OBSERWATORZY

piątek, 9 grudnia 2016

Konik szydelkowy :)) Mikolaj byl u mnie :))

Witajcie moje Drogie !!! :)) 

Juz po Mikolaju :) Ja jak zwykle na ostatnia chwile ,to prezenciki szykuje na Wigilie dla dzieci :) 
I  tak padlo na konika dla Emilie :)

Emilie uwielbia koniki ,zwlaszcza te pluszowe i wozi je w wozku :))
Postanowilam takiego jednego dla niej sama przygotowac :) 
Pierwszy mi sie tak bardzo spodobal ,ze i juz drugi zaczal sie dziubac :)) 

A mowa o dzidziusiu Koniku :))


To takie malenstwo :) I daje slowo bardzo fajnie sie go robi :))



To mial byc wogole jednorozec :)) Ale po dodaniu wloskow jakos tak roga nie dodalam :) 
Moze nastepny dostanie ,okaze sie :)

Dlaczego dzisiaj pisze o tym ,poniewaz chcialam sie z Wami podzielic linkiem do zrobienia konika :)
Jest super filmik na youtube :)) 
Tutaj  Baardzo Polecam :))
Moze komus sie jeszcze przyda i zrobicie tez jakiejs malej fance konikow :))

Dziubia sie jeszcze inne rzeczy , inne pokonczone czekaja bym doszla wkoncu na poczte. 

Uczestniczylam niedawno w zabawie na fb Mikolajkowej :) 
W grupie gdzie powstaja Piekne zabawki szydelkowe :))

Zobaczcie jakie Piekne prezenty dostalam od Mikolajki :))
Cieszylam sie jak male dziecko ,ojj niesamowite uczucie to : jak oczekuje sie tej paczuszki i te emocje jak sie odpakowuje prezenty to sa mysle Czary :))




Wszystko Pieknie zapakowane , Cieple zyczenia w karteczce z Mikolajem :)) 
I dostalam schemacik na konika ,aleez sie ciesze :)) Ojj bedzie sie jeszcze dzialo ojj bedzie :))
Wloczka ,poniewaz poprosilam Mikolajke o jakas wloczke na komin ,czy szal dla mnie :)) 

Nie umiem slowami opisac mojej radosci :))
Dziekuje raz jeszcze Moja Kochana Mikolajko :))) 

Dostalam rowniez nieeesamowite prace od Edytki , choinka juz ubrana bo u nas w Mikolaja ubieramy :))
To nastepnym razem bedzie o niesamowitych pracach Bardzo Zdolnej Kobietki o wieelkim Dobrym serduszku :)) 

I  na koniec Emilie z podkradziona Slodkoscia ode mnie :)) 


Pozdrawiam Was Serdecznie Kochane !!! :)))
Zmykam dalej dziubac ,poniewaz czas ucieka niesamowicie ,trzeeba gonic teraz :)
hm moze w przyszlym roku zaczne prezenty robic juz tak hm powiedzmy we wrzesniu :))
Moze :)) 

Buziaki 

Agnieszka :) 

9 komentarzy:

  1. Prześliczny konik :) Zdolna dziewczynka! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konik jest cudnyi przeuroczy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz zaczelam prezenty gromadzic we wrzesniu bo wiedzialam, ze moja sytuacja finansowa nie jest zbyt optymistyczna :P
    a wymianki są super, sama bardzo je lubię chociaż ostatnio to wymieniam się głównie prywatnie.
    Owieczka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaj się spisał na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny konik :) a Mikołaj zostawił super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same piękności i cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam słabość do takich koników co misie z jednorożcami kojarzą :D

    OdpowiedzUsuń