadomil ,ze maszyna ,ktora kupilam w Penny Markcie. 
Producentem tej maszyny jest Medion !!! 
A Medion wlasnie w Aldiku jest :) 

Mamy w domu wiecej urzadzen z tej firmy i moge z czystym sumieniem powiedziec ,ze Baardzo jestesmy z nich zadowoleni !!! :) 

Aaa jakie sa Wasze opinie ??? Podzielicie sie nimi ze mna ?? :) 

I juz na koniec ,czy nadal chcecie bym pisala o produktach Niemieckich  od czasu do czasu  ?? :) 

Dobrze Kochani to tyle na dzisiaj :)) 

Pieknego Slonecznego Dnia Zycze :))) 
Pozdrawiam Cieplutko :)
Agnieszka :)

33 komentarze:

  1. Koszulka wygląda bardzo ładnie. Aldi w Polsce też są, ale mam wrażenie, że tylko w dużych miastach :(Nigdy jeszcze nie udało mi się tam trafić na ciekawy asortyment, ale to pewnie dlatego, że bardzo rzadko tam chodzę. Fartuszki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Tak widzialam rzeczywiscie ,ze gdzies byl Aldi ,ale rzadko. U mnie to ja uwielbiam wylapywac fajne rzeczy :)) Hmm do Lidla to ja po dobra herbatke jezdze :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

      Usuń
  2. Świetna ta koszulka :) Fajna grafika
    ja czasami robię zakupy w Aldiku ale przeważnie jest to spożywka i czasami chemia ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)))) Ja tak mam z lidlem ,ze tez wybrane produkty :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

      Usuń
  3. Piękny pomysł na koszulkę. :) będą wspomnienia dłuugo żyły po wakacjach.
    A Aldika nie znam. Widocznie nie ma go na moim terenie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) Jakos tak spodobalo mi sie to polaczenie :))) Jeszcze cos dla synka , juz mam pomysl ,moze sie uda przed koncem wakacji :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

      Usuń
  4. Śliczna koszulka! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :))) Pozdrawiam Cie rowniez cieeplo :)))

      Usuń
  5. a ja myślę, że w naszych polskich lidlach i aldikach nie ma do końca tego samego asortymentu, ba! nawet 50% myślę;)
    fartuszki i pojemniki świetne!
    pozdrawiam ciepło i ... lecę z Wami do Paryża! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mozliwe Basiu ,do tego widzialam ,ze czasem ceny u Was wieksze niz tutaj :(( A to akurat niefajne . Pozdrawiam Cie cieplutko Kochana :))

      Usuń
  6. Koszulka super i jakie fajne te fartuszki , ja zagladam do polskiego Aldika ,ale wy macie fajniejszy wybór i chyba taniej u Was iż u nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)) Tez mi sie tak wydaje ,ze niby te same sklepy ,sieciowki a ceny to na bank rozne. Szkoda ,ze tak robia. Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  7. ja niestety nie mam tego sklepu w pobliżu... a przez pół miasta nie chce mi się jechac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze :)) Tez by mi sie nie chcialo tak daleko jezdzic :) Do Kauflanda mam jakies 15 km ,to tez raz tylko na jakis czas jade :)) Korzysta sie z tych sklepow co akurat sa blisko tak jest :))

      Usuń
  8. Koszulka świetna, bardzo podoba mi się Twoja grafika;)
    Do lidla czasem jeżdżę po kolorowe bloki techniczne, bo są świetne i mają wysoką gramaturę. Chyba w Niemczech asortyment lepszy a poza tym niektóre produkty w lidu wychodzą dużo taniej tam niż u nas, co nie do końca jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :))) Co do cen ,to zgadzam sie bardzo z Toba to wogole nie jest fajne. Jezeli chodzi o bloki techniczne ,to tak sa dobre. Szkoda tylko ,ze te ceny takie. Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  10. Ale fajnie malujesz. U nas nie ma Aldika w poblizu, ponad 20 kilosow to ja tam specjalnie jeździć nie będę. Za to LIdl jest niedaleko, dzieciakom często buty kupuję i kolorowe bloki techniczne, fajne rzeczy maja takie papierowe nieraz, czasem wełnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Zgadzam sie z Toba jak tak daleko macie do Aldika ,to bez sensu jechac. Ja zrazilam sie w lidlu do rzeczy ,takich do ubrania. Co do blokow technicznych , roznych rzeczy biurowych to jestem rowniez na tak , bo mozna fajne rzeczy znalezc :) Pozdrawiam Cie cieplutko Elu :))

      Usuń
  11. Piękna koszulka :)
    W Lidlu lubię robić zakupy i niektóre ubrania mają całkiem fajne.
    A w Aldi to mnie chyba jeszcze nie było.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ,ze na fajne ubrania trafilas :)) Dziekuje Slicznie :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

      Usuń
  12. W moim rejonie (tj. w odległości około 9 km są dwa Aldiki). Jakoś jednak zawsze trafiam do Biedronki, a widzę, że Aldi ma naprawdę świetną ofertę. Fartuszek na pewno by mi się przydał, bo mój już trochę stary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja zadowolona jestem z rzeczy :)) Fajne i nie drogie :) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

      Usuń
  13. Aga jak zwykle fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej piękna grafika!Super koszulka. Jak przenosisz grafikę z kartki na bluzkę??

    Ja uwielbiam Aldika[IE] często tak kupuję , oczywiście najwięcej kupuję gdy rzucą włóczkę ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :) Tak czasami korzystam z drukowanych grafik ,by zarys miec. Roznie, zalezy od pracy :) Wloczke z Aldika zwlaszcza bawelne ,to i ja uwielbiam :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  15. hehe dobry pomysł z tym kupnem i przerobieniem ;) a malunek prześliczny ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah nooo na prawde za male pieniadze mozna na cos przerobic :)) Zwlaszcza jak fartuszek sie juz ma :P Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  16. Świetna koszulka. Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) Ciesze sie ,ze spodobala sie koszulka :)) Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  17. I love the blog post, and you helped me make such a fun card with it!



    หนังฝรั่งแอคชั่น

    OdpowiedzUsuń